eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiUSŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Pionki: USŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH
Numer ogłoszenia: 339012 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 48 6121866, faks 48 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla zamawiającego z uwzględnieniem całego asortymentu rzeczy przeznaczonych do prania w SPZZOZ w Pionkach. Do katalogu tych rzeczy zalicza się bieliznę szpitalną, ubrania operacyjne, serwety operacyjne, pieluchy, kaftany i pozostałą bieliznę dla noworodków, odzież ochronną personelu medycznego, prześcieradła, pościel, koce, materace, ręczniki, zasłony i firany, w tym także z pomieszczeń administracyjno-biurowych poszczególnych jednostek organizacyjnych zamawiającego. Katalog wskazanych rzeczy nie stanowi katalogu zamkniętego i może obejmować inne rzeczy, nie wymienione przez zamawiającego. Średnia ilość rzeczy przeznaczonych do prania wynosi 4 273,33kg na miesiąc, w tym do różnego rodzaju napraw około 120kg. Wskazane ilości mogą ulegać zmianie /zwiększeniu lub zmniejszeniu/ w zależności od zużycia bielizny przez poszczególne jednostki organizacyjne zamawiającego. Wykonawca w zakresie świadczonych usług zobowiązany będzie do następujących czynności: odbiór osobisty bielizny brudnej i doręczanie czystej /wypranej i wymaglowanej lub uprasowanej/ własnym transportem trzy razy w tygodniu do miejsc wskazanych przez zamawiającego - zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami higieny, dezynfekcja i pranie bielizny/ rzeczy, maglowanie lub prasowanie /prasowanie - w przypadku fartuchów, innej odzieży personelu medycznego oraz kaftaników i innej bielizny dla noworodków/, naprawianie uszkodzeń typu cerowanie, zszywanie, przyszywanie oderwanych guzików. Zamawiający zastrzega, że część bielizny/ rzeczy przeznaczonych do prania może być oddawana do pralni w stanie wilgotnym/ mokrym. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 Pzp /nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień/: 98300000-6 Różne usługi, 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho, 98311000-6 Usługi odbierania prania, 98315000-4 Usługi prasowania. Przedmiot zamówienia należy do kategorii numer 27 wykazu usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym /Dz. U. z 2010r., Nr 12, poz.68/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu tego typu usług, w tym przepisów obowiązujących dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym postępowaniem. Pranie bielizny noworodkowej winno odbywać się w oddzielnych pralnicach zgodnie z wymogami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.30.00.00 - Różne usługi 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie dotyczy i zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek szczegółowy: należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jednej usługi prania bielizny szpitalnej o wartości nie niższej niż 100 tys. zł. Ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z uwzględnieniem załączonych poświadczeń lub oświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek szczegółowy: dysponowanie minimum jednym środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarno-epidemiologiczne wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi środkami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie określa warunków szczegółowych w tym zakresie. Ocena: Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek szczegółowy: opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 100 tys. zł, słownie: sto tysięcy złotych; Ocena: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uregulowania dotyczące wszystkich warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm./, składający odrębne oferty obowiązani są wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w niniejszym postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez zamawiającego w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia. Warunek graniczny: spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć we własnym zakresie niezbędne narzędzia, urządzenia, materiały, produkty oraz środki transportu potrzebne do realizacji usług pralniczych z należytą starannością i w sposób prawidłowy, zgodny z umową i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Usługi pralnicze muszą być realizowane w pomieszczeniach/ pralniach i przewożone środkiem transportu spełniającymi wymagania higieniczno-sanitarne. 2.Wykonawca musi dysponować pralnią spełniającą wymagania w zakresie prania bielizny dla podmiotów leczniczych z zachowaniem bariery higienicznej. 3.W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: - ważnej decyzji/ opinii sanitarnej Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, właściwego ze względu na siedzibę zakładu lub miejsce prowadzenia przez zakład działalności, potwierdzającej, że lokal wykonawcy, w którym będzie realizowana usługa dla zamawiającego spełnia wymagania sanitarne przewidziane dla usług pralniczych ze wskazaniem, że w pralni tej mogą być świadczone usługi prania dla podmiotów leczniczych/szpitali. - ważnej decyzji/ opinii sanitarnej właściwego PPIS w zakresie dot. środka transportu przeznaczonego do przewożenia brudnej i czystej bielizny szpitalnej. - Oświadczenia wykonawcy, z którego treści wynikać będzie, że: - wszystkie środki dezynfekcyjne, piorące, wybielające i inne jakie zostaną zastosowane przy realizacji zamówienia, z uwzględnieniem środków konkretnie przeznaczonych do pieluszek i bielizny noworodków, są dopuszczone do obrotu i używania w pralnictwie szpitalnym na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadają wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności bądź świadectwa rejestracji, - technologia prania i dezynfekcji jaka zostanie zastosowana jest zgodna z wszelkimi wymogami i zaleceniami właściwych instytucji obowiązującymi dla podmiotów leczniczych, jest przystosowana do prania bielizny szpitalnej, z uwzględnieniem specyfiki prania bielizny noworodkowej, które musi odbywać się w oddzielnych pralnicach, zapewnia właściwą jakość prania i nie powoduje przyspieszonego zużycia rzeczy, jak również zabezpiecza wymogi obowiązujących norm sanitarno-higienicznych, - wykonawca spełnia wymagania sanitarno-higieniczne dla pomieszczeń, w których będą świadczone usługi pralnicze oraz wymagania sanitarno-higieniczne dla środka transportu jaki zostanie użyty do przewożenia czystej i brudnej bielizny szpitalnej, co potwierdzają ważne pozytywne opinie właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 4. Wykonawca może zamiast wyżej wskazanych dokumentów złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, dokumenty te muszą być dopuszczone przepisami prawa jako zezwalające na prowadzenie działalności zakresie objętym niniejszym postępowaniem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dot. rozdz. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY - informacje szczegółowe III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane /dot. umów zrealizowanych/ lub są wykonywane należycie /dot. umów w trakcie realizacji/. Dowodami są poświadczenie lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dokumenty podmiotów zagranicznych - dodatkowe informacje Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Uregulowania dotyczące wskazanych terminów stosuje się odpowiednio. Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda: a/ dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest w powyższych okolicznościach udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu dokumenty potwierdzające zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich. Do zachowania pisemnej formy czynności prawnej w zakresie zobowiązania podmiotów trzecich za wystarczające uważać się będzie złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść odpowiedniego oświadczenia woli. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać w szczególności: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy oraz powinna zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia lub jego braku. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składane jest przez każdego z wykonawców występujących wspólnie. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia jako konsorcjum/ spółka cywilna. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy. INNE WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia - wzór formularza określa załącznik nr 1A do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. 4. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający nie przewiduje istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory oferty. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zgodnie ze wzorem umowy, ceny ulegają podwyższeniu lub obniżeniu stosownie do zmiany stawki podatku VAT. W przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT zmiany następują z chwilą wejścia w życie przepisów zmieniających wysokość stawek bez potrzeby sporządzenia aneksów

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 09:45, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 /od ostatecznego terminu składania ofert/. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: od 4 stycznia 2016r. do 30 czerwca 2016r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.