eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety. Pakiety 5 i 6 AEZ/S-260/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety. Pakiety 5 i 6 AEZ/S-260/2011
Numer ogłoszenia: 339039 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303743 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety. Pakiety 5 i 6 AEZ/S-260/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych w podziale na 6 (sześć) części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 6, wyszczególnionych co do rodzaju (konfiguracji) w Formularzach wymaganych warunków technicznych, stanowiących odpowiednio Załączniki od 2.1 do 2.6. Pakiet 1 - Dostawa wózka do pielęgnacji i usprawniania chorych Pakiet 2 - Dostawa podnośnika nosidłowego do przewożenia pacjentów. Pakiet 3 - Dostawa platformy balansowej ze stojakiem na monitor i noteboka Pakiet 4 - Dostawa aparatu do masażu wibracyjnego Pakiet 5 - Dostawa platformy balansowej przenośnej do oceny i treningu równowagi. Pakiet 6 - Dostawa stołów rehabilitacyjnych składanych. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie należała, odpowiednio dla Pakietów: 1) Pakiet 1 - dostawa do Zakładu Pielęgniarstwa Klinicznego ul. Erazma Ciołka 27, 01-445 Warszawa, tel. 22 836 09 72 (NZN) piętro 1 pok. 101; 2) Pakiet 2, - dostawa do Zakładu Pielęgniarstwa Klinicznego ul. Erazma Ciołka 27, 01-445 Warszawa, tel. 22 836 09 72 (NZN) piętro 1 pok. 106; 3) Pakiet 3 i 4 - dostawa do Zakładu Rehabilitacji ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa blok E tel. 22 599 25 63 (2F1); 4) Pakiet 5 - dostawa do Zakładu Rehabilitacji ul. Solec 57, 00-424 Warszawa tel. 22 629 46 65 (2F1), 5) Pakiet 6 - dostawa do Kliniki Ortopedii i Rehabilitacji Zakładu Rehabilitacji Klinicznej ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa tel. 22 326 58 54 (2F4).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w Pakietach 1, 2, 3 i 4 realizowane jest w ramach projektu /Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych /, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie umowy dofinansowania Nr 49/SP-EFS/ZZP-02/10/2/1210/1403, Symbol projektu: FS 54..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 5 - Dostawa platformy balansowej przenośnej do oceny i treningu równowagi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Accuro-Sumer Sp. z o.o., ul. Kolejowa 15/17, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11463,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14083,50

  • Oferta z najniższą ceną: 14083,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14083,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet 6 - Dostawa stołów rehabilitacyjnych składanych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Omnes Paweł Panufnik, ul. Powstańców Wielkopolskich 53/51,, 70-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3073,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3598,56

  • Oferta z najniższą ceną: 3598,56 / Oferta z najwyższą ceną: 3801,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.