Ogłoszenie z dnia 2017-02-28
Ogłoszenie nr 33903 - 2017 z dnia 2017-02-28 r.
Radków: Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zimowe terenów gminnych na obszarze Miasta i Gminy Radków w 2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 367108
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radków, krajowy numer identyfikacyjny
89071859000000, ul.
ul. Rynek
1,
57420
Radków, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
748 735 000, faks
748 735 015, e-mail
zamow_publ@radkowklodzki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radkowklodzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz utrzymanie zimowe terenów gminnych na obszarze Miasta i Gminy Radków w 2017 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.6.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres czynności objęty przedmiotem zamówienia: 1) Oczyszczanie jezdni: a) zamiatanie wszystkich jezdni i placów łącznie z zatokami parkingowymi. Oczyszczanie jezdni oznacza dokładne zebranie i zamiatanie z występujących nieczystości np. piasek, liście, kwiatostany , aż do całkowitego ich usunięcia. Oczyszczanie dróg musi odbywać się o takiej porze by nie powodować utrudnień w ruchu drogowym oraz poza godzinami ciszy nocnej (22:00-6:00). Oczyszczanie jezdni obejmuje zatoki przystankowe, utwardzone place i parkingi występujące w pasie drogowym. Częstość zamiatania musi być dostosowana do aktualnych potrzeb w celu uzyskania czystych powierzchni. 2) Oczyszczanie chodników - obejmuje elementy: a) zamiatanie chodników z piasku, liści i innych nieczystości, tzn. bieżący stan oczyszczenia chodnika musi być wykonany w standardzie jak przy zamiataniu dróg i placów. Zamiatanie obejmuje całe powierzchnie chodników (nie dotyczy chodników bezpośrednio położonych przy granicy nieruchomości); b) bieżące usuwanie porostów, traw w ciągach pieszych i jezdnych; c) usuwanie wyrastającej darni z chodników, tzn. wycięcie darni i pełne odkrycie obrzeża chodnikowego lub krawężnika drogowego; d) oczyszczanie chodników oznacza zamiatanie z nieczystości (np. piasek, liście, kwiatostany). Oczyszczanie chodników obejmuje całe powierzchnie wszystkich ciągów pieszych. Uwaga! Na chodnikach i ciągach pieszych dopuszcza się tylko urządzenia mechaniczne lekkie tzn. fabrycznie wyprodukowane z przeznaczeniem do użytkowania na chodniki i ciągi piesze, nie powodującego załamywanie nawierzchni. 3) Prace pozostałe: a) opróżnianie i wywóz pełnych koszy (przez pojęcie: pełny kosz przyjmuje się zapełnienie kosza do 80% objętości odpadkami); b) zbieranie i usuwanie nieczystości "luźnych" ( np. folie, papiery, butelki, korki od butelek, niedopałki, pobite szkło, gałęzie, odchody zwierzęce, kamienie, gruz, wysypany piasek lub inny materiał na drogach, martwe zwierzęta itp.) z całego terenu. Zbieranie ręczne do worków nieczystości z miejscowości Radków (ul. Jagiellońska, Plac Zabaw przy ul. Kościuszki, Parking ul. Chrobrego, Parking ul. Krótka) oraz z miejscowości Wambierzyce (ul. Objazdowa, Noworudzka, Ks. Michalika, Wiejska do parkingu); c) przez wykoszenie ręczne rozumie się wycięcie trawy do wysokości max 5 cm oraz pozamiatanie drogi i chodnika po wykonaniu tych prac wraz z uprzątnięciem trawy krotność należy dostosować do wzrostu traw; d) przez wykoszenie kosiarką bijakową rozumie się wycięcie trawy do wysokości max 5 cm na szerokość 1 m po obu stronach drogi oraz całych powierzchni skwerów, parków i placu zabaw. Koszenie należy przeprowadzić do 10 czerwca i do 10 sierpnia; e) czyszczenie studzienek wpustów ulicznych - w przypadku zniszczeń lub braku na skutek kradzieży pokryw i kratek urządzeń technicznych na terenach objętych niniejszą specyfikacją (studzienki i pokrywy kanalizacyjne telekomunikacyjne) do obowiązku Wykonawcy należy trwałe zabezpieczenie w jak najkrótszym czasie miejsca zdarzenia i zgłoszenie powyższego faktu Zamawiającemu, w formie telefonicznej natychmiast po stwierdzeniu powyższego zdarzenia; f) usuwanie ogłoszeń z drzew, lamp ulicznych, przystanków, murów i ogrodzeń. Przez pojęcie usuwanie przyjmuje się zerwanie ogłoszenia łącznie z usunięciem po nim pozostających elementów jak pinezki, taśmy klejące, resztki kleju, itp.; g) mycie i dezynfekcja koszy ulicznych ok 52 szt. w razie potrzeby oraz mycie tablic ogłoszeniowych i pamiątkowych na terenach publicznych; h) montaż i demontaż koszy ulicznych według zaistniałych potrzeb oraz ustawianie i przenoszenie koszy i ławek wg potrzeb. Ponadto remont i konserwacja ławek miejskich (ok. 10 szt.) polegający na uzupełnianiu brakujących desek, malowaniu elementów drewnianych i metalowych oraz spawaniu części ławek; i) ręczne prostowanie i trwałe ustawianie powywracanych koszy ulicznych i tablic informacyjnych; j) magazynowanie urządzeń komunalnych (min. koszy, ławek,); k) sprzątanie przed, w trakcie i po okolicznościowych imprezach, jak: festyny, koncerty, biegi uliczne, itp. Przystąpienie do sprzątania "na gotowo" po zakończeniu imprez , tzn. zakończenie sprzątania w ciągu 5 godzin od zakończenia imprezy, bez względu na porę jej zakończenia. O imprezach Zamawiający powiadomi Wykonawcę na 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia. Przybliżona liczba imprez to 4 w ciągu roku; l) usuwanie padłych zwierząt z terenów miejskich; ł) usuwanie zanieczyszczeń w tym liści uprzątniętych z chodników przez właścicieli nieruchomości przyległych do drogi publicznej; m) opłaty za wywóz i składowanie odpadów ponosi Wykonawca. Przewidywana ilość odpadów ok. 20 ton odpadów zmieszanych z koszy i 20 ton zmiotek z oczyszczania dróg i placów rocznie; n) utrzymanie placu zabaw ul. Kościuszki w stanie gwarantującym czysty i estetyczny wygląd. Zgłaszanie do zamawiającego o ewentualnych uszkodzeniach urządzeń zabawowych i czasowe zabezpieczanie usterek; o) bieżące utrzymanie czystości fontanny, polegające na usuwaniu zanieczyszczeń, wymianie wody oraz montaż, demontaż, i przechowanie urządzeń fontanny w okresie zimowym; p) obowiązek bycia w gotowości świadczenia usługi w przypadku ogłoszenia skutków klęsk żywiołowych i nagłych zdarzeń losowych i usuwanie skutków klęsk żywiołowych zgłoszonych przez zamawiającego; r) utrzymanie w czystości terenów przyległych do ustawionych pojemników do ogólnodostępnej selektywnej zbiórki odpadów na terenie Miasta i Gminy; s) pielęgnacja i przycinanie żywopłotów w celu nadania im jednolitego kształtu na odcinku 80 mb; t) pielęgnacja, podlewanie i 2 krotne nasadzenie kwiatów jednorocznych na rabatach (1 nasadzenie bratki, 2 nasadzenie do 10 czerwca rośliny jednoroczne w ilości ok 12-15 szt na 1/m2 przynajmniej 4 gatunki o różnych kolorach); u) jednorazowe grabienie i wywóz liści w Radkowie (ul. Jagiellońska, skrzyżowanie ulic Piastowska, Ogrodowa, Szpitalna, park przy ulicy Konstytucji 3-go Maja). 4) Utrzymanie zimowe: a) usuwanie śniegu z placów i dróg gminnych (Wambierzyce, Radków, Karłów, Pasterka, Ratno Dolne, Ratno Górne, Ścinawka Dolna, Ścinawka Górna, Ścinawka Średnia, Tłumaczów, Suszyna, Raszków, Gajów) odśnieżania samochodem ciężarowym, ciągnikiem, przekopy koparką oraz odśnieżanie ręczne; - zimowe utrzymanie dróg - zespół działań organizacyjnych, technicznych i technologicznych mających na celu złagodzenie i docelowo likwidację skutków niekorzystnych zjawisk atmosferycznych występujących w okresie zimowym, a powodujących utrudnienia bądź przerwy w ruchu drogowym; - odśnieżanie-zgarnianie śniegu z jezdni przy pomocy odśnieżarki i chodnika ręcznie przy pomocy lekkiej odśnieżarki mechanicznej, sprzętu lekkiego fabrycznie wyprodukowanego z przeznaczeniem do użytkowania na ciągach pieszych lub ręcznie; - likwidacja śliskości - rozsypywanie na jezdnię drogi materiałów uszorstniających lub środków chemicznych (piasku, mieszaniny piasku i soli drogowej, soli drogowej w czystej postaci zroszonej solanką) przy pomocy piaskarki lub solarki dla potrzeb zapobieżenia wystąpienia zjawiska śliskości zimowej, osłabienia skutków tego zjawiska lub jego całkowitego zlikwidowania. b) przygotowanie potrzebnych, dozwolonych prawem materiałów uszorstniających i chemicznych (piasku, soli drogowej, innych środków) w ilościach: piasek 100 ton, sól drogowa: 10 ton. c) zakres rzeczowy robót: - prowadząc odśnieżanie jezdni należy zapewnić oczyszczenie ze śniegu i lodu części przy krawężnikowej jezdni w stopniu umożliwiającym spływ wody powstałej z topniejącego śniegu, do kratek kanalizacji deszczowej; - przy zgarnianiu śniegu z jezdni należy zwrócić szczególną uwagę, aby nie zasypywać skrzyżowań (dotyczy odległości do 10 m z każdej strony od ww. miejsc). Wskazane jest przed dojazdem do skrzyżowania lub przejścia dla pieszych ograniczenie szybkości oraz takie ustawienie pługu w stosunku do krawężnika, aby zgarniany z nawierzchni jezdni śnieg nie był odrzucany na chodnik i przejście dla pieszych. Należy również unikać sytuacji, w których odrzucany na chodnik śnieg (błoto pośniegowe) może powodować utrudnienia w poruszaniu się pieszych (np. z powodu zbyt dużej prędkości pojazdu podczas pracy pługiem odśnieżnym); - patrolowanie dróg w celu bieżącej oceny skuteczności podejmowanych działań w ramach realizacji zamówienia utrzymanie całodobowej gotowości zimowej do likwidacji skutków zimy; d) Wykonawca będzie realizować zamówienie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia - łącznie z niedzielami i świętami, także w godzinach nocnych; e) zakres oraz terminy rozpoczęcia wykonywania usług z zakresu utrzymywania zimowego ustalać będzie Wykonawca, po analizie aktualnych oraz prognozowanych warunków atmosferycznych; f) Wykonawca robót w ramach zimowego utrzymania dróg zobowiązany jest do ubezpieczenia się z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej w trakcie wykonywania robót. Roboty w ramach zimowego utrzymania dróg należy wykonywać zgodnie z przepisami kodeksu drogowego, BHP.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90000000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT394511.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 356399.57 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.