To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Rymanów: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Rymanów, na których zamieszkują mieszkańcy i punktów selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 339066 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302584 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów, woj. podkarpackie, tel. 013 4355006, faks 013 4355765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Rymanów, na których zamieszkują mieszkańcy i punktów selektywnej zbiórki odpadów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych (tworzywa sztuczne, szkło, papier i metal, odpady biodegradowalne), popiołu, elektrośmieci, odpady wielkogabarytowe od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu zabudowy jednorodzinnej i zabudowy wielorodzinnej zlokalizowanej na terenie Gminy Rymanów oraz z punktów selektywnej zbiórki odpadów z terenu Gminy Rymanów, ustawionych na terenie Gminy Rymanów. Nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej znajdują się w miejscowościach: - Rymanów: ul. Rynek 19 - 21, ul. Wola 1, 2, ul. Szkolna 1, 5a, - Rymanów Zdrój: ul. Kasztanowa 1, 3, ul. Zdrojowa 42, 44, - Wróblik Królewski ul. Krośnieńska 65, - Wróblik Szlachecki ul. Kolejowa 21. Z zabudowy jednorodzinnej odpady będą odbierane w workach 60 l - 120 l zakupionych przez mieszkańców we własnym zakresie i oznaczone kodami kreskowymi i naklejkami określającymi rodzaj odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do zaopatrzenia się w niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia ilość czytników kodów kreskowych. Jednorazowa trasa odbioru wynosi około 250km - zbiórka 1 frakcji odpadów. Wykonawca odbierający odpady komunalne jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności: ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, Uchwał Rady Miejskiej w Rymanowie określających sposób postępowania z odpadami, w tym Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rymanów. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych, elektrośmieci i odpadów wielkogabarytowych przewidziana do odebrania z terenu Gminy Rymanów w okresie trwania umowy wyniesie około: - 1500 Mg - odpady zmieszane - 450 Mg - odpady segregowane - 5 Mg - popiół - 20 Mg - elektrośmieci - 25 Mg - odpady wielkogabarytowe. Szacunkowe wartości procentowe poszczególnych frakcji odpadów segregowanych: - szkło - 46 %, - tworzywa sztuczne - 23 %, - papier, tektura, metal - 11 %, - odpady ulegające biodegradacji - 20 %. Szacunkowa ilość osób zamieszkujących na terenie Gminy Rymanów to 15957 osób tj. około 3896 gospodarstw domowych. Ilość gospodarstw w poszczególnych miejscowościach przedstawia się następująco: - Bałucianka - 39, - Bianka - 147, - Deszno - 144, - Głębokie - 168 - Klimkówka - 462 - Królik Polski - 166, - Ladzin - 125, - Łazy - 33, - Milcza - 241, - Nowa Wieś (ulica) - 25 - Posada Górna - 401, - Puławy - 34, - Rymanów - 647, - Rymanów P. Dolna - 273, - Rymanów Zdrój - 181, - Sieniawa - 266, - Wisłoczek - 32, - Wróblik Królewski - 205, - Wróblik Szlachecki - 265, - Zmysłówka - 35. Podane powyżej dane liczbowe są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji usług tj. warunkami terenowymi oraz drogowymi. Realizacja zamówienia odbywać się będzie zgodnie z harmonogramami wywozu odpadów komunalnych (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz wywozu odpadów problemowych( załącznik nr 7 do SIWZ) 2. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie prowadził odbiór następujących rodzajów odpadów pochodzących z zabudowy jednorodzinnej, wielorodzinnej i punktów selektywnej zbiórki odpadów: a) odpadów komunalnych zmieszanych (kod odpadu: 20 03 01), b) szkła (kod odpadu: 15 01 07), c) tworzyw sztucznych (kod odpadu: 15 01 02), d) papieru i tektury (kod odpadu: 15 01 01), metalu (kod odpadu: 15 01 04), e) popiół, f) odpady ulegające biodegradacji, g) elektrośmieci - odpady odbierane z adresów zgłoszonych e-mailem przez zamawiającego h) odpady wielkogabarytowe - odpady odbierane z adresów zgłoszonych e-mailem przez zamawiającego i) inne odpady problemowe. 2) Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej w pojemniki 1100 l w liczbie: 10 - 20 szt. (w zależności od zapotrzebowania). 3) Wykonawca jest zobowiązany do obsługi ww. pojemników tj. do odbioru odpadów w nich zgromadzonych jak również do utrzymania czystości wokół pojemników w momencie odbioru i załadunku odpadów, a także uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w związku z odbiorem odpadów. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania pojemników w dobrym stanie sanitarnym i technicznym. W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie do jego naprawy lub nieodpłatnej wymiany na pojemnik sprawny technicznie. 4) Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych przez Wykonawcę: a) zmieszanych z terenu zabudowy jednorodzinnej - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, przy czym odbieranie winno się odbywać w te same dni tygodnia. b) zmieszanych z terenu zabudowy wielorodzinnej - nie rzadziej niż raz na tydzień, przy czym odbieranie winno się odbywać w te same dni tygodnia. c) segregowanych z każdego rodzaju zabudowy - nie rzadziej niż raz w miesiącu przy czym odbieranie winno się odbywać w te same dni miesiąca. d) wszystkich rodzajów odpadów z punktów selektywnej zbiórki odpadów, które stanowią gniazda z ustawionymi pojemnikami typu dzwon - w przypadku ich zapełnienia, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, a w sezonie letnim maj - wrzesień raz na tydzień oraz na każde wezwanie zamawiającego (realizacja w ciągu 24 godzin). 5) Wykonawca będzie wykonywał ważenie odpadów komunalnych na wadze legalizowanej do tego przeznaczonej. Dokumentami potwierdzającymi wykonanie ważenia są dowody ważenia które Wykonawca jest zobowiązany przedkładać Zamawiającemu w terminach sprawozdawczych. 6) Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do parametrów ulic tj. ich szerokości, rodzaju nawierzchni i nośności. 7) Wszystkie odebrane rodzaje odpadów należy ważyć na wadze legalizowanej do tego przeznaczonej posiadającej aktualny dokument legalizacji. 8) Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami. 9) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia bez względu na warunki atmosferyczne. 10) Wykonawca odpowiada za awarie samochodów i sprzętu przeznaczonego do odbioru, transportu, ważenia odpadów. Wykonawca będzie ponosił koszty opóźnienia w odbiorze odpadów spowodowane wymienionymi awariami. 11) Odbiór, transport oraz przekazywanie odebranych odpadów komunalnych Wykonawca będzie prowadził zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) oraz Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, Uchwałami Rady Miejskiej w Rymanowie, w tym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Rymanów. 12) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbioru odpadów komunalnych, a także do zwiększenia lub zmniejszenia częstotliwości odbioru odpadów komunalnych. 13) Wykonawca zapewni Zamawiającemu i właścicielom nieruchomości zamieszkałych możliwość kontaktu telefonicznego z jego przedstawicielem - co najmniej w godzinach 700-1500 w dni robocze. 14) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć właścicielom nieruchomości zamieszkałych opracowany przez Zamawiającego harmonogram odbioru odpadów komunalnych. 15) Wykonawca jest odpowiedzialny za standard sanitarny wykonywanych usług oraz ochrony środowiska. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował zgodnie z przepisami prawa ochrony środowiska oraz przepisami sanitarnymi, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122). 16) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności w zakresie odbioru, transportu. Wykonawca będzie realizował sprawozdawczość w zakresie realizacji zadania w następujący sposób: a) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia, w tym także dokumentacji dotyczącej: odbioru odpadów komunalnych prowadzonych przez Wykonawcę jako usługa płatna bezpośrednio na zlecenie właściciela nieruchomości zamieszkałej i opłacana przez właściciela nieruchomości zamieszkałej (np. wywóz odpadów z rozbiórki) b) Wykonawca do 10 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni sporządzi i dostarczy Zamawiającemu raport: z dowodami ważenia, z podaniem ilości przekazanych odpadów /z podziałem na frakcje/, miesięczną kartę przekazania odpadów - oddzielnie dla każdego rodzaju odpadów / w celu potwierdzenia wykonania usługi/. c) Wykonawca będzie sporządzał i przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie półroczne zgodne z Rozdziałem 4b art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), według wzoru określonego w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012r. poz. 630 ). 17) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego umożliwienia Zamawiającemu, na każde żądanie, wglądu do tachografów z samochodów odbierających odpady oraz on-line do systemu GPS rejestrującego trasy przejazdu samochodów odbierających odpady. 18) Zamawiający wymaga aby punkt ważenia samochodu pustego był każdorazowo w GPS-ie traktowany jako początek trasy samochodu odbierającego odpady a punktem końcowym było miejsce rozładunku. GPS musi uwzględniać także godzinę i datę początku i końca trasy. 19) Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania takich danych co najmniej przez rok od zaistnienia zdarzenia w wersji papierowej i elektronicznej - do wglądu i udostępniania Zamawiającemu. 20) Wykonawca będzie prowadził sczytywanie kodów kreskowych przyklejanych przez właścicieli nieruchomości na workach z odpadami komunalnymi zmieszanymi i segregowanymi z podziałem na poszczególne frakcje, a kopię danych w formie elektronicznej będzie przekazywał Zamawiającemu - do 10 dnia każdego miesiąca za ubiegły miesiąc. 21) Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest odpowiedzialny za odbiór odpadów określonych w umowie. 22) Wykonawca będzie prowadził odbiór odpadów zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do SIWZ. 23) Wykonawca odbierający wszystkie odpady komunalne od właścicieli nieruchomości za mieszkałych jest obowiązany do ich dostarczenia do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych RIPOK w Krośnie wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego dla Regionu Południowo-Zachodniego, gdzie zostaną one odpowiednio zakwalifikowane i skierowane do RIPOK-a, lub Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów (ZUO) w Krośnie. W przypadku, gdy RIPOK lub ZUO ulegną awarii lub z innych przyczyn nie będą mogły przyjmować odpadów, Wykonawca jest zobowiązany, po otrzymaniu dyspozycji od Zamawiającego, przewieźć odpady na własny koszt i w ramach zaoferowanej ceny ofertowej do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, zgodnie z WPGO dla Województwa Podkarpackiego. Zamawiający wydając dyspozycję o transporcie danego rodzaju odpadów do instalacji zastępczej będzie się kierował zasadą bliskości tzn. wskazana zostanie działająca instalacja znajdująca się najbliżej Gminy Rymanów. 24) Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo podczas wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zapewni należyty ład, porządek, będzie przestrzegał przepisów BHP i przeciwpożarowych. 25) Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia mienia związanego z realizacją przedmiotu umowy w celu zapewnienia odszkodowania odpowiadającego szkodzie wyrządzonej w ubezpieczonych przedmiotach oraz ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej. 26) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymogów dotyczących należytej jakości wykonywanych usług. 27) Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia urządzeniami i pojazdami zgodnie z wymogami stawianymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122). 28) Wykonawca musi posiadać bazę transportowo-sprzętową, spełniającą wymogi stawiane w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 29) Wykonawca jest odpowiedzialny za stan techniczny, czystość i oznakowanie pojazdów, którymi będzie odbierał i transportował odpady w celu osiągnięcia wymaganego standardu świadczonych usług. 30) Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 31) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, w tym do nie udostępniania danych osobowych osobom trzecim oraz do przestrzegania poufności informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób niż do wykonywania umowy. 32) Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób ograniczający do minimum niedogodności dla mieszkańców oraz utrudnienia w ruchu drogowym. 33) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ładowanych i przewożonych odpadów przed wysypaniem, rozwianiem lub wyciekiem, a przypadku wydostania się odpadów - do natychmiastowego usunięcia skutków zaistniałych zdarzeń. 34) Wykonawca jest zobowiązany dążyć do zachowania ciągłości świadczenia usługi w okresie realizacji umowy. Nie dopuszcza się sytuacji, w której Wykonawca przerwie świadczenie usług z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność (np. z uwagi na uszkodzenie pojemnika, pojazdu). 35) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach, które mogą wpłynąć na prawidłową realizację umowy, sytuacjach konfliktowych, lub mogących mieć negatywny wpływ na wizerunek Zamawiającego. 36) Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru odpadów niezależnie od szczególnych uwarunkowań związanych z obsługiwaną nieruchomością, w tym również w sytuacji utrudnionego lub ograniczonego dojazdu, czy też dostępu do nieruchomości i położonych na niej pojemników i kontenerów oraz sposobu załadunku pojemników. 37) Obowiązkiem Wykonawcy będzie cotygodniowe przesyłanie wykazu pojazdów (numer rejestracyjny, typ Pojazdu) obsługujących sektor w tygodniu następnym (tzw. tygodniówka). Wykaz taki będzie przesyłany drogą elektroniczną najpóźniej do piątku do godziny 12.00. Adres do korespondencji (e-mail) zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego w dniu podpisania Umowy. 38) Obowiązkiem Wykonawcy będzie monitorowanie miejsc ustawienia pojemników i w przypadku stwierdzenia np. ich przewrócenia, ustawienie w pierwotnej lokalizacji lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Jednocześnie na zlecenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przestawienia pojemników we wskazane przez Zamawiającego miejsce. Zamawiający przewiduje przestawienie pojemnika w inne miejsce tylko w szczególnych przypadkach wynikających np. ze zniszczenia pojemnika w danej lokalizacji lub zmiany sposobu gromadzenia odpadów na nieruchomości. 39) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji i wytycznych obowiązujących na terenie RIPOK. 40) W przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze Siły Wyższej, Zamawiający może zgłosić Wykonawcy konieczność awaryjnego odbioru odpadów. Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o awaryjnym odbiorze odpadów telefonicznie i emailem. Wykonawca dokona odbioru odpadów w sposób i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 41) Przed odebraniem odpadów Wykonawca jest zobowiązany do kontroli rodzaju odpadów i ich zgodności z przeznaczeniem pojemnika/worka. Wykonawcę obowiązuje bezwzględny zakaz mieszania ze sobą poszczególnych rodzajów odpadów. 42) W przypadku stwierdzenia: a) innych rodzajów odpadów zebranych przez właścicieli nieruchomości, w tym odpadów niebezpiecznych lub pochodzących z wykonywanej przez właściciela nieruchomości działalności gospodarczej, lub b) niezgodności zebranych przez właściciela nieruchomości odpadów z przeznaczeniem pojemnika - Wykonawca nie odbiera odpadów, dokumentuje zdarzenie w formie zdjęć aparatem cyfrowym, o czym informuje Zamawiającego e-mailowo na ustalony pomiędzy stronami adres, załączając wykonane zdjęcia. 43) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, aby Umowa realizowana była przez odpowiednią ilość Personelu wykwalifikowanego, przeszkolonego oraz działającego z należytą starannością. 44) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić, że osoby wchodzące w skład Personelu: a) na żądanie Zamawiającego ujawnią swoje dane identyfikujące je w strukturach Wykonawcy, b) wykonujące czynności odbioru i transportu odpadów podczas świadczenia Usług były ubrane w odpowiednie uniformy lub odzież roboczą, w tym środki ochrony indywidualnej. 45) Skargi zgłaszane przez mieszkańców do Zamawiającego będą przekazywane Wykonawcy droga mailową. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia odpowiedzi Zamawiającemu o sposobie załatwienia przekazanej skargi w ciągu 24 godzin e-mailowo na ustalony pomiędzy stronami adres..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.12.00 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe TRANSPRZĘT Czesław Grządziel, Zabłotce 51, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 277777,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 288830,00
Oferta z najniższą ceną: 288830,00 / Oferta z najwyższą ceną: 376125,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI RYMANÓW
więcej: przetargi RYMANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Elblągu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
- Usuwanie obcych gatunków roślin - niecierpek drobnokwiatowy oraz odnowień dębu czerwonego na terenie Obrębu Ochronnego Rezerwat Białowieskiego Parku Narodowego.
- Odbieranie i transport odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości objętych gminnym systemem gospodarowania odpadami komunalnymi oraz z PSZOK w okresie 01.07.2025 r. - 30.06.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w Szpitalu Powiatowym w Wodzisławiu Śląskim i Rydułtowach
- Rozbiórka reaktora biologicznego i osadnika wtórnego oczyszczalni ścieków w Paczkowie
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.