Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa nowego ambulansu do pobierania krwi na bazie wysokopokładowego autobusu turystycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, do kontaktów: Mirosław Malewski, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191947, fax 619 19 47, e-mail: dyr.med@rckik-warszawa.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego ambulansu do pobierania krwi na bazie wysokopokładowego autobusu turystycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego jednego nowego ambulansu do pobierania krwi na bazie wysokopokładowego autobusu turystycznego posiadającego polskie świadectwo homologacji wydane przez ustawowo uprawniony organ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: RCKiK Warszawa, ul. Saska 63/75. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 6;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50000,00PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poreczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiebiorczości. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum z ustawowym pełnomocnikiem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1. pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz posiadanego doświadczenia zawodowego, wyrażającego się zrealizowaniem w ostatnich trzech latach (2002;2003;2004) co najmniej 2 dostaw ambulansów do poboru krwi na bazie autobusu wraz z potwierdzeniem, że dostawy te zostały wykonane należycie (na formularzu ofertowym). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 65% ocena techniczno-eksploatacyjna pojazdu bazowego - 35% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/25/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.08.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiajacego lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.08.2005, godzina 10:30, w poczekalni dawców, I piętro, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu siedmioosobowego (radiowozu) przystosowanego do przewozu osób nietrzeźwych wraz z oznakowaniem i systemem łączności
- Dostawa pojazdów wielozadaniowych typu UTV wraz z przyczepami transportowymi do jednostek PSP województwa kujawsko - pomorskiego - 5 sztuk
- "Zakup sprzętu (2 samochodów ratowniczo-gaśniczych lekkich) niezbędnego do skutecznego prowadzenia akcji ratowniczych na terenie gminy Zadzim".
- Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Łukowie
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą.
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.