Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Ostrów Wielkopolski: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 339080 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej , ul. Wrocławska 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 49 54.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-ostrowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, urządzeń multimedialnych, systemu ekspozycyjnego oraz żaluzji i rolet okiennych do Powiatowej Galerii Sztuki Współczesnej w Ostrowie Wielkopolskim. Wyposażenie będące przedmiotem zamówienia musi zostać dostarczone pod adres: ul. Królowej Jadwigi 8 - 10 w Ostrowie Wielkopolskim. Wszelkie czynności związane z rozładunkiem transportu - dostawy spoczywają na wykonawcy. Szczegółowy zakres został określony w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części postępowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 32.32.20.00-6, 39.30.00.00-5, 39.15.10.00-5, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy oraz pozostałe oświadczenia i formularze wymagane przez siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców
Wielkopolskich 16, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, pok. 228 - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 08:15, miejsce: Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej, ul. Wrocławska 3 w Ostrowie Wielkopolskim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble konferencyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: A. Stoły konferencyjne - 20 szt. B. Krzesła konferencyjne - 150 szt. C. Wózki do przewożenia sztaplowanych krzeseł - 8 szt. D. Krzesła pracownicze - 3 szt. A. Stół konferencyjny o wymiarach 1390 x 750 mm i wysokości 730 mm. Blat wykonany z płyty melaminowej (kolor: orzech) o grubości 25 mm z obrzeżem ABS, wzmocniony przeciw uginaniu się, z mocowaniami stelaża (mufy) zapobiegającymi wyrywaniu śrub podczas rozkładania. Stelaż stalowy, chromowany, w kształcie odwróconej litery T, o szerokości podstawy 600 mm, wyposażonej w stopy zapobiegające zarysowaniu podłoża, wykonany z elementów o grubości od 30 do 40 mm, łączonych niewidocznym spawem, z zastrzałami blokującymi nogi w położeniu rozłożonym jak i złożonym, składany pod blatem, w sposób umożliwiający sztaplowanie złożonych stołów, z dystansami (stopy, nakładki) o powierzchni zapobiegającej uszkodzeniu blatu na którym spoczywają. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. B. Krzesło konferencyjne, stacjonarne na 4 nogach bez podłokietników z kubełkowym, plastikowym siedziskiem, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 795 mm, szerokość całkowita krzesła 540 mm, głębokość całkowita krzesła 515 mm (szerokość siedziska 445 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 420 mm, wysokość siedziska 450 mm, szerokość oparcia 415 mm mierzona w najszerszym miejscu, wysokość oparcia 390 mm). Kubełkowe jednoelementowe siedzisko z oparciem wykonanym z wysokogatunkowego, wytrzymałego i elastycznego tworzywa (np. polipropylen), o geometrycznym prostym kształcie, wyprofilowane w dwóch płaszczyznach i z powierzchnią zapobiegającą ześlizgiwaniu się (porowatość), z otworem - uchwytem umożliwiającym łatwe przenoszenie; 120 szt. w kolorze granatowym, i po 10 szt. w kolorach: pomarańczowym, czerwonym i zielonym. Stelaż wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 19 mm, mocowany wyłącznie pod siedziskiem, o kształcie odwróconej litery V, zakończony plastikowymi stopkami o kształcie klina i wyposażone w metalowe, chromowane łączniki hakowe do łączenia krzesła w rzędy przyspawane do konstrukcji. Plastikowe stopy przedłużone łukowo do wewnątrz krzesła, w sposób odpowiadający średnicy rury stelaża, ułatwiający sztaplowanie i dystansujący stelaże podczas układania na sobie kolejnych krzeseł. Funkcja sztaplowania do 20 sztuk krzeseł na przystosowanych do tego wózkach. Do oferty należy dołączyć wyniki badań zgodności z normą EN 13761:2002 i EN 1728:2000 w zakresie wymagań wytrzymałościowych i bezpiecznych rozwiązań konstrukcyjnych. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. C. Wózek do przewożenia krzeseł umożliwiający sztaplowanie do 20 sztuk krzeseł, wykonany ze stalowej, chromowanej rury o średnicy 22 mm, wyposażony w kółka, o średnicy 80 mm. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. D. Krzesła pracownicze, obrotowe, o wymiarach: wysokość całkowita krzesła 870-1040 mm, szerokość całkowita krzesła 680 mm, głębokość całkowita krzesła 700 mm (szerokość siedziska 490 mm mierzona w najszerszym miejscu, głębokość siedziska 440 mm, wysokość siedziska 430-530 mm), na pięcioramiennej plastikowej podstawie w kolorze czarnym z kółkami przystosowanymi do paneli podłogowych, wyposażonymi w hamulec, który zapobiega odjeżdżaniu krzesła bez obciążenia lub odpowiednimi miękkimi stopami; z podnośnikiem gazowym zapewniający płynną regulację wysokości siedziska, które wykonane jest na bazie sklejki, wyściełane pianką poliuretanową o gęstości min. 75 kg/m3 o wysokiej odporności na zgniatanie i tapicerowane tkaniną poliestrową w kolorze, o gramaturze 380g/m2 i wysokiej odporności na ścieranie (min 100000 cykli Martindale a) i piling (4-5), trudno zapalną i odporną na działanie światła (4-5); ażurowe oparcie z wysokogatunkowego polipropylenu, z dołączoną tapicerowaną nakładką z przodu oparcia i wieszakiem na ubranie z tyłu oparcia. Regulowane w min. 4 płaszczyznach: wysokość i głębokość siedziska, wysokość i wychylenie oparcia (mechanizm umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu) z miękkimi poliuretanowymi podłokietnikami regulowanymi w 3 płaszczyznach (góra - dół, przód - tył, obrót prawo - lewo). Krzesło musi posiadać atest wytrzymałościowy. Gwarancja 5 lat, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenia multimedialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: A. Projektor multimedialny. B. Ramię do projektora z montażem. C. Ekran projekcyjny z montażem. A. Projektor multimedialny cichy i lekki, z możliwością podwieszenia na ramieniu sufitowym i sterowania bezprzewodowego pilotem, z polskim menu. Wykonany w technologii LCD, o rozdzielczości Full HD (1920x1080), jasności min. 3000 ANSI Lumenów i kontraście min. 3000:1, z możliwością wyświetlania obrazów na ekranach do 300cali z lampą o żywotności min. 5000 h i głośności pracy nie przekraczającej 35 dB, z automatyczną i ręczną korektą zniekształceń trapezowatych i możliwością korekcji barwnej obrazu. Wyposażony w gniazda umożliwiające podłączenie możliwie najszerszej gamy urządzeń zewnętrznych - odtwarzaczy DVD, Blu-ray, komputerów, pamięci flash, karty pamięci (HDMI, RJ45, USB typ A i B, D-Sub 15pin, audio RCA Cinch, Stereo Jack, minijack), ewentualnie możliwość połączeń bezprzewodowych Wi-Fi. Uzupełnienie stanowić musi torba transportowa i pilot sterujący. Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu. B. Ramię sufitowe, białe, dostosowane do wagi projektora, o regulacji w zakresie 40-90 cm. Gwarancja min 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu. C. Ekran projekcyjny, ramowy, o przekątnej 150 cali(wymiarach 300x220 cm, + 5 cm szerokości czarnego maskowania krawędzi), przystosowany do projektorów LCD w rozdzielczości HD, o gain faktorze 1,0, wykonany z nie falującej tkaniny winylowej (gramatura min. 400 g/m2) z dodatkowa czarna powłoka z tył ekranu, posiadającej certyfikat trudnopalności. Rozwijany elektrycznie (zasilanie z prawej strony), z przednim wysuwem płótna, ze bezstopniowym sterowaniem pilotem, aluminiowej stabilnej kasecie (kolor biały) podwieszanej do sufitu, posiadający certifikat CE. Gwarancja min. 3 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: System ekspozycyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Szyny nośne - 100 mb B. Szyny nośne z szyną elektryczną - 30 mb C. Łączniki proste - 50 szt. D. Łączniki elektryczne proste - 14 szt. E. Łączniki elektryczne kątowe - 6 szt. F. Oprawy oświetleniowe 50 cm - 20 szt. G. Zaślepki szyny - 30 szt. H. Linki perlonowe z zaczepem - 200 szt. I. Linki stalowe z zaczepem - 100 szt. J. Przesuwne haki sprężynowe do 4 kg - 400 szt. K. Przesuwne haki samozaciskowe do 15 kg - 200 szt. A-I. System ekspozycyjny umożliwiający zawieszanie obrazów, antyram i ram na dowolnej wysokości i w dowolnym miejscu ścian galerii. Oparty na szynie nośnej, aluminiowej, o wysokości 25 mm i grubości 11 mm, znoszące obciążenie do 45 kg na 1 metr bieżący szyny, wyposażonej we wkładkę wewnątrz profilu aluminiowego doprowadzającą prąd o bezpiecznym napięciu 12 Volt (30 mb.), umożliwiającą rozbudowanie systemu o dodatkową wkładkę elektryczną (100 mb.). Szyny, malowane proszkowo na biało, mocowane do ściany na przykręcanych uprzednio zatrzaskach wykonanych (mosiężnych lub z odpowiedniego tworzywa) w sposób umożliwiający ich łatwy montaż i demontaż. Do zestawu szyny nośnej należy dołączyć odpowiednią ilość zatrzasków montażowych wraz z wkrętami i kołkami rozporowymi oraz wskazaną powyżej ilość łączników i zaślepek. Ponadto 20 opraw oświetleniowych na 50 cm wysięgnikach, umieszczanych w dowolnym miejscu listew nośnych (bez żarówek). Obiekty ekspozycyjne powinno się zawieszać na dostosowanych do ich wagi hakach (samozaciskowych lub sprężynowych, np. max do 4 kg i do 15 kg) przesuwanych na linkach perlonowych (nylonowych) i stalowych o średnicy 2 mm i długości 200 mm, wyposażonej w stalowe zakończenia (np. typu Cobra), pozwalające na ich zaczepienie w dowolnym miejscu szyny nośnej - beż potrzeby wsuwania od początku listwy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: System ekspozycyjny - ramy ekspozycyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Ramy OWZ B1 - 20 szt. B. Ramy OWZ B2 - 20 szt. Ramy ekspozycyjne wykonane z profilu aluminiowego (typu OWZ) o szerokości 25 mm, ostro zakończonych narożnikach i w kolorze anodowanego srebra, z tylną płaszczyzną z tworzywa (np. pcw) oraz z przeźroczystą płytą czołową - folia polipropylenowa (dwustronna: połysk - antyrefleks), z podwójnymi otworami montażowymi na każdej krawędzi ramy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Meble magazynowe z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Regały magazynowe z montażem - 8 szt. B. Wózki magazynowe - 15 szt. A. Regały magazynowe, ażurowe, stabilne, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 50 x 40 mm (profil pełny lub systemowy), malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary) ustawione na plastikowych stopach. Półki z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) oparte na stalowych wspornikach, z możliwością regulowania ich wysokości, znoszącej obciążenie min. 80 kg każda. Przygotowanie i montaż regałów wg poniższego zestawienia (wysokość x szerokość x głębokość w cm): a) dwa regały o wymiarach 300 x 378 x 80, podzielone na 6 segmentów o szerokości 63 cm i z 6 półkami każdy; b) trzy regały o wymiarach 300 x 150 x 100, podzielone na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy; c) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 80, podzielony na 2 segmenty o szerokości 75 cm i z 3 półkami każdy; d) jeden regał o wymiarach 300 x 240 x 100, podzielony na 3 segmenty o szerokości 80 cm i z 3 półkami każdy; e) jeden regał o wymiarach 300 x 150 x 40, podzielony na 3 segmenty o szerokości 50 cm i z 6 półkami każdy. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu. B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili stalowych, o wymiarach 20 x 20 mm, malowanych proszkowo (kolor RAL 7039 Quarzgrau lub jasny szary), z platformą z min. 18 mm płyty malaminowej lub mdf (w kolorze szarym lub antracyt) na 4 kółkach o średnicy min. 5 cm (w tym dwa skrętne z hamulcami), o nośności min. 100 kg każdy. Zabudowa wózka otwarta od strony krótszego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku, wyposażona w uchwyt na przeciwległym boku. Wymiary całkowite wózków (wysokość x szerokość x głębokość w cm) wg. poniższego zestawienia dopasowane do regałów zestawionych powyżej (parkują pod półką w poszczególnych segmentach): a) dziesięć wózków o wymiarach 100 x 55 x 80 (do regałów a), b) trzy wózki o wymiarach 100 x 75 x 120 (do regału d), c) dwa wózki o wymiarach 100 x 60 x 100 do sztalug (zabudowa wózka otwarta od strony dłuższego boku dla umożliwienia załadunku i rozładunku). Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. B. Wózki magazynowe, ażurowo zabudowane, wykonane z profili.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble magazynowe - szafy plakatowe z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Szafa plakatowa B1 - 3 szt. Szafa metalowa wykonana z blachy nie cieńszej niż 0,6 mm, malowanej proszkowo (popiel) lub w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, wyposażona w 70 mm cokół, pozwalający na swobodę pracy przy niej i dziesięć szuflad przystosowanych do przechowywania plakatów, grafik itp. o maksymalnym formacie B-1 (wymiar użytkowy szuflady 105-110 x 75-78 cm). Szuflady z blachy o grubości nie cieńszej niż 1 mm, przetłoczone lub wzmocnione przeciw odkształceniom - ugięciom pod ciężarem zbiorów, wysuwane po prowadnicach z łożyskami kulkowymi, z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalające na tzw. pełny wysuw szuflad, wyposażone w uchwyt wnękowy na całej szerokości szuflady (uchwyt nie wystający poza obrys szafy). Całość o wymiarach nie przekraczających (wysokość x szerokość x głębokość): 80 x 120 x 85 cm zamykana centralnym zamkiem Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Do oferty należy dołączyć fotografię proponowanego produktu. Produkt dostarczany z usługą montażu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble magazynowe - wieszaki szatniowe mobilne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Wieszaki szatniowe mobilne - 5 szt. Wieszaki w postaci prostokątnej ramy opartej u dołu na dwóch poprzecznych wspornikach wyposażonych w kółka, całość o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość): 170 x 200 x 50 cm, wykonane z profilu stalowego lub aluminiowego o przekroju kwadratowym lub okrągłym, z górnym relingiem o przekroju okrągłym oraz prostokątnym uchwytem (50 x 10 cm) na wysokości ok. 100 cm od dolnej krawędzi jednego z pionowych ramion ramy wieszaka (uchwyt transportowy - wieszak do parasoli), malowane proszkowo w kolorze RAL 7039 Quarzgrau lub szarym. Każdy z zestawem 30 szt. plastikowych wieszaków ubraniowych. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Meble biurowe z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Biurka pracownicze - 3 szt. B. Regały dokumentowe zamknięte - 4 szt. C. Regały dokumentowe otwarte - 2 szt. D. Witryna komisowa - 1 komplet. E. Szafy ubraniowe - 2 szt. F. Meble zaplecza socjalnego - 1 komplet. Meble biurowe wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 24 do 45 mm, okleinowanej wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor (Krono) i antracyt lub malowanej w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, z wysokiej klasy osprzętem (np. firmy Blum) i domykającymi się zawiasami, frontami i szufladami; o wymiarach wg. poniższego zestawienia: a) trzy biurka pracownicze o wymiarach blatu 160 x 70, grubości 36 mm (Dąb Windsor) wspartym, na stałe, z jednej strony na pełnym boku, o szerokości blatu, grubości 24 mm i do wysokości biurka 73 cm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, a z drugiej na pełnym kontenerku biurowym o szerokości 45 i głębokości 60 cm, w kolorze jak wyżej, z wysuwanymi 3 szufladami (dolna wyższa i dwie niższe; na prowadnicach z łożyskami kulkowymi z blokadą zabezpieczającą przed wypadnięciem oraz pozwalającymi na tzw. pełny wysuw szuflad), zamykanymi centralnym zamkiem, których front w kolorze Dąb Windsor, z możliwością montażu z prawej lub lewej strony biurka; wyposażone w otwory na przewody lub zamykane zestawy gniazd oraz trzy wózki na kółkach (20 x 50 x 40 cm) do stacji komputerowych. b) trzy regały dokumentowe, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 120 x 120 x 40 i jeden o wymiarach 73 x 120 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na 2 pionowe segmenty (pionowa ścianka 24mm, Dąb Windsor) po 2 półki (także 24 mm, Dąb Windsor); zamykane przesuwnymi 2 frontami w kolorze Dąb Windsor i zamykane zamkiem centralnym. c) dwa regały dokumentowe otwarte, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): jeden - 210 x 250 x 40, drugi - 120 x 200 x 40, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone wewnątrz na pionowe 50 cm segmenty (pionowe ścianki 24mm, Dąb Windsor) po 5 półek w pierwszym regale i po 3 w drugim (także 24 mm, Dąb Windsor); z możliwością montażu na dowolnej wysokości. d) witryna komisowa składająca się z trzech regałów otwartych, o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm): 300 x 60 x 40 (dwa) i 300 x 70 x 70 (jeden), z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; z 7 półkami każda (24 mm, Dąb Windsor), z możliwością ich montażu na dowolnej wysokości. Ponadto dwa skrzydła otwierane na zawiasach na prawo i lewo o wymiarach (wysokość x szerokość w cm): 210 x 100, wykonane z płyty melaminowej o grubościach 18 mm i zdystansowanej na niej z zewnętrznej strony płyty perforowanej 5 mm otworami (do zawieszania na haczykach obrazów, ram i antyram) w kolorze RAL 7039 Quarzgrau. e) dwie szafy ubraniowe o wymiarach (wysokość x szerokość x głębokość w cm) 210 x 60 x 50, z płyty o grubości 24 w kolorze RAL 7039 Quarzgrau, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; z jedną półką każda i zamykane frontem 24mm, Dąb Windsor. f) meble zaplecza socjalnego wykonane z płyty melaminowej o grubościach od 18 mm i blatem o grubości 45 mm, w kolorze RAL 7039 Quarzgrau z frontami okleinowanymi wraz z krawędziami wzorem Dąb Windsor, o szerokości łącznej 420 cm, głębokości 60 cm i wysokości 73, stojące na regulowanych nogach maskowanych cokołem o wysokości 70 mm; podzielone na segmenty o szerokościach: 120 + 80 + 110 (narożna) + 60 + 60 (w tym szafka narożna z kontenerem wewnętrznym, szafka pod zlewozmywak dwukomorowy i szafka z 3 szufladami i dwie szafki, każda z 1 półką wewnętrzną) oraz szafki wiszące, zamykane podnoszonymi równolegle do góry frontami (Dąb Windsor), o łącznej szerokości 420 cm wysokości 50 cm i głębokości 30 cm, z jedną półką każda, podzielone na segmenty 100 + 100 + 110 (narożna, otwarta) + 60. Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Żaluzje i rolety okienne wewnętrzne z montażem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Żaluzje pionowe - 5 szt. B. Rolety - 9 szt. A. Żaluzje wewnętrzne, pionowe, z montowaną do stropu białą, aluminiową szyną, ze składanymi i obracanymi lamelami 127 mm, wykonanymi z tkaniny w kolorze kremowym, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm): 1 szt. 200 x 210 pakiet z lewej strony, mechanizm z prawej 2 szt. 90 x 300 pakiet z prawej strony, mechanizm z prawej 1 szt. 365 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z prawej 1 szt. 430 x 300 pakiet z prawej i lewej strony, mechanizm z lewej B. Rolety wewnętrzne, montowane do stropu lub ściany - ramy okiennej (w drzwiach w kasecie), wykonane z identycznej tkaniny jak żaluzje powyżej, o wymiarach wg. poniższego zestawienia (szerokość x wysokość w cm): 3 szt. 90 x 200 (drzwi) - mechanizm z prawej, 3 szt. 110 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej (1x) i lewej (2x), 1 szt. 110 x 80 (drzwi) - mechanizm z prawej, 2 szt. 150 x 280 (drzwi) - mechanizm z prawej, Gwarancja min. 2 lata, od daty odbioru dostawy. Produkt dostarczany z usługą montażu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.40-1, 39.51.54.10-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Dostawy mięsa, produktów mięsnych oraz ryb.
- Dostawy artykułów mleczarskich i tłuszczy roślinnych.
- Dostawy różnych produktów spożywczych.
- Dostawy warzyw i owoców
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Dostawa mebli biurowych dla Starostwa Powiatowego w Grudziądzu
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.