eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinProdukcja wizerunkowego filmu reklamowego Miasta Lublin o czasie trwania 45 sekund na potrzeby kampanii promocyjnej Miasta Lublin



Ogłoszenie z dnia 2010-02-18

Lublin: Produkcja wizerunkowego filmu reklamowego Miasta Lublin o czasie trwania 45 sekund na potrzeby kampanii promocyjnej Miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 33909 - 2010; data zamieszczenia: 18.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Produkcja wizerunkowego filmu reklamowego Miasta Lublin o czasie trwania 45 sekund na potrzeby kampanii promocyjnej Miasta Lublin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie filmu reklamowego na potrzeby kampanii promocyjnej Miasta Lublin na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego scenariusza, w tym: a) wykonanie i montaż zdjęć, b) zapewnienie muzyki i udźwiękowienia, c) wykonanie animacji i napisów, d) realizacja postprodukcji, e) wykonanie poprawek 2) Dostarczenie przedmiotowego dzieła na następujących nośnikach, które umożliwią Zamawiającemu eksploatację przedmiotu umowy i jego archiwizację: a) materiały techniczne składowe niezbędne do wykonania kinowej kopii wzorcowej: materiał filmowy w rozdzielczości HD 2048x1080 materiał audio w postaci plików WAV b) kasetę master w formacie HD SR, c) kasetę master w formacie PAL na nośniku Beta Digital, d) płyty DVD - 10 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.11.12.10-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Blast Factor Group Monika Hryniszyn, ul. Gen. Bolesława Roi 18/15, 05-119 Legionowo, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 300000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 300000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 300000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uwzględniając rodzaj i specyfikę zamówienia, rynek potencjalnych wykonawców oraz czas niezbędny do dokonania zamówienia Zamawiający wnioskuje o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Kultura postrzegana jako złożona całość, w najogólniejszym zakresie obejmuje zespół wszystkich form świadomości społecznej: duchowe, materialne, intelektualne i emocjonalne na które z kolei składają się: wiedza, wierzenia, sztuka, prawo, moralność, zwyczaje. Z drugiej strony przez kulturę rozumie się prowadzenie działalności kulturalnej, obejmującej produkcję, twórczość, dystrybucję i przekaz, rejestracji i ochronę oraz uczestnictwo w kulturze. Wg Antoniny Kłoskowskiej kulturę można zdefiniować następująco: Instytucjonalny układ kultury obejmuje treści tworzone i przekazywane w bezpośrednich kontaktach twórców i odbiorców, ale w ramach określonych regułami, formalnie zorganizowanych instytucji, na przykład szkół, kościołów, teatrów, filharmonii, domów kultury. (Encyklopedia Kultury Polskiej XX wieku, 1991, s.41). Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym określa zadania własne gminy. Do zadań własnych należą również sprawy kultury i prowadzenia działalności kulturalnej. Działalność kulturalna, w rozumieniu ustawy z dnia 25 października 1991r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (j.t. Dz.U. z 2001 r. Nr 13, poz. 123 ze zmianami) polega na tworzeniu, upowszechnianiu i ochronie kultury. Za usługi kulturalne należy uznać w szczególności usługi świadczone przez podmioty prowadzące działalność kulturalną. Tak rozumianą działalność kulturalną mogą prowadzić osoby prawne, osoby fizyczne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Jednostki samorządu terytorialnego sprawują mecenat nad działalnością kulturalną, która polega na wspieraniu i promocji twórczości, edukacji i oświaty kulturalnej, działań i inicjatyw kulturalnych. Powyższa argumentacja znajduje swoje uzasadnienie w komentarzach Urzędu Zamówień Publicznych. Produkcja filmu reklamowego zawiera się w kategorii 26 usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe (CPV - 92111210-7), zatem do niej odnosi się art. 5 Prawo zamówień publicznych. Film reklamowy to efekt twórczości, który podlega ochronie z tytułu praw autorskich i pokrewnych, który jest przeznaczony do udostępnienia dla publiczności. Ma on znaczenie nie tylko ekonomiczne, ale również kulturowe, ponieważ jest nośnikiem tożsamości i wartości. Dobry film reklamowy wymaga produkcji z udziałem dobrze dobranych artystów - operatorów, scenarzystów, aktorów, montażystów, dźwiękowców. Celem filmu reklamowego jest umiejętne oddanie zamysłu reżysera oraz realizacja zamierzeń promocyjnych. Tworzenie nowoczesnego, dynamicznego filmu ma skutecznie wykreować wizerunek Lublina. Niezwykle istotna jest strona artystyczna filmu reklamowego. Umiejętne oddanie tożsamości marki w obrazie poprzez zastosowanie takich środków przekazu jak barwy, tempo, muzykę, charakter postaci, odpowiednie ujęcia kadru, a nade wszytko przekazanie przesłania i wykreowanie Lublina jako interesującego miasta. Produkcja filmów reklamowych wymaga oryginalnej konwencji i szczególnej dbałości o poziom realizacji. Film reklamowy jako dzieło artystyczne powinien łączyć atrakcyjne wizualne zdjęcia z oryginalną ścieżką dźwiękową, dopasowaną do emocji, które ma prezentować obraz. Nowatorska technika realizacyjna pozwoli uzyskać zamierzony przez Zamawiającego rezultat. Zastosowanie art. 5 ust. 1 uzależnione jest od kodu CPV przedmiotu zamówienia. W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia jest opisany kodem CPV: 92111210-7 ( produkcja filmów reklamowych), który jest objęty art. 5 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W związku z powyższym udzielając zamówień określonych w art. 5 ust. 1 ustawy zamawiający może udzielić ich w trybie z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.