Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ruda Śląska: remont pomieszczeń szatni, natrysków i sanitariatów w obiekcie basenu krytego przy ul. Pokoju w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, do kontaktów: Andrzej Walus, Grzegorz Cuglowski, ul. Gen. Hallera 14a, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2487521, fax 032 2486654, e-mail: dt@mosir.rsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mosir.rsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.mosir.rsl.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Sport i rekreacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń szatni, natrysków i sanitariatów w obiekcie basenu krytego przy ul. Pokoju w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ruda Śląska - Nowy Bytom ul. Pokoju 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont pomieszczeń szatni, natrysków i sanitariatów w obiekcie basenu krytego przy ul. Pokoju w Rudzie Śląskiej - Nowym Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - kapitalny remont pomieszczeń szatni, natrysków oraz sanitariatów. Materiały i urządzenia zastosowane podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być zgodne z dokumentacją projektową bądź równoważne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczone wadium w wysokości: 6000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. W celu potwierdzenia ww. warunków należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 rozdz. IX SIWZ. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy roboty budowlane porównywalnym zakresem przedmiotu zadania. Wykonawca winien wykazać wykonanie robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000 brutto. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 rozdz. IX SIWZ. b) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, 1 osobę posiadającą potwierdzone przygotowaniem zawodowym do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń bez ograniczeń. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 8 rozdz. IX SIWZ c) Wykonawca musi wykazać, iż posiada lub dysponuje sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia płyty lodowiska oraz wykonania nawierzchni sztucznej trawy, zwłaszcza sprzętu specjalistycznego do wykonywania nawierzchni. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 9 rozdz. IX SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodnie z artykułem 22 ust 1 ustawy na załączniku nr 2. a/.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jego średni obrót wyniósł nie mniej niż 800 000 PLN. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 5 rozdz. IX SIWZ. b/.Wykonawca winien dysponować zdolnością kredytową lub posiadać zgromadzone środki na koncie w wysokości min. 80 000,- PLN co musi być potwierdzone przez odpowiedni bank. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt 13 rozdz. IX SIWZ 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 oraz dokumenty wymienione w pkt 3, 4 i 10 rozdz. IX SIWZ. Uwaga! Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o "Wykonawcy" rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia: a) właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz b) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - zgodnie z załącznikiem nr 7 - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe (lata 2004-2006), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Wykonawca winien wykazać wykonanie minimum trzy roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. Wykonawca winien wykazać wykonanie robót budowlanych o wartości co najmniej 200 000 brutto każda. 7. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane o których mowa w pkt 6 niniejszej specyfikacji zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dot. osób posiadających wymagane uprawnienia - rozdz. VIII pkt 2. lit b) - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kserokopie, uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa itp. (poświadczone za zgodność z oryginałem). 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 10. Dowód wniesienia wadium: kopia przelewu lub kserokopia wniesionego do kasy poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej czy też poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt 3, 4 rozdz. IX SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których wyżej mowa tj. dot. lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11 niniejszego rozdziału, zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzib lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 11 niniejszego rozdziału stosuje się odpowiednio. 13. Informację banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta. Wykonawca winien dysponować zdolnością kredytową lub posiadać zgromadzone środki na koncie w wysokości min. 80 000,- PLN co musi być potwierdzone przez odpowiedni bank. Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne) jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Harmonogram robót. 15. Oświadczenie Wykonawcy - wymóg od Wykonawcy udzielenia gwarancji na okres co najmniej 3 lat. 16. Wykaz zastosowanych urządzeń oraz podstawowych materiałów - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wraz z opłatą skarbową. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 1. 3. Kosztorys ofertowy. 3.1. Sporządzony kosztorys ofertowy musi być zgodny z przedmiarami robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w skrócie: STWiORB) i projektem budowlano-wykonawczym - dołączonymi do SIWZ. Oferta sporządzona niezgodnie z przedmiarami robót STWiORB i projektem budowlano-wykonawczym (np. brak pozycji, niezgodność w zakresie ilości, zastosowanie niewłaściwych materiałów itp.) zostanie odrzucona, jako sprzeczna ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (art. 89a ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wyjaśniamy, że zgodność pozycji kosztorysu ofertowego z przedmiarami dołączonymi do SIWZ polega na zgodności podstawy wyceny (pozycja katalogowa + specyfikacja techniczna) opisu pozycji i ilości. W każdej pozycji należy podać kwotę uwzględniającą wszystkie ww. elementy. W trakcie sprawdzania ofert nie będą podlegały weryfikacji przez Zamawiającego składniki jednostkowe wyceny każdej pozycji, jeżeli takie Wykonawca umieści w ofercie. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena ofertowa (%) 95 2. Okres udzielonej gwarancji (%) 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl. Opłata: 40 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w przypadku osobistego pobierania SIWZ w siedzibie Zamawiającego (płatność w kasie pok. nr 12). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 08.08.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 13:30, siedziba Zamawiającego - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Gen Hallera 14a, Ruda Śląska 41-709 (sala narad).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów równowagi kwasowo - zasadowej
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora immunochemicznego
- Dostawa szaf kartotekowych i szaf ubraniowych BHP do przychodni zdrowia położonej w Katowicach ul. Obroki 72 - z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1: Dostawa szaf kartotekowych Pakiet nr 2: Dostawa szaf ubraniowych BHP
- Zakup i dostawa aparatu USG z trzema głowicami dla Przychodni Brackiej Kleofas
- Burloch Arena - upiększamy i dbamy o przestrzeń wokół nas w Ośrodku Sportowo Rekreacyjnym Orzegów w Rudzie Śląskiej ul. Bytomska 15
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miasta Ruda Śląska
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "POPRAWA FUNKCJONALNOŚCI BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE MIASTA I GMINY ŁOSICE" - przebudowa wejścia do UMiG w Łosicach
- "Wykonanie prac modernizacyjnych pomieszczeń remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyborowie". Projekt współfinansowany ze środków Województwa Małopolskiego.
- "Remont pomieszczeń mieszkańców DPS Skęczniew"
- Rewaloryzacja zabytkowej oficyny dworskiej w Szerzynach
- Remont pomieszczenia sanitarnego wraz z naprawą części dachu w budynku nr 237 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz-sprawa 91/2024
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kępnie
więcej: Kładzenie płytek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.