Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-13
Warszawa 60: Dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 339100 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego , ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i gabinetowych oraz hotelowych - tapicerowanych, zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Kod CPV: 39130000-2, 39144311-0 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, w następujący sposób: - Część nr 1 - dostawa mebli biurowych i gabinetowych, tj dostawa 86 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: biurka komputerowe (170 szt.), stoły biurowe (47 szt.), dostawki do biurek (21 szt.), kontenery do biurek (100 szt.), krzesła ISO (132 szt.), krzesła obrotowe (84 szt.), krzesła do stołu konferencyjnego (92 szt.), fotele gabinetowe (56 szt.), fotele klubowe (22 szt.), szafy kartotekowe (12 szt.), regały biblioteczne (56 szt.), witryny meblowe (40 szt.), szafy ubraniowe (45 szt.), komody (28 szt.); o szacunkowej wartości 289 918,70 zł netto. - Część nr 2 - dostawa mebli hotelowych tapicerowanych, tj. dostawa 10 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: łóżka (56 szt.), wersalki (6 szt.), sofy (4 szt.), fotele (6 szt.); o szacunkowej wartości 66 829,27 zł netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 2A i 2Bb do SIWZ. 3) Na dostarczone meble Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane meble spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie dostarczyć przed podpisaniem umowy: zdjęcia, rysunki techniczne z wymiarami, opisy, certyfikaty - dotyczy wszystkich krzeseł i foteli w tym obrotowych, próbniki materiałów (tkanin, skór) oraz płyt meblowych. 5) Zamawiający zastrzega sobie wybór do pięciu kolorów mebli z aktualnych próbników producentów płyt, które spełniają wymagania opisane w opisie technicznym wykonania mebli biurowych i hotelowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.43.11-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.skw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Oczki 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Biura Logistyki SKW w Warszawie poprzez Kancelarię Jawną SKW mieszczącą się przy ul. T. Chałubińskiego/róg ul. W. Oczki 1 (tel. wew. 22/ 6 846-131).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli biurowych i gabinetowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest dostawa mebli biurowych i gabinetowych, tj dostawa 86 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: biurka komputerowe (170 szt.), stoły biurowe (47 szt.), dostawki do biurek (21 szt.), kontenery do biurek (100 szt.), krzesła ISO (132 szt.), krzesła obrotowe (84 szt.), krzesła do stołu konferencyjnego (92 szt.), fotele gabinetowe (56 szt.), fotele klubowe (22 szt.), szafy kartotekowe (12 szt.), regały biblioteczne (56 szt.), witryny meblowe (40 szt.), szafy ubraniowe (45 szt.), komody (28 szt.); o szacunkowej wartości 289 918,70 zł netto..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli hotelowych tapicerowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszej części jest dostawa mebli hotelowych tapicerowanych, tj. dostawa 10 pozycji różnego rodzaju mebli, w tym m.in.: łóżka (56 szt.), wersalki (6 szt.), sofy (4 szt.), fotele (6 szt.); o szacunkowej wartości 66 829,27 zł netto.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.43.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.