Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 339132 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Tarnów: Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu marmolady i powidła
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Tarnowie, krajowy numer identyfikacyjny
32000600000, ul.
ul. St. Konarskiego
2,
33100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-14 623-51-00 wew. 231, e-mail
, faks
146 215 677.
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Zakład Karny w Tarnowie ul. Konarskiego 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu marmolady i powidła
Numer referencyjny: DKw-220/14/16/ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia publicznego są dostawy różnych art. spożywczych, konserw, dżemu marmolady i powidła sklasyfikowanych w grupie CPV 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone , 15131000-5, 15240000-2, 15330000-0 dla Zakładu Karnego w Tarnowie w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I - Sosy w proszku, zupy w proszku i napój w proszku Napój owocowy w proszku z witaminą C 2 130 kg Sos biały 160 kg Sos drobiowy 180 kg Sos myśliwski 150 kg Sos z grzybów leśnych 260 kg Zupa barszcz biały 280 kg Zupa barszcz czerwony 420 kg Zupa bieszczadzka 120 kg Zupa borowikowa 410 kg Zupa brokułowa 120 kg Zupa jarzynowa 860 kg Zupa kalafiorowa 370 kg Zupa krupnik 410 kg Zupa ogonowa 60 kg Zupa pieczarkowa 370 kg Zupa pomidorowa 330 kg Zupa porowa 400 kg Zupa selerowa 360 kg Zupa szparagowa 110 kg Zupa żurek 440 kg Opakowania w/w artykułów nie większe niż 10 kg. Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego. Część II - Przyprawy, herbata, koncentrat pomidorowy, chrzan tarty Koperek suszony opakowanie do 10 kg 50 kg Mieszanka warzyw suszonych bez cebuli (opakowanie do 10 kg) 370 kg Cynamon opakowanie do 10 kg 18 kg Czosnek mielony opakowanie do 10 kg 57 kg Fix do gulaszu opakowanie do 10 kg 115 kg Fix do mięsa mielonego opakowanie do 10 kg 80 kg Kminek opakowanie do 10 kg 20 kg Liść laurowy opakowanie do 10 kg 35 kg Majeranek opakowanie do 10 kg 28 kg Musztarda pakowana 0,8-1kg 2 250 kg Ocet winny pakowany 0,5 l 290 l Papryka mielona opakowanie do 10 kg 65 kg Pieprz mielony opakowanie do 10 kg 70 kg Przyprawa do zupy typu maga pakowana 0,8 -1 litr 2 100 l Rosół z kury w proszku opakowanie do 10 kg 260 kg Sól ważona, jodowana, spożywcza, pakowana 0,5 - 1 kg 1 660 kg Przyprawa w typie Vegety opakowanie do 10 kg 490 kg Ziele angielskie opakowanie do 10 kg 24 kg Herbata granulowana pakowana 80-200g 750 kg Koncentrat pomidorowy 25-30% opakowanie do 10 kg 2 200 kg Chrzan tarty (słoiki) opakowanie 500 g - 1000 g 450 kg Granulat sojowy opakowanie do 15 kg 800 kg (Zamawiający nie dopuszcza pakowania koncentratu w puszki bez funkcji samootwierania) (Chrzan tarty - kremowobiała, gęsta masa z dobrze wyczuwalnymi włóknistymi drobinami, zapach i smak ostry, charakterystyczny dla świeżo startego chrzanu; gatunek 1) Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego. Część III - Konserwy Konserwa mięsna 130 g samootwieralna 4 000 kg Konserwa mięsna 300 g samootwieralna 4 200 kg Pasztet drobiowy 130 g samootwieralny 1 800 kg Pasztet sojowy 100g - 150 g samootwieralny 520 kg Konserwa rybna 300g lub 330 g samootwieralna 2 100 kg Paprykarz 300 g lub 330 g samootwieralny 2 050 kg Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego Część IV - Dżem, marmolada i powidło Dżem pakowany 200 lub 400 g 2 850 kg Marmolada pakowana 200 lub 400 g 2 550 kg Powidło pakowane 200 lub 400 g 1 500 kg Okres przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego. Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będę uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00. Dopuszcza się możliwości zmiany godzin dostaw określonych w umowie z przyczyn organizacyjnych po stronie Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 15890000-3
Dodatkowe kody CPV:15331427-6, 15331110-1, 15240000-2, 15131000-5, 15131310-1, 15332290-3, 15332230-5, 15891000-0, 15871260-4
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 174850.00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.zp.sw.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności faktury | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana ceny może nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy tylko w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług i tylko o wielkość tej zmiany, w formie aneksu do zawartej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 17/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Sosy w proszku, zupy w proszku i napój w proszku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Sosy w proszku, zupy w proszku i napój w proszku
Napój owocowy w proszku z witaminą C 2 130 kg
Sos biały 160 kg
Sos drobiowy 180 kg
Sos myśliwski 150 kg
Sos z grzybów leśnych 260 kg
Zupa barszcz biały 280 kg
Zupa barszcz czerwony 420 kg
Zupa bieszczadzka 120 kg
Zupa borowikowa 410 kg
Zupa brokułowa 120 kg
Zupa jarzynowa 860 kg
Zupa kalafiorowa 370 kg
Zupa krupnik 410 kg
Zupa ogonowa 60 kg
Zupa pieczarkowa 370 kg
Zupa pomidorowa 330 kg
Zupa porowa 400 kg
Zupa selerowa 360 kg
Zupa szparagowa 110 kg
Zupa żurek 440 kg
Opakowania w/w artykułów nie większe niż 10 kg. Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.,
Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00.
Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm
Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będę uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3, 15891000-0,
15871260-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
26100.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności faktury | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Przyprawy, herbata, koncentrat pomidorowy, chrzan tarty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II - Przyprawy, herbata, koncentrat pomidorowy, chrzan tarty
Koperek suszony opakowanie do 10 kg 50 kg
Mieszanka warzyw suszonych bez cebuli (opakowanie do 10 kg) 370 kg
Cynamon opakowanie do 10 kg 18 kg
Czosnek mielony opakowanie do 10 kg 57 kg
Fix do gulaszu opakowanie do 10 kg 115 kg
Fix do mięsa mielonego opakowanie do 10 kg 80 kg
Kminek opakowanie do 10 kg 20 kg
Liść laurowy opakowanie do 10 kg 35 kg
Majeranek opakowanie do 10 kg 28 kg
Musztarda pakowana 0,8-1kg 2 250 kg
Ocet winny pakowany 0,5 l 290 l
Papryka mielona opakowanie do 10 kg 65 kg
Pieprz mielony opakowanie do 10 kg 70 kg
Przyprawa do zupy typu maga pakowana 0,8 -1 litr 2 100 l
Rosół z kury w proszku opakowanie do 10 kg 260 kg
Sól ważona, jodowana, spożywcza, pakowana 0,5 - 1 kg 1 660 kg
Przyprawa w typie Vegety opakowanie do 10 kg 490 kg
Ziele angielskie opakowanie do 10 kg 24 kg
Herbata granulowana pakowana 80-200g 750 kg
Koncentrat pomidorowy 25-30% opakowanie do 10 kg 2 200 kg
Chrzan tarty (słoiki) opakowanie 500 g - 1000 g 450 kg
Granulat sojowy opakowanie do 15 kg 800 kg
(Zamawiający nie dopuszcza pakowania koncentratu w puszki bez funkcji samootwierania)
(Chrzan tarty - kremowobiała, gęsta masa z dobrze wyczuwalnymi włóknistymi drobinami, zapach i smak ostry, charakterystyczny dla świeżo startego chrzanu; gatunek 1)
Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm
Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będę uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku.
Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.,
Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3, 15331427-6,
15331110-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
40000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności faktury | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Konserwy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III - Konserwy
Konserwa mięsna 130 g samootwieralna 4 000 kg
Konserwa mięsna 300 g samootwieralna 4 200 kg
Pasztet drobiowy 130 g samootwieralny 1 800 kg
Pasztet sojowy 100g - 150 g samootwieralny 520 kg
Konserwa rybna 300g lub 330 g samootwieralna 2 100 kg
Paprykarz 300 g lub 330 g samootwieralny 2 050 kg
Wymagany termin przydatności do spożycia to minimum 3 m-ce od daty dostarczenia do Zamawiającego
Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm
Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będę uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku.
Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.,
Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3, 15240000-2,
15131000-5,
15131310-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
74750.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności faktury | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Dżemy, marmolady i powidła
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV - Dżem, marmolada i powidło
Dżem pakowany 200 lub 400 g 2 850 kg
Marmolada pakowana 200 lub 400 g 2 550 kg
Powidło pakowane 200 lub 400 g 1 500 kg
Okres przydatności do spożycia min. 60 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego.
Uwaga: Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm
Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będę uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku.
Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r.,
Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby i w miejsce wskazane przez Zamawiającego średnio ok. 2-3 razy raz w miesiącu w zależności od potrzeb, w dni robocze poniedziałek - czwartek w godzinach 7.30 - 12.00.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15890000-3, 15332290-3,
15332230-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
34000.00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin płatności faktury | 40 |
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- OPRACOWANIE KOMPLETNEJ, WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z REPREZENTOWANIEM W POSTĘPOWANIU W SPRAWIE UZYSKANIA POZWOLENIA NA BUDOWĘ, UZYSKANIEM PRAWOMOCNEGO POZWOLENIA NA BUDOWĘ ORAZ
- Dostawa artykułów żywnościowych do Bursy Międzyszkolnej w Tarnowie na okres od stycznia do grudnia 2025 r.
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.