eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup i dostawa środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-22

Katowice: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 339140 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy w Katowicach - s.p.z.o.z. , ul. Panewnicka 65, 40-760 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 605 35 00, faks 32 605 35 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kolejowy.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat do szybkiej dezynfekcji małych, czystych powierzchni na bazie alkoholi, bez zawratości aldehydów; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych w postaci koncentratu, o właściwościach myjących nie zawierający aldehydów; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych również mających kontakt z żywnością ; Preparat w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni i dezynfekcji ogólnej, na bazie aktywnego chloru; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych czystych jak i zanieczyszczonych substancjami organicznymi w postaci koncentratu, o właściwościach myjących z możliwością zastosowania w kuchniach szpitalnych; Preparat proszkowy do dezynfekcji powierzchni w postaci r-ru roboczego i dezynfekcji ogólnej na bazie aktywnego chloru.Możliwość zastosowania do powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie oraz do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i innych skażeń; Gotowa do użycia emulsja do higienicznego mycia rąk o pH 5.5; Środek przeznaczony do dezynfekcji maszyn, urządzeń kuchennych, powierzchni roboczych, lodówek itd. oparty na kombinacji alkoholi i innych środkach odkażających; Gotowa do użycia emulsja do chirurgicznego mycia i jednoczesnej mikrobiologicznej dekontaminacji rąk ,mycia ciała pacjenta przed zabiegiem chirurgicznym o pH fizjologicznym; Profesjonalny , alkoholowy preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk o działaniu pielęgnującym i odczynie pH ~5.0, oparty o trzy substancje chemiczne pochodzące z trzech różnych grup chemicznych; Preparat proszkowy w postaci granulatu lub w tabletkach na bazie aktywnego chloru. Możliwość zastosowania w obszarach wysokiego ryzyka do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych; Preparat aldehydowy zawierający aldehyd glutarowy do dezynfekcji termolabilnych narzędzi i sprzętu medycznego o działaniu przedłużonym do 14 dni z aktywatorem i dostępnymi paskami wskażnikowymi. Może być stosowany do dezynfekcji głowic aparatów USG bez ryzyka ich uszkodzenia; Produkt w postaci płynnego koncentratu, roztwór stabilny w temperaturze do 48 C , do mycia i dezynfekcji w myjkach ultradżwiękowych narzędzi chirurgicznych z metalu, tworzyw sztucznych , szkła, materiałów termolabilnych; Kwaśny środek do maszynowego mycia, płukania i dezynfekcji termicznej kaczek i basenów na bazie kwasu cytrynowego; Preparat myjąco dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, pochodnych benzyloalkilodimetylu bez fenoli, chloru, substancji nadtleowych, glukoprotaminy stosowany metodą przecierania bez koieczności spłukiwania również w obecności pacjentów; Szybko działający, gotowy do użycia środek do dezynfekcji skóry, miejsc wkłucia aparatów infuzyjnych oraz do higienicznej dezynfekcji rąk, oparty na etanolu i 2-propanolu; Preparat barwiony do odkażania i odtłuszczania skóry, oparty o etanol i 2-propanol; Szybko działający, gotowy do użycia środek dezynfekujący oparty na alkoholu i chlorku dwudecylodwumetyloamoniowym/o zawartości alkoholu do 50g/100g produktu/, znajdujący zastosowanie do dezynfekcji sprzętu medycznego jak łóżka szpitalne, pokrywy materaców, fotele zabiegowe i inne małe, odporne na alkohol powierzchnie; Preparat na bazie diaminy kokospropylenowej do dezynfekcji instrumentów chirurgicznych, endoskopów sztywnych i giętkich, produktów termolabilnych; Środek będący wodnym roztworem 7.5 % Povidonum iodinatum z 10% zawarością przyswajalnego jodu, co odpowiada 0.75 g jodu na 100 g roztworu. Stosowany do dezynfekcji nieuszkodzonej skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami chirurgicznymi, do antyseptyki śluzówki i powierzchownych ran; Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni i wyrobów medycznych włącznie z głowicami USG i optykami endoskopowymi na bazie czwartorzędowych związków amonowych; Płynny koncentrat do dezynfekcji i mycia sprzętu medycznego oraz powierzchni na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Nadający się do dezynfekcji wanien i powierzchni ze szkła akrylowego. Nie zawierający aldehydów i fenoli. Niezawierający środków zapachowych. Stosowany również do powierzchni mających kontakt z żywnością; Środek do mycia i dezynfekcji małych i dużych powierzchni na bazie guanidyny i czwartorzędowych związków amoniowych, nieposiadający w swoim składzie aldehydów, fenoli, chloru, związków tlenowych. Zalecany do dezynfekcji inkubatorów i masek do oddychania. Dopuszczony do powierzchni mających kontakt z żywnością; Produkt proszkowy do mycia i dezynfekcji ręcznej narzędzi chirurgicznych z metalu także chromowo niklowych, tworzyw sztucznych, szkła oraz endoskopów : bezaldehydowy oparty o aktyny tlen zawierający nadboran sodu i inne. Stosowany bez aktywatora w postaci jednodniowego wodnego r-ru roboczego uzyskanego przez dodanie preparatu do wody o temperaturze pokojowej , do wielokrotnego użycia; Gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania cementu, śladów po markerach oraz przebarwień na narzędziach oraz skórze. Na bazie naturalnych terpenów pomarańczowych, nie zawierający zasad ani mydła, zawierający substancje chroniące skórę- lanolinę. Wielkość zamówienia rocznego około 1.338 szt, 69 op.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat na bazie aktywnego tlenu zawierający między innymi nadtlenosiarczan potasowy do dezynfekcji i mycia powierzchni i sprzętów medycznych w tym inkubatorów również w czasie obecności pacjentów na salach oraz wanien kąpielowych, masek do oddychania metodą przecierania na mokro i zanurzeniową; Produkt na bazie octenidyny przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową i granicząca z nią skórą, przed zabiegami diagnostycznymi i operacyjnymi. Zastosowanie w ginekologii, urologii przy cewnikowaniu, przy opracowaniu czystych i zakażonych ran chirurgicznych i inne; Produkt alkoholowy na bazie octenidyny, bezjodowy przeznaczony do dezynfekcji skóry pacjentów, w tym noworodków przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, punkcjami, biopsjami i innymi; Produkt na bazie octenidyny przeznaczony do płukania ust w leczeniu infekcyjnego zapalenia błony śluzowej w tym grzybic i aft, w profilaktyce podczas radioterapii; Gotowy do użycia płyn do oczyszczania i nawilżania skolonizowanych, skontaminowanyh i zakażonych ran ostrych i przewlekłych. Stosowany podczas zamiany opatrunków w celu usunięcia stwardniałych resztek opatrunków oraz innych warstw pokrywających ranę; Sterylny, gotowy do użycia antybakteryjny opatrunek w żelu zawierający octenidynę, służący do oczyszczania i nawilżania i dekontaminacji przewlekłych ran skóry. Przyśpiesza proces gojenia się rany - posiada kwaśne pH, oczyszcza ranę z martwych tkanek; Gotowy do użycia preparat na bazie kwasu nadoctowego zawierający inhibitory korozji, substancje powierzchnowo czynne i inne, do dezynfekcji manualnej i półautomatycznej wstępnie oczyszczonych narzędzi nieodpornych na działanie wysokich temperatur tj. np. endoskopów optycznych oraz urządzeń okulistycznych - nie matowi optyki, niszczy biofilm; Preparat aktywny mikrobiologicznie do 7 dni lub 50 cykli i posiadający paski do kontroli aktywności roztworu; Preparat w postaci gotowego do użycia roztworu na bazie alkoholi nie zawierający aldehydów, fenoli, związkow amoniowych, chlorheksydyny do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni trudnodostępnych; Preparat w postaci gotowego do użycia roztworu nie zawierający alkoholi i aldehydów do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni wrażliwych na dzialanie alkoholi np. głowice USG, sondy , plexi; Preparat w postaci chusteczek z włókniny o wymiarach około 200 x 200 mm nasączony roztworem środka nie zawierającego alkoholi, aldehydów ,chlorhexydyny, pochodnych jodu do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni wrażliwych na dzialanie alkoholi np. głowice USG, sondy , plexi; Produkt alkoholowy zawierjący nadtlenek wodoru i inne, barwiony, bezjodowy nie zawierjący fenylometanolu przeznaczony do dezynfekcji skóry pacjentów, w tym noworodków przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, punkcjami, biopsjami i innymi; Emulsja do antybakteryjnego mycia ciała i włosów zawierający octenidynę, nie zawierający środków zapachowych i barwiących i mydła; Chusteczki z włókniny nasączone preparatem do dezynfekcji skóry i rąk; Antybakteryjne rękawice do mycia ciała i włosów bez użycia wody; Preparat do manualnej, półautomatycznej i autmatycznej dezynfekcji endoskopów oraz do dezynfekcji i czyszczenia sond ultradżwiękowych, oprzyrządowania anesezjologicznego, instrumentów chirurgicznych, masek oddechowych. Wielkość zamówienia rocznego około 828 szt., 154 op.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Produkt w postaci dwóch komponentów do połączenia w czasie aktywacji, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną kwas nadoctowy. Aktywność preparatu kontrolowana paskami testowymi. Przeznaczony do dezynfekcji uprzednio oczyszczonych , umytch endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego; Trójenzymatyczny preparat dezynfekcyno myjący w płynie, rozpuszczający albuminy, glikogen , trójglicerydy, przeznaczony do dezynfekcji i mycia zanieczyszczonych substancjami organicznymi narzędzi i sprzętu medycznego, endoskopów.Można stosować w myjkach ultradżwiękowych; Preparat klasyfikowany jako wyrób medyczny w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji powierzchni metodą przecierania, wyposażenia pomieszczeń i wyrobów medycznyh o wysokiej kompatybilności materiałowej z możliwością stosowania na oddziałach noworodkowych i miejscach mających kontakt z żywnością; Emulsja pielęgnująca do rąk na bazie wosku pszczelego; Preparat w postaci żelu do chirurgicznej oraz chigienicznej dezynfekcji rąk, posiadający właściwości tiksotropowe. Wielkość zamówienia rocznego około 556 szt., 148 op.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Mydło w płynie zawierające składniki nawilżąjące i wzmacniające skórę; Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania oparty na bazie alkoholi. Wielkość zamówienia rocznego około 95 szt.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat do higienicznego mycia rąk dozowany w postaci piany; Preparat w żelu na bazie etanolu 70 % , do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania dozowany z dozownika bezdotykowego (automatycznego - fotokomórka) oparty na alkoholach etanolu i propanolu. Działający bakteriobójczo i wirusobójczo. Wielkość zamówienia rocznego około 145 szt.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Produkt proszkowy, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną monosiarczan potasu , związki powierzchniowo czynne, substancje utleniające i inne; Produkt proszkowy, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną nadwęlan sodu, inhibitory korozji, TAED i inne. Wielkość zamówienia rocznego około 85 szt.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi i instrumentów chirurgicznych, endoskopów. Przeznaczony do dezynfekcji manualnej, w automatach myjących, myjkach ultradźwiękowych; Produkt proszkowy do mycia i dezynfekcji manualnej oraz myjkach ultradżwiękowych narzędzi chirurgicznych z metalu, tworzyw sztucznych, szkła oraz endoskopów; Gotowa do użycia pianka i dezynfekcji delikatnych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi na bazie chlorku dialkilo-dimetylo-amonowego, chlorku alkilo-dimetylo-amonowego. Do stosowania na powierzchniach ze szkła, porcelany, matalu, gumy, tworzyw sztucznych oraz szkła akrylowego. Do dezynfekcji aparatury medycznej, inkubartorów, głowic USG i lamp; Chusteczki przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzyw sztucznych, szkła akrylowego oraz plexi. Nie zawierające aldehydów i fosforanów; Chusteczki przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni sprzętu medycznego, foteli zabiegowych, łóżek aparatury medycznej i operacyjnej oraz trudnodostępnych powierzchni. Nie zawierające dodatkowych substancji, aldehydów i fenoli; Pianka do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych przed właściwym procesem sterylizacji do użycia jako gotowy produkt, zawierająca inhibitory korozji, oparta na czwartorzędowej soli amonowej /propyloaminie/ oraz wykazująca wysoką tolerancję materiałową . Stosowana do materiałów z tworzyw sztucznych, gumy, stali, stopów metali. Zapobiega zasychaniu zabrudzeń organicznych podczas gromadzenia i przewozu narzędzi na miejsce właściwej dezynfekcji. Wielkość zamówienia rocznego około 138 szt., 137 op.; Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Środki kompatybilne z myjniami-dezynfektorami firmy GETINGE 46-5 - Preparat płuczący, ułatwiający schnięcie narzędzi medycznych oraz kontenerów; Preparat neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego; Alkaliczny preparat myjący. Przeznaczenie: mycie i dezynfekcja termiczna narzędzi chirurgicznych, kontenerów, szkła oraz wyrobów z aluminium i aluminium anodyzowanego. Wielkość zamówienia rocznego około 540 litrów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.11.00-7, 33.74.12.00-8, 33.74.10.00-6, 33.74.13.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał, co najmniej 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł brutto odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca winien okazać się oryginałem lub kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ, polisą ubezpieczenia ( lub innym dokumentem o tej samej treści) odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej i posiadanego mienia. Do dokumentu ubezpieczeniowego Wykonawca winien załączyć potwierdzenie wniesienia opłaty składki lub raty składki, a jeśli płatność kolejnej raty składki zostanie odroczona, po terminie zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający jej wniesienie w tym terminie. Jeśli umowa ubezpieczenia zostanie zawarta na okres krótszy niż zawarta umowa na świadczenie usługi objętej przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest odnowić umowę ubezpieczenia do czasu zakończenia wiążącej go umowy z Zamawiającym.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 6.2.1 SIWZ tj. 1 zamówienie na kwotę minimum 5.000,00 zł odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot postępowania. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są: 1) Poświadczenie; lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie dostawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt.1 Jeżeli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1) i pkt 2), budzą wątpliwości zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (tj. od dnia 20.02.2013r), wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Na wezwanie Zamawiającego aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie RP, asortyment objęty zamówieniem, dla którego jest to wymagane tj; a) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez MZ zgodnie z ustawą o produktach biobójczych - Dz.U. nr 175 poz. 1433 z dnia 13.09.2002r. z późn.zm (Dz.U. nr 189 poz. 1852 z 2003r.; Dz.U. nr 173 poz. 1808 z 2004r.; Dz.U. nr 180 poz. 1491 z 2005r.) - produkty biobójcze; b) Pozwolenie na obrót produktem leczniczym wydane przez MZ zgodnie z Prawem Farmaceutycznym - Dz.U. nr 126 poz. 1381 z dnia 06.09.2001 z późn.zm (Dz.U. nr 53 poz. 533 z dnia 14.03.2004r. z późn.zm) - produkty lecznicze; c) Potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informacji o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą o kosmetykach (Dz.U. nr 42 poz. 473 z 2001r.) - kosmetyki; d) Deklaracja zgodności CE i certyfikat CE dla wyrobów medycznych zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 z 2004r z późn.zm.) - wyroby medyczne; e) Spektrum działania, stężenia i czasy potwierdzone badaniami w instytucjach opiniotwórczych z terenu UE - dotyczy preparatów, dla których Zamawiający określił spektrum i czas działania; f) Instrukcje stosowania oferowanych preparatów w formie ulotek i opisów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Formularz oferty; 2 Formularz cenowy; 3 Oświadczenie o terminie płatności; 4 Oświadczenie o terminie dostawy; 5 Oświadczenie o przedłużeniu polisy; 6 Oświadczenie o nieupadłości Firmy; 7 Oświadczenie o podwykonawcach; 8 Wykaz wykonanych dostaw; 9 Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22; 10 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia art.24; 11 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej; 12 Oświadczenie dot. oferowanych preparatów; 13 Projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania w następujących przypadkach: a) w sytuacjach awaryjnych Wykonawca może, za zgodą Zamawiającego dostarczyć środki dezynfekcyjne równoważne względem asortymentu objętego przedmiotem umowy, b) Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy, c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu trwania umowy w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, d) w przypadku wycofania przedmiotu zamówienia z rynku Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednika (o takich samych właściwościach) w celu utrzymania ciągłości dostaw, w cenie określonej w umowie, e) zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, f) zmiany ceny jednostkowej środków dezynfekcyjnych zawartych w pakiecie lub wyrobów równoważnych, w przypadkach trudnych do przewidzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności gdy Wykonawca zaoferuje upusty w tym także na wyroby równoważne. g) zmiany numeru katalogowego producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/osk_katowice lub www.kolejowy.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Marketingu i Zarządzania Nieruchomościami siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat do szybkiej dezynfekcji małych, czystych powierzchni na bazie alkoholi, bez zawratości aldehydów; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych w postaci koncentratu, o właściwościach myjących nie zawierający aldehydów; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych również mających kontakt z żywnością ; Preparat w postaci tabletek do dezynfekcji powierzchni i dezynfekcji ogólnej, na bazie aktywnego chloru; Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów medycznych czystych jak i zanieczyszczonych substancjami organicznymi w postaci koncentratu, o właściwościach myjących z możliwością zastosowania w kuchniach szpitalnych; Preparat proszkowy do dezynfekcji powierzchni w postaci r-ru roboczego i dezynfekcji ogólnej na bazie aktywnego chloru.Możliwość zastosowania do powierzchni czystych i zanieczyszczonych organicznie oraz do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych i innych skażeń; Gotowa do użycia emulsja do higienicznego mycia rąk o pH 5.5; Środek przeznaczony do dezynfekcji maszyn, urządzeń kuchennych, powierzchni roboczych, lodówek itd. oparty na kombinacji alkoholi i innych środkach odkażających; Gotowa do użycia emulsja do chirurgicznego mycia i jednoczesnej mikrobiologicznej dekontaminacji rąk ,mycia ciała pacjenta przed zabiegiem chirurgicznym o pH fizjologicznym; Profesjonalny , alkoholowy preparat do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk o działaniu pielęgnującym i odczynie pH ~5.0, oparty o trzy substancje chemiczne pochodzące z trzech różnych grup chemicznych; Preparat proszkowy w postaci granulatu lub w tabletkach na bazie aktywnego chloru. Możliwość zastosowania w obszarach wysokiego ryzyka do dezynfekcji rozlanych płynów ustrojowych; Preparat aldehydowy zawierający aldehyd glutarowy do dezynfekcji termolabilnych narzędzi i sprzętu medycznego o działaniu przedłużonym do 14 dni z aktywatorem i dostępnymi paskami wskażnikowymi. Może być stosowany do dezynfekcji głowic aparatów USG bez ryzyka ich uszkodzenia; Produkt w postaci płynnego koncentratu, roztwór stabilny w temperaturze do 48 C , do mycia i dezynfekcji w myjkach ultradżwiękowych narzędzi chirurgicznych z metalu, tworzyw sztucznych , szkła, materiałów termolabilnych; Kwaśny środek do maszynowego mycia, płukania i dezynfekcji termicznej kaczek i basenów na bazie kwasu cytrynowego; Preparat myjąco dezynfekcyjny do dużych powierzchni na bazie czwartorzędowych związków amoniowych, pochodnych benzyloalkilodimetylu bez fenoli, chloru, substancji nadtleowych, glukoprotaminy stosowany metodą przecierania bez koieczności spłukiwania również w obecności pacjentów; Szybko działający, gotowy do użycia środek do dezynfekcji skóry, miejsc wkłucia aparatów infuzyjnych oraz do higienicznej dezynfekcji rąk, oparty na etanolu i 2-propanolu; Preparat barwiony do odkażania i odtłuszczania skóry, oparty o etanol i 2-propanol; Szybko działający, gotowy do użycia środek dezynfekujący oparty na alkoholu i chlorku dwudecylodwumetyloamoniowym/o zawartości alkoholu do 50g/100g produktu/, znajdujący zastosowanie do dezynfekcji sprzętu medycznego jak łóżka szpitalne, pokrywy materaców, fotele zabiegowe i inne małe, odporne na alkohol powierzchnie; Preparat na bazie diaminy kokospropylenowej do dezynfekcji instrumentów chirurgicznych, endoskopów sztywnych i giętkich, produktów termolabilnych; Środek będący wodnym roztworem 7.5 % Povidonum iodinatum z 10% zawarością przyswajalnego jodu, co odpowiada 0.75 g jodu na 100 g roztworu. Stosowany do dezynfekcji nieuszkodzonej skóry przed iniekcjami, punkcjami, zabiegami chirurgicznymi, do antyseptyki śluzówki i powierzchownych ran; Chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni i wyrobów medycznych włącznie z głowicami USG i optykami endoskopowymi na bazie czwartorzędowych związków amonowych; Płynny koncentrat do dezynfekcji i mycia sprzętu medycznego oraz powierzchni na bazie czwartorzędowych związków amonowych. Nadający się do dezynfekcji wanien i powierzchni ze szkła akrylowego. Nie zawierający aldehydów i fenoli. Niezawierający środków zapachowych. Stosowany również do powierzchni mających kontakt z żywnością; Środek do mycia i dezynfekcji małych i dużych powierzchni na bazie guanidyny i czwartorzędowych związków amoniowych, nieposiadający w swoim składzie aldehydów, fenoli, chloru, związków tlenowych. Zalecany do dezynfekcji inkubatorów i masek do oddychania. Dopuszczony do powierzchni mających kontakt z żywnością; Produkt proszkowy do mycia i dezynfekcji ręcznej narzędzi chirurgicznych z metalu także chromowo niklowych, tworzyw sztucznych, szkła oraz endoskopów : bezaldehydowy oparty o aktyny tlen zawierający nadboran sodu i inne. Stosowany bez aktywatora w postaci jednodniowego wodnego r-ru roboczego uzyskanego przez dodanie preparatu do wody o temperaturze pokojowej , do wielokrotnego użycia; Gotowy do użycia preparat czyszczący stosowany do usuwania cementu, śladów po markerach oraz przebarwień na narzędziach oraz skórze. Na bazie naturalnych terpenów pomarańczowych, nie zawierający zasad ani mydła, zawierający substancje chroniące skórę- lanolinę. Wielkość zamówienia rocznego około 1.338 szt, 69 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat na bazie aktywnego tlenu zawierający między innymi nadtlenosiarczan potasowy do dezynfekcji i mycia powierzchni i sprzętów medycznych w tym inkubatorów również w czasie obecności pacjentów na salach oraz wanien kąpielowych, masek do oddychania metodą przecierania na mokro i zanurzeniową; Produkt na bazie octenidyny przeznaczony do krótkich zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową i granicząca z nią skórą, przed zabiegami diagnostycznymi i operacyjnymi. Zastosowanie w ginekologii, urologii przy cewnikowaniu, przy opracowaniu czystych i zakażonych ran chirurgicznych i inne; Produkt alkoholowy na bazie octenidyny, bezjodowy przeznaczony do dezynfekcji skóry pacjentów, w tym noworodków przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, punkcjami, biopsjami i innymi; Produkt na bazie octenidyny przeznaczony do płukania ust w leczeniu infekcyjnego zapalenia błony śluzowej w tym grzybic i aft, w profilaktyce podczas radioterapii; Gotowy do użycia płyn do oczyszczania i nawilżania skolonizowanych, skontaminowanyh i zakażonych ran ostrych i przewlekłych. Stosowany podczas zamiany opatrunków w celu usunięcia stwardniałych resztek opatrunków oraz innych warstw pokrywających ranę; Sterylny, gotowy do użycia antybakteryjny opatrunek w żelu zawierający octenidynę, służący do oczyszczania i nawilżania i dekontaminacji przewlekłych ran skóry. Przyśpiesza proces gojenia się rany - posiada kwaśne pH, oczyszcza ranę z martwych tkanek; Gotowy do użycia preparat na bazie kwasu nadoctowego zawierający inhibitory korozji, substancje powierzchnowo czynne i inne, do dezynfekcji manualnej i półautomatycznej wstępnie oczyszczonych narzędzi nieodpornych na działanie wysokich temperatur tj. np. endoskopów optycznych oraz urządzeń okulistycznych - nie matowi optyki, niszczy biofilm; Preparat aktywny mikrobiologicznie do 7 dni lub 50 cykli i posiadający paski do kontroli aktywności roztworu; Preparat w postaci gotowego do użycia roztworu na bazie alkoholi nie zawierający aldehydów, fenoli, związkow amoniowych, chlorheksydyny do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni trudnodostępnych; Preparat w postaci gotowego do użycia roztworu nie zawierający alkoholi i aldehydów do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni wrażliwych na dzialanie alkoholi np. głowice USG, sondy , plexi; Preparat w postaci chusteczek z włókniny o wymiarach około 200 x 200 mm nasączony roztworem środka nie zawierającego alkoholi, aldehydów ,chlorhexydyny, pochodnych jodu do dezynfekcji małych powierzchni, sprzętów medycznych i powierzchni wrażliwych na dzialanie alkoholi np. głowice USG, sondy , plexi; Produkt alkoholowy zawierjący nadtlenek wodoru i inne, barwiony, bezjodowy nie zawierjący fenylometanolu przeznaczony do dezynfekcji skóry pacjentów, w tym noworodków przed zabiegami operacyjnymi, cewnikowaniem żył, punkcjami, biopsjami i innymi; Emulsja do antybakteryjnego mycia ciała i włosów zawierający octenidynę, nie zawierający środków zapachowych i barwiących i mydła; Chusteczki z włókniny nasączone preparatem do dezynfekcji skóry i rąk; Antybakteryjne rękawice do mycia ciała i włosów bez użycia wody; Preparat do manualnej, półautomatycznej i autmatycznej dezynfekcji endoskopów oraz do dezynfekcji i czyszczenia sond ultradżwiękowych, oprzyrządowania anesezjologicznego, instrumentów chirurgicznych, masek oddechowych. Wielkość zamówienia rocznego około 828 szt., 154 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Produkt w postaci dwóch komponentów do połączenia w czasie aktywacji, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną kwas nadoctowy. Aktywność preparatu kontrolowana paskami testowymi. Przeznaczony do dezynfekcji uprzednio oczyszczonych , umytch endoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego; Trójenzymatyczny preparat dezynfekcyno myjący w płynie, rozpuszczający albuminy, glikogen , trójglicerydy, przeznaczony do dezynfekcji i mycia zanieczyszczonych substancjami organicznymi narzędzi i sprzętu medycznego, endoskopów.Można stosować w myjkach ultradżwiękowych; Preparat klasyfikowany jako wyrób medyczny w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji powierzchni metodą przecierania, wyposażenia pomieszczeń i wyrobów medycznyh o wysokiej kompatybilności materiałowej z możliwością stosowania na oddziałach noworodkowych i miejscach mających kontakt z żywnością; Emulsja pielęgnująca do rąk na bazie wosku pszczelego; Preparat w postaci żelu do chirurgicznej oraz chigienicznej dezynfekcji rąk, posiadający właściwości tiksotropowe. Wielkość zamówienia rocznego około 556 szt., 148 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Mydło w płynie zawierające składniki nawilżąjące i wzmacniające skórę; Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania oparty na bazie alkoholi. Wielkość zamówienia rocznego około 95 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.10.00-6, 33.74.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Preparat do higienicznego mycia rąk dozowany w postaci piany; Preparat w żelu na bazie etanolu 70 % , do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk metodą wcierania dozowany z dozownika bezdotykowego (automatycznego - fotokomórka) oparty na alkoholach etanolu i propanolu. Działający bakteriobójczo i wirusobójczo. Wielkość zamówienia rocznego około 145 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7, 33.74.11.00-7, 33.74.13.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Produkt proszkowy, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną monosiarczan potasu , związki powierzchniowo czynne, substancje utleniające i inne; Produkt proszkowy, wieloskładnikowy zawierający jako substancję czynną nadwęlan sodu, inhibitory korozji, TAED i inne. Wielkość zamówienia rocznego około 85 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi i instrumentów chirurgicznych, endoskopów. Przeznaczony do dezynfekcji manualnej, w automatach myjących, myjkach ultradźwiękowych; Produkt proszkowy do mycia i dezynfekcji manualnej oraz myjkach ultradżwiękowych narzędzi chirurgicznych z metalu, tworzyw sztucznych, szkła oraz endoskopów; Gotowa do użycia pianka i dezynfekcji delikatnych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi na bazie chlorku dialkilo-dimetylo-amonowego, chlorku alkilo-dimetylo-amonowego. Do stosowania na powierzchniach ze szkła, porcelany, matalu, gumy, tworzyw sztucznych oraz szkła akrylowego. Do dezynfekcji aparatury medycznej, inkubartorów, głowic USG i lamp; Chusteczki przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzyw sztucznych, szkła akrylowego oraz plexi. Nie zawierające aldehydów i fosforanów; Chusteczki przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni sprzętu medycznego, foteli zabiegowych, łóżek aparatury medycznej i operacyjnej oraz trudnodostępnych powierzchni. Nie zawierające dodatkowych substancji, aldehydów i fenoli; Pianka do wstępnej dezynfekcji i mycia narzędzi chirurgicznych przed właściwym procesem sterylizacji do użycia jako gotowy produkt, zawierająca inhibitory korozji, oparta na czwartorzędowej soli amonowej /propyloaminie/ oraz wykazująca wysoką tolerancję materiałową . Stosowana do materiałów z tworzyw sztucznych, gumy, stali, stopów metali. Zapobiega zasychaniu zabrudzeń organicznych podczas gromadzenia i przewozu narzędzi na miejsce właściwej dezynfekcji. Wielkość zamówienia rocznego około 138 szt., 137 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z transportem środków dezynfekcyjnych w tym: Środki kompatybilne z myjniami-dezynfektorami firmy GETINGE 46-5 - Preparat płuczący, ułatwiający schnięcie narzędzi medycznych oraz kontenerów; Preparat neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego; Alkaliczny preparat myjący. Przeznaczenie: mycie i dezynfekcja termiczna narzędzi chirurgicznych, kontenerów, szkła oraz wyrobów z aluminium i aluminium anodyzowanego. Wielkość zamówienia rocznego około 540 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.