eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Dąbrowa Górnicza: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 339154 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Szpitalna 13, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 3602790, faks 032 2673657.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inspekcja Sanitarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Dąbrowie Górniczej (zwanej PSSE) usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym. Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Dąbrowie Górniczej mieści się w dwóch budynkach. Siedziba Stacji mieści się w Dąbrowie Górniczej ul. Szpitalna 13, natomiast drugi budynek do którego kierowana jest korespondencja mieści się w Będzinie ul. Kościuszki 58. Dotychczas, przesyłki pocztowe wychodzące z PSSE przyjmowane są w budynku Poczty Polskiej w Będzinie. Przesyłki pocztowe adresowane do PSSE doręczane są do budynku Stacji w Będzinie i w Dąbrowie Górniczej. Do budynku Stacji w Dąbrowie Górniczej trafia ok. 4-5 przesyłek pocztowych - dziennie, są to przesyłki od adresatów którzy nie znają adresu korespondencji PSSE lub zwroty. 2. Przesyłki nierejestrowane i rejestrowane w obrocie krajowym - zarówno priorytetowe, jaki i ekonomiczne będą odbierane przez upoważnioną osobę Wykonawcy, z sekretariatu Zamawiającego znajdującego się w budynku Stacji w Będzinie ul. Kościuszki 58, codziennie, w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 10:00. 3. Przesyłki adresowane do Zamawiającego będą dostarczane codziennie, w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 10:00. 4. Wykonawca zobowiąże się dostarczać przesyłki rejestrowane w następujących maksymalnych terminach: a) do 5 dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, b) 1 dzień roboczy dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii, 5. Wykonawca zobowiąże się dostarczać przesyłki nierejestrowane w następujących maksymalnych terminach: a) do 3 dni roboczych dla przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii, b) 1 dzień roboczy dla przesyłki będącej przesyłką najszybszej kategorii. 6.. Wykonawca dokona zwrotu przesyłek rejestrowanych do Zamawiającego, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia adresatom. 7. Zamawiający właściwie przygotuje przesyłki do nadania oraz przygotuje zestawienia ilościowe w przypadku przesyłek nierejestrowanych i zestawienia z wyszczególnieniem adresatów, w przypadku przesyłek rejestrowanych. Zestawienie będzie prowadzone w postaci książki nadawczej, w dwóch egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron 8. Wykonawca wystawi jedną fakturę, z podziałem na zestawienie ilościowe (z podaniem wagi) przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych oraz zwrotów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223,1655 z późno zm.) 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z późn. zm.) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w rozdziale V siwz. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu załączniki do oferty muszą zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony/e formularz/e ofertowy/e - Załącznik Nr l; Załącznik nr 2 2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. l ustawy - Załącznik Nr 3; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej udzielonej przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 130, poz. 1188 z późn. zm.) lub oświadczenie o ustawowym zwolnieniu z uzyskania ww. zezwolenia; 5. Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; 6. zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanepiddg.internetdsl.pl/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PSSE w Dąbrowie Górniczej, 42-500 Będzin, ul. Kościuszki 58.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat PSSE 42-500 Będzin, ul. Kościuszki 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przesyłki rejestrowane i nierejestrowane do 50 g..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przesyłki rejestrowane i nierejestrowane powyżej 50 g..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.