eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczówdostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Lubaczów: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników
Numer ogłoszenia: 339221 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie , ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, faks 016 6328116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.lubaczowski.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odczynników laboratoryjnych, testów, drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz dzierżawa analizatorów wraz z dostawą odczynników.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymywanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy Pzp), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 ustawy Pzp, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa wyżej wymienione oświadczenie wraz z wymienionymi dokumentami. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa pkt. A ppkt 1,2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty oznaczone lit. a/ i c/ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument oznaczony lit. b/ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. B. Zamawiający na podstawie art. 44 ustawy Pzp żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. C. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania, zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych- załącznik nr 4 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.lubaczowski.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ Lubaczów, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza 168, 37-600 Lubaczów, dział zamówień publicznych (pok. nr 9).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odczynniki do analityki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do analityki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki biochemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki biochemiczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odczynniki do koagulacji- do koagulometru CC 3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do koagulacji- do koagulometru CC 3003.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Testy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Krwinki, surowice, PBS, LISS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krwinki, surowice, PBS, LISS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki monoklonalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki monoklonalne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt laboratoryjny drobny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt laboratoryjny drobny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pipety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipety.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunochemicznego wraz z dostawą odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dzierżawa automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy wraz z dostawą odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa automatycznego analizatora hematologicznego z różnicowaniem krwinek białych na 3 grupy wraz z dostawą odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dzierżawa analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z odczynnikami w systemie zamkniętym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora biochemicznego z modułem ISE wraz z odczynnikami w systemie zamkniętym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dzierżawa analizatora równowagi kwasowo- zasadowej wraz z odczynnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora równowagi kwasowo- zasadowej wraz z odczynnikami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dzierżawa aparatu do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową opartą na aglutynacji krwinek czerwonych wraz zakupem odczynników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa aparatu do oznaczeń w serologii transfuzjologicznej metodą mikrokolumnową opartą na aglutynacji krwinek czerwonych wraz zakupem odczynników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dzierżawa czytników pasków do moczu wraz z zakupem kompatybilnych paków do analizy moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa czytników pasków do moczu wraz z zakupem kompatybilnych paków do analizy moczu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.