Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Gliwice: :Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 339257 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych w Warszawie, Oddział Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach , ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2701801, faks 032 2701934.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: :Obsługa i pogotowie techniczne w Oddziale Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cz. 1 - Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych Cz. 2 - Pogotowie techniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.95.00.00 - 93.95.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp , w tym, wykażą że : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 2.1 zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 / jedno / zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia ( z podaniem wartości, przedmiotu , daty wykonania i odbiorcy potwierdzone stosownym dokumentem że zamówienie zostało wykonane należycie. Z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie : Części 1 zamówienia : - remontów maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki ogniotrwałej w tym: a/ do przygotowania mas (młyny, mieszadła,) b/ do suszenia ( suszarki ,prażarki) c/ do formowania ( prasy hydrauliczne , pasmowe , izostatyczne ,wtryskarki ) d/ remontu pieców , prażarek , suszarek Części 2 zamówienia: a/ remontu sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 5 MW b/ w. kan., c.w.u , sprężonego powietrza itp. 2.2 wykażą, że posiadają zaplecze i wyposażenie techniczne co najmniej w obrabiarki (tokarka, frezarka, wiertarka, szlifierka ), urządzenia, narzędzia oraz sprzęt spawalniczy niezbędne do realizacji umowy, 2.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi stosowne kwalifikacje i uprawnienia ( wydane przez uprawnione jednostki lub zaświadczenia o ukończeniu stosownych kursów ) eksploatacyjne, remontowe i dozorowe niezbędne do prawidłowej realizacji umowy w zakresie : Części 1 zamówienia : - do prowadzenia eksploatacji agregatu sprężarkowego typ W2P-170/380A ,spawalnicze operatora wózków widłowych i inne Części 2 zamówienia : - dotyczące: sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła do 5 MW, pomp, ssawy, wentylatorów, dmuchawy , sprężarek i instalacji sprężonego powietrza oraz innych / np. UDT / wymagane do prawidłowego prowadzenia pogotowia technicznego Zamawiający wymaga zapewnienia stałej obsady pracowników w okresie realizacji umowy dla zakresu objętego Częścią 1 i 2 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia min. 200 000 zł. Zakres ubezpieczenia zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. III. 2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie zgodności oferowanej usługi z wymaganiami określonymi w SIWZ wymagane dołączenie dokumentów: 1) opisu technicznego zamówienia 2) formularza cenowego, kalkulacji kosztów 3) certyfikatu Systemu Zapewnienia Jakości wg normy ISO / jeżeli Wykonawca posiada / oraz przedstawienie wszystkich wymienionych niżej dokumentów, oświadczeń i zobowiązań. 2. W celu potwierdzenia ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp wymagane dołączenie następujących dokumentów:: 1) Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 / trzech / lat prze dniem wszczęcia postępowania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedno /, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. ( dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia ( dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków określonych w rozdz. III ) oraz dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. . 4) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca ( dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków określonych w rozdziale III ). Pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej jest mowa, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymagane przedstawienie: 1) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 200 000 zł, zakres ubezpieczenia- zgodnie z dokumentem rejestracyjnym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imo.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, ul.Toszecka 99,44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego, ul.Toszecka 99,44-100 Gliwice - pok 137.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie ruchu maszyn urządzeń do wytwarzania ceramiki i betonów ogniotrwałych w celach produkcyjnych i badawczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie ruchu, remont, montaż, demontaż, rozruch maszyn i urządzeń do produkcji ceramiki i betonów ogniotrwałych Szczegolowo opisano w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.95.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pogotowie techniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zamówienia obejmuje: 1/ Usuwanie bieżących awarii instalacji: grzewczych (włącznie z instalacją na kotłowni) wod-kan, c.w.u. i sprężonego powietrza na terenie Zamawiającego. 2/ Konserwację zbiorników ciśnieniowych na wymienionych instalacjach. 3/ Wykonywanie prac ślusarsko instalatorskich polegających na instalowaniu, podłączaniu do w/w instalacji: aparatury badawczej i innych urządzeń wyposażenia Zakładów Badawczych OMO. 4/ Naprawy bieżących instalacji, osprzętu, urządzeń i aparatury badawczej będącej na wyposażeniu laboratoriów z wyjątkiem aparatury, która wymaga serwisów specjalistycznych. 5/ Prace konserwatorskie i naprawy związane z bieżącym użytkowaniem obiektów Instytutu (prace polegające na naprawach bram, ogrodzeń, drzwi, okien, wymianie zamków, usuwanie skutków awarii, zabezpieczenia obiektów przed zalaniem, dewastacją zniszczeniem, oraz innych prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania OMO itd., poza pracami remontowo-budowlanymi II. Powyższy zakres nie obejmuje - części elektrycznej. - remontów i przygotowania kotłów do sezonu ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.95.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Roboty budowlane w podziale na 2 cz: część 1: Naprawa dachu budynku nr 31 w Opolu część 2: Konserwacja elementów wideostrzelnicy w Lublińcu
- Przedłużenie licencji posiadanego przez Zamawiającego systemu Firewall dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Modernizacja placu zabaw i siłowni na wolnym powietrzu oraz modernizacja muru oporowego z ogrodzeniem i budowa chodnika przy Szkole Podstawowej nr 9(2).
- Dostawy odzieży żaroodpornej
- Wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką na terenie OW Czechowice oraz dostosowanie dojścia do biura dla osób z niepełnosprawnościami.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.