Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Koluszki: Przygotowanie i dostarczanie kanapek i paczek żywnościowych.
Numer ogłoszenia: 339311 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach , ul. Brzezińska 32, 97-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 0-44 714 58 25, faks 0-44 714 58 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie kanapek i paczek żywnościowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) przygotowanie i dostawa kanapek dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum w ilości maksymalnej 160 dziennie przez 184 dni tj. 29.440 sztuk. 2) dostawa paczek żywnościowych dla osób i rodzin znajdującej się w trudnej sytuacji materialnej w ilości maksymalnej 8,5 tys. paczek na rok rozłożonych na poszczególne miesiące..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.10.00 - Administracyjne usługi społeczne 74.82.10.00 - 74.82.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Załączenie wypełnionego formularza oferty, 2) Posiadanie aktualnej książeczki zdrowia wszystkich osób przygotowujących kanapki i paczki żywnościowe ( minimum 2 osoby posiadające książeczki zdrowia ) oraz aktualnego badania HACCAP ( minimum 1 osoba ) 3) Podpisanie oświadczenia o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058). 4) Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Spełnianie innych wymagań zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na podstawie załączonych dokumentów Zamawiający zweryfikuje, czy Dostawca spełnia, czy nie spełnia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty , 2) Aktualne książeczki zdrowia wszystkich osób przygotowujących kanapki i paczki żywnościowe ( minimum 2 osoby posiadające książeczki zdrowia ) oraz minimum 1 osoba posiadająca aktualne badania HACCAP. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art. 22 i 24 Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity: Dz. U. Nr 223/ 2007 poz. 1655 ) z późniejszymi zmianami wprowadzonymi Ustawą z dnia 04 września 2008 r. o zmianie ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 171/ 2008 poz. 1058 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.samorzady.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koluszkach ul. Brzezińska 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koluszkach przy ul. Brzezińskiej 32..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOLUSZEK
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg: powiatowych, gminnych i wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki
- Dostawa służbowego samochodu osobowego
- Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont budynku Szkoły Podstawowej w Gałkowie Dużym.
więcej: przetargi w Koluszkach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.