eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkokiPrzebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skoki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Skoki: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skoki
Numer ogłoszenia: 33935 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:gmina-skoki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skoki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie m. Skoki tj. -Zadanie nr I - ul. Ogrodowa, -Zadanie nr II - ul. Wodna i Piaskowa, -Zadanie nr II - wyjazd z ciągu pieszo jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach (targowiska ) polegająca na wykonaniu nawierzchni ulic z kostki betonowej . Zakres robót obejmuje w szczególności : Zadanie nr I - ul. Ogrodowa przebudowa istniejącej nawierzchni drogi gminnej gruntowej na długości 84m i szerokości od 5 do 12m, polegająca na budowie nawierzchni drogi z kostki betonowej wraz z odwodnieniem, w tym między innymi : -budowa odwodnienia drogi kanalizacją deszczową z rur PVC SN8 o średnicy 300mm długości 54 m, -budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego typu dwuteownik na pow. 622m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr I zawierają : 1. Projekt budowlany Przebudowa istniejącej nawierzchni gruntowej ulicy Ogrodowej w Skokach - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ, , 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . - zał. nr 3 do SIWZ, Zadanie nr II - ul. Wodna i Piaskowa przebudowa istniejącej nawierzchni drogi gminnej gruntowej o łącznej długości 211,7m, polegającą na budowie nawierzchni drogi z kostki betonowej i płyt betonowych IOMB, w tym między innymi: -budowa nawierzchni jezdni, i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego i grafitowego typu dwuteownik o łącznej pow. 857,47 m2, -budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego typ cegiełka na pow. 134,9 m2, -budowa nawierzchni jezdni z płyt betonowych ażurowych IOMB o wymiarach 40x60x10 na pow. 114m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr II zawierają : 1. Projekt budowlano wykonawczy Przebudowa ul. Piaskowej i Wodnej w Skokach - zał. nr 4 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 5do SIWZ, Zadanie nr III - - wyjazd z ciągu pieszo - jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach (targowiska ) polegający na budowie nawierzchni drogi na długości 88m z kostki betonowej wraz z częściowym odwodnieniem , w tym między innymi : -budowa odwodnienia drogi kanalizacją deszczową z rur PVC SN8 o średnicy 200mm długości 30 m, -budowa nawierzchni jezdni, parkingów i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego typu dwuteownik o łącznej pow. 756,77m2, -budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego typu cegiełka na pow. 163,96m2, Uwaga : W środę i w sobotę w Skokach funkcjonuje targowisko ( w godz. od 500 do 1300), z którego następuje wyjazd na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III zawierają : 1. Projekt budowlano - wykonawczy Wyjazd z ciągu pieszo jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach zał. nr 6 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 7 do SIWZ, , 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. zadania nr II ul. Wodna i Piaskowa i zadania nr III tj. wyjazd z ciągu pieszo- jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach - zał. nr 8 do SIWZ, stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w kwocie 18.000zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000 złotych (słownie : trzysta tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:gmina-skoki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.