Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-11
Skoki: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skoki
Numer ogłoszenia: 33935 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skoki , ul. Ciastowicza 11, 62-085 Skoki, woj. wielkopolskie, tel. 061 8925801, faks 061 8925803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www:gmina-skoki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Skoki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na terenie m. Skoki tj. -Zadanie nr I - ul. Ogrodowa, -Zadanie nr II - ul. Wodna i Piaskowa, -Zadanie nr II - wyjazd z ciągu pieszo jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach (targowiska ) polegająca na wykonaniu nawierzchni ulic z kostki betonowej . Zakres robót obejmuje w szczególności : Zadanie nr I - ul. Ogrodowa przebudowa istniejącej nawierzchni drogi gminnej gruntowej na długości 84m i szerokości od 5 do 12m, polegająca na budowie nawierzchni drogi z kostki betonowej wraz z odwodnieniem, w tym między innymi : -budowa odwodnienia drogi kanalizacją deszczową z rur PVC SN8 o średnicy 300mm długości 54 m, -budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego typu dwuteownik na pow. 622m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr I zawierają : 1. Projekt budowlany Przebudowa istniejącej nawierzchni gruntowej ulicy Ogrodowej w Skokach - zał. nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ, , 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . - zał. nr 3 do SIWZ, Zadanie nr II - ul. Wodna i Piaskowa przebudowa istniejącej nawierzchni drogi gminnej gruntowej o łącznej długości 211,7m, polegającą na budowie nawierzchni drogi z kostki betonowej i płyt betonowych IOMB, w tym między innymi: -budowa nawierzchni jezdni, i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego i grafitowego typu dwuteownik o łącznej pow. 857,47 m2, -budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego typ cegiełka na pow. 134,9 m2, -budowa nawierzchni jezdni z płyt betonowych ażurowych IOMB o wymiarach 40x60x10 na pow. 114m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr II zawierają : 1. Projekt budowlano wykonawczy Przebudowa ul. Piaskowej i Wodnej w Skokach - zał. nr 4 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 5do SIWZ, Zadanie nr III - - wyjazd z ciągu pieszo - jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach (targowiska ) polegający na budowie nawierzchni drogi na długości 88m z kostki betonowej wraz z częściowym odwodnieniem , w tym między innymi : -budowa odwodnienia drogi kanalizacją deszczową z rur PVC SN8 o średnicy 200mm długości 30 m, -budowa nawierzchni jezdni, parkingów i zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm koloru szarego typu dwuteownik o łącznej pow. 756,77m2, -budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej grubości 6 cm koloru czerwonego typu cegiełka na pow. 163,96m2, Uwaga : W środę i w sobotę w Skokach funkcjonuje targowisko ( w godz. od 500 do 1300), z którego następuje wyjazd na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr III zawierają : 1. Projekt budowlano - wykonawczy Wyjazd z ciągu pieszo jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach zał. nr 6 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy - zał. nr 7 do SIWZ, , 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. zadania nr II ul. Wodna i Piaskowa i zadania nr III tj. wyjazd z ciągu pieszo- jezdnego bocznej uliczki na drogę wojewódzką nr 196 w Skokach - zał. nr 8 do SIWZ, stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w kwocie 18.000zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli będzie dysponować osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, która będzie pełnić funkcje kierownika budowy - uprawnienia do kierowania robotami drogowymi,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jeżeli jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 300 000 złotych (słownie : trzysta tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:gmina-skoki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Skoki
ul. Ciastowicza 11
62-085 Skoki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Skoki ul. Ciastowicza 11 62-085 Skoki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SKOKI
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Szkoły Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Skokach w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Przedszkola Samorządowego im. Kubusia Puchatka w Skokach
więcej: przetargi SKOKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.