eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jejkowice › Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Jejkowice: Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 339412 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 290908 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jejkowice, ul. Główna 38A, 44-290 Jejkowice, woj. śląskie, tel. 032 4302002, faks 032 4302880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych. -1- 3.1. Jednostki organizacyjne objęte przedmiotem zamówienia: - Urząd Gminy Jejkowice - Ośrodek Pomocy Społecznej w Jejkowicach - Gimnazjum w Jejkowicach - Szkoła Podstawowa w Jejkowicach - Gminne Przedszkole Publiczne w Jejkowicach - Gminna Biblioteka Publiczna w Jejkowicach 3.2. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: - Otwarcie i prowadzenie 12 rachunków (PLN) Zamawiającego i jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice (podstawowych i pomocniczych). - Otwieranie i zamykanie na pisemny wniosek Zamawiającego dodatkowych rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych w trakcie wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy i jej jednostek organizacyjnych. - Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. - Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych oraz wpłat dokonywanych na rzecz Gminy Jejkowice przez podatników podatków i opłat lokalnych i innych należności budżetowych. - Dokonywanie wypłat gotówkowych . - Prowadzenie punktu obsługi kasowej w budynku Urzędu Gminy zapewniającego pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w następujących godzinach: poniedziałek 8.00 - 16.00 wtorek - czwartek 8.00 - 15.00 piątek 8.00 - 14.00 - Wykonawca zobowiązuje się do realizacji poleceń przelewów metodą tradycyjną złożonych: w poniedziałek do godz. 15.00 wtorek - czwartek do godz. 14.00 piątek do godz. 13.00 w dniu złożenia przelewu W przypadku złożenia poleceń przelewów po w/w godzinach realizacja nastąpi do godz. 9.00 następnego dnia roboczego. - Wydawania blankietów czekowych gotówkowych. - Sporządzanie zestawienia operacji na rachunkach na zakończenie dnia i udostępnienie tego zestawienia w formie papierowych wyciągów bankowych do wszystkich rachunków bankowych za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danym rachunku oraz udostępnienie tego zestawienia w dniu następnym do godz. 11.00. - Podawanie w wyciągu bankowym pełnych informacji o źródle płatności, rodzaju płatności, dacie obciążenia rachunku w innym banku lub dacie dokonania płatności gotówkowej przez dłużnika. - Możliwość deponowania z r-ku podstawowego Urzędu Gminy wolnych środków pieniężnych, pozostających na koncie bankowym na koniec każdego dnia, na rachunkach lokat krótkoterminowych typu overnight bez ponoszenia z tego tytułu prowizji czy opłat przez Zamawiającego, w przypadku gdy stawka oprocentowania będzie wyższa niż oprocentowanie -2- środków na rachunku bankowym. Uruchamianie takiej opcji będzie następować automatycznie bez dodatkowych formalności (bez odrębnej dyspozycji Zamawiającego) w postaci przeksięgowania środków pieniężnych z rachunku Zamawiającego na rachunek depozytu automatycznego w wysokości salda pomniejszonego o kwotę 100 000 zł. Powrót środków pieniężnych ze wskazanej lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego. Środki będą do dyspozycji Zamawiającego nie później niż do godz. 8.00. Zamawiający może wstrzymać otwarcie depozytu automatycznego zawiadamiając o tym Bank na piśmie. - Oprocentowanie środków pieniężnych na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych. Odsetki od środków zgromadzonych na rachunkach będą naliczane codziennie i dopisywane w ostatnim dniu miesiąca. - Oprocentowanie środków będzie stanowiła zmienna stopa procentowa oparta odpowiednio na stawce: WIBID 1M - dla środków na rachunku bieżącym WIBID O N - dla lokat krótkoterminowych typu overnight pomniejszona lub powiększona o marżę banku, stałą w całym okresie obowiązywania umowy. - Możliwość lokowania wolnych środków budżetowych w banku prowadzącym rachunek podstawowy lub w innym banku wskazanym przez Gminę Jejkowice. - Bank nie będzie pobierał od jednostek organizacyjnych Gminy Jejkowice innych niż zaproponowane w ofercie, opłat i prowizji za wykonywanie obsługi bankowej - Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub zostaną przekazane Gminie inne jednostki organizacyjne, zostaną one włączone do tej usługi bez dodatkowych opłat. Zmiana stanu rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem Gminy nie spowoduje zmiany opłaty zaproponowanej w ofercie. - Udzielenie Zamawiającemu odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym, w każdym roku budżetowym w okresie trwania umowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości uchwalonej przez Radę Gminy Jejkowice. Kredyt uruchamiany będzie na wniosek Zamawiającego. Odsetki pobierane będą od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu, tj. od salda niewykorzystanej części kredytu. Oprocentowanie kredytu będzie stanowiła zmienna stopa procentowa oparta na stawce WIBOR 1M z pierwszego roboczego dnia miesiąca powiększona lub pomniejszona o marżę banku, stałą w całym okresie obowiązywania umowy. - Wydawania oświadczeń, zaświadczeń i opinii bankowych na wniosek Zamawiającego oraz wykonywanie innych czynności bankowych (np. zmiana karty wzorów podpisów). - Sporządzanie historii do rachunku bankowego na prośbę Zamawiającego. - Zamawiający nie przewiduje wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych. - Polecenia przelewów będą sporządzane we wszystkich jednostkach organizacyjnych Gminy na odpowiednich drukach i będą realizowane przez pracownika banku. - Wykonawca na pisemny wniosek zamawiającego umożliwi uruchomienie systemu rozliczeń płatności masowych pozwalający na automatyczną rejestrację oraz uzgadnianie stanu należności. Wykonawca zapewni bezpieczeństwo dyspozycji wykonywanych przez elektroniczne kanały komunikacji z zachowaniem należytej staranności oraz przy wykorzystaniu -3- właściwych rozwiązań technicznych. Bank za instalację, doradztwo i eksploatację systemu bankowości w tym zakresie nie będzie pobierał żadnych opłat. Opłaty za płatności masowe będą pobierane po uruchomieniu systemu w wysokości zgodnej ze złożoną ofertą. 3.3 Informacja ogólna zakresu usług. - ilość rachunków bankowych : 12 - przelewy bankowe na rachunki w innych bankach: około 400 szt/m-c - przelewy bankowe na rachunki wewnątrz banku : około 360 szt/m-c - wpłaty gotówkowe: ilość dokonywanych wpłat około 590/m-c wartość wpłat gotówkowych około 74 000 zł/m-c - wypłaty gotówkowe: Ilość dokonywanych wypłat około 13/m-c Wartość wypłat gotówkowych około 21 100 zł/m-c - salda na rachunkach bankowych są bardzo zróżnicowane - przewiduje się, że maksymalny poziom kredytu w r-ku bieżącym będzie wynosił w okresie trwania umowy 1 000 000 zł. Limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek na pokrycie występującego w ciągu roku budżetowego deficytu budżetu określa Rada Gminy w uchwale budżetowej na każdy rok budżetowy. W projekcie uchwały budżetowej na rok 2016 Wójt Gminy zaproponował kwotę 800 000 zł. W/w kredyt będzie zabezpieczony w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy na wekslu oraz deklaracji. Ponadto: - Zamawiający nie będzie wypełniał żadnych druków dostarczonych przez Bank na etapie prowadzonego postępowania jak również przed podpisaniem umowy z wyłonionym Bankiem. - Gmina zastrzega sobie możliwość lokowania nadwyżek środków pieniężnych w innych bankach. - Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy z każdą jednostką organizacyjną Gminy Jejkowice na tych samych warunkach jak z Zamawiającym. - Bank zobowiązany jest bezpłatnie udzielać Zamawiającemu porad i konsultacji. - Ilość i zakres obsługi, w tym liczba rachunków, może ulec zmianie w trakcie trwania umowy w zależności od potrzeb i wymagań wynikających z funkcjonowania Gminy Jejkowice i jej jednostek organizacyjnych. - Bank ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych. Do dokonania oceny przedkłada się wyłącznie niżej wymienione materiały: - Sprawozdanie Rb- NDS za 2014 r. - Sprawozdanie Rb-Z za 2014 r. - Sprawozdanie finansowe za 2014 r. - Sprawozdanie Rb-NDS za II kwartały 2015 r. - Sprawozdanie Rb-Z za II kwartały 2015 r. - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wykonaniu budżetu Gminy Jejkowice za 2014 r. -4- - Opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej o wykonaniu budżetu Gminy Jejkowice za I półrocze 2015 r. inne dokumenty związane z budżetem znajdują się na stronie Zamawiającego www.jejkowice.pl..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Rybniku, Ul. 3 Maja 10, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317464,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.