To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-26
Inowrocław: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 339435 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218535 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Aktywność się opłaca realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowrocławiu. Ww. usługi szkoleniowe polegają na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń - zadanie Aktywna integracja dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienie składa się z 13 części: Część 1: Warsztaty kreowania własnego wizerunku - 100 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Zajęcia prowadzone w grupach ( w zależności od tematu zajęć niektóre z nich muszą odbywać się w grupach podzielonych ze względu na płeć a pozostałe w grupach mieszanych - kobiety, mężczyźni). Z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin zajęć. Celem warsztatów jest m.in. wzmocnienie poczucia atrakcyjności uczestników poprzez dbałość o swój wygląd i higienę oraz poznanie zasad savoir-vivre, doskonalenie umiejętności społecznych. Część 2: Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej - 20 godzin na grupę ( 3 grupy), łącznie 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników z prawami i obowiązkami ( z uwzględnieniem praw osób niepełnosprawnych). Uczestnicy powinni m.in. uzyskać podstawową wiedzę obywatelską i podstawowe informacje dotyczące Unii Europejskiej. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną. Część 3: Warsztaty promujące wolontariat - 20 godzin na grupę ( 4 grupy), łącznie 40 kobiet -osoby długotrwale bezrobotne, samotne matki. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestniczek z wolontariatem i możliwościami jakie daje ten rodzaj aktywności. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną, np. wizytę studyjną. Część 4: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej- 20 godzin na grupę (2 grupy), łącznie 40 kobiet -osoby długotrwale bezrobotne, samotne matki. Zajęcia muszą uwzględniać m.in. udzielenie pierwszej pomocy dzieciom. Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. z telefonami alarmowymi i podstawowymi zasadami udzielania pierwszej pomocy. Część 5: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu - 30 godzin na grupę (3 grupy), łącznie 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Celem warsztatów jest zapoznanie uczestników m.in. z podstawowymi funkcjami, programami do sporządzania dokumentów, przeglądarkami internetowymi (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email). Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. pendrive min. 2 GB. Część 6: Warsztaty z zakresu równości szans - 30 godzin łącznie dla 51 osób niepełnosprawnych (wśród uczestników nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych). Zajęcia prowadzone w grupach ( w zależności od tematu zajęć niektóre z nich muszą odbywać się w grupach podzielonych ze względu na płeć, a pozostałe w grupach mieszanych - kobiety, mężczyźni). Z uwagi na równość szans kobiety muszą mieć większą liczbę godzin zajęć. Celem warsztatów jest m.in. zapoznanie uczestników ze stereotypami odnośnie płci, wzmacnianie płci kulturowej, podziałem ról społecznych. Część 7: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych - Ilość uczestników: 10 kobiet. Ilość zajęć: 100 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, technikami sprzedaży, obsługą klienta, fakturowaniem, obsługą kas fiskalnych. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 8: Opiekun osób starszych - Ilość uczestników: 7 kobiet. Ilość zajęć: 130 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, uwarunkowaniami pracy z osobami starszymi, świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy kursu muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone badania uprawniające ich do pracy opiekuna osób starszych i otrzymać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Część 9: Pracownik małej gastronomii - Ilość uczestników: 13 kobiet. Ilość zajęć: 150 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami BHP, racjonalnego żywienia, przygotowywania i dekoracji potraw, nakrywania i podawania do stołu. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Uczestnicy kursu muszą otrzymać m.in. fartuch, rękawice, czepek. Uczestnicy muszą mieć przeprowadzone badania uprawniające ich do pracy w małej gastronomii i otrzymać książeczkę zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych. Część 10: ABC Komputera - Ilość uczestników: 5 kobiet. Ilość zajęć: 100 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z podstawowymi pojęciami technologii informatycznej, użytkowaniem komputerów, przetwarzaniem tekstów, arkuszami kalkulacyjnymi, internetem (szukanie informacji, tworzenie konta internetowego, wysyłanie wiadomości email), przygotowywaniem prezentacji. Uczestnicy kursu muszą otrzymać materiały m.in. pendrive min. 2 GB. Część 11: Wizaż i zdobienie paznokci - Ilość uczestników: 3 kobiety. Ilość zajęć: 130 godz. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, pielęgnacji i masażu twarzy, wykonania makijażu, pielęgnacji włosów, wykonania manicure i zdobienia paznokci. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 12: Florystyka i zdobienie przedmiotów - Ilość uczestników: 6 kobiet. Ilość zajęć: 120 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, pielęgnacji kwiatów, układania kompozycji kwiatowych ( w tym kompozycji okolicznościowych), zdobienia przedmiotów użytkowych i ozdobnych, podstawowymi zasadami aranżacji wnętrz. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną. Część 13: Pracownik administracyjno-biurowy - Ilość uczestników: 4 kobiety. Ilość zajęć: 120 godzin. Celem zajęć jest m.in. zapoznanie uczestników z zasadami: BHP, obsługi urządzeń biurowych, obiegu i przechowywania dokumentów, podstawowymi przepisami KPA. Zajęcia muszą uwzględniać część praktyczną...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy 80.53.30.00 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Warsztaty kreowania własnego wizerunku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Ekspert-Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11592,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8040,00
Oferta z najniższą ceną: 8040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21471,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warsztaty prawnicze z elementami edukacji obywatelskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8431,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11350,00
Oferta z najniższą ceną: 5283,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11350,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warsztaty promujące wolontariat.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Ekspert-Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7246,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6120,00
Oferta z najniższą ceną: 6120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Ekspert-Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14493,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4120,00
Oferta z najniższą ceną: 4120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Warsztaty z podstaw obsługi komputera i internetu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
- Firma Handlowa MOGILMED Paweł Kraśny, Beata Kraśna, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19385,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8400,00
Oferta z najniższą ceną: 8400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16675,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Warsztaty z zakresu równości szans
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5610,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5625,00
Oferta z najniższą ceną: 5625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14499,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "MOGILMED" S.C. BEATA KRAŚNA, JACEK KRAŚNY
- Firma Handlowa MOGILMED Paweł Kraśny, Beata Kraśna, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8600,00
Oferta z najniższą ceną: 7450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Opiekun osób starszych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9738,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11851,00
Oferta z najniższą ceną: 11851,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11851,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pracownik małej gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18352,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16756,00
Oferta z najniższą ceną: 16756,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16756,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: ABC Komputera
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8490,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7890,00
Oferta z najniższą ceną: 6725,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12300,00
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Wizaż i zdobienie paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6039,00
Oferta z najniższą ceną: 6039,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6039,00
Waluta: PLN.
Część NR: 12
Nazwa: Florystyka i zdobienie przedmiotów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21544,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11838,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: Pracownik administracyjno-biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13713,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7440,00
Oferta z najniższą ceną: 7440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9806,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Inowrocławskiego w 2025 roku"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Inowrocławski
- "zakup wraz z dostawą słupków i obejm, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu - cześć II: zakup wraz z dostawą znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu"
- Adaptacja budynku na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław
- Przebudowa drogi wew. zlokalizowanej na działce nr 153 w m. Jacewo (ul. Bursztynowa)
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi szkoleń w ramach projektu "Najważniejsza jest RODZINA - subregionalny program wsparcia kobiet i rodziców w zakresie aktywności zawodowej oraz godzenia życia zawod..." cz. I -II .."
- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ MMA-111, MAG-135, TIG-141, MIG-131
- "Dzienne formy usług opiekuńczych dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów".
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie bloku programowego do prawa jazdy kat. C1, C1+E, C, C+E.
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- Przeprowadzenie kursu z elektropneumatyki przemysłowej w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.