eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowieckiremont budynku nr 33



Ogłoszenie z dnia 2005-07-12

POZYCJA 33943

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: remont budynku nr 33

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany - Gospodarstwo Pomocnicze Stołecznego Zarządu Infrastruktury, do kontaktów: Leszek Stańczuk, ul. Paderewskiego 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 0 601991585, fax 022 7753420. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku nr 33 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych w budynku koszrowym nr 33. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 01.12.2005.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 35 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 (podczas składania ofert) - dowód wniesienia wadium (podczas składania ofert) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia budowlane do prowadzenia ww. robót - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - polisa lub innych dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w przypadku realizacji zadań związanych z montażem instalacji alarmowych przedsiębiorstwo winno przedstawić aktualną koncesję, wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, na prowadzenie tej działalności wraz z licencjami pracowników ochrony technicznej, instalatorów i projektantów systemów alarmowych o uprawnieniach klasy SA-4 i SA-3 przewidzianych do realizacji tego przedsięwzięcia. Ponadto przedsiębiorstwo powinno dołączyć do dokumentacji przetargowej certyfikaty lub świadectwa kwalifikacyjne na urządzenia alarmowe przewidywane do instalacji na tym zadaniu - wykaz pracowników przedsiębiorstwa przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone" wraz z kserokopiami poświadczeń bezpieczeństwa i kserokopiami zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych - wykaz kierownictwa przedsiębiorstwa, przewidzianego do realizacji przedmiotu umowy, upoważnionego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Zastrzeżone" wraz z kserokopiami poświadczeń bezpieczeństwa i kserokopiami zaświadczeń o odbytym przeszkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, (wymagane minimum pięć robót), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (za każdą należycie wykonaną robotę - powyżej pięciu wymaganych - oferent otrzymuje dodatkowo 1 pkt). Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane ze spisem treści i wpięte do plastikowego skoroszytu.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 12, pok. 213.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.