Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Brzozów: dostawa staplerów
Numer ogłoszenia: 339459 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie. Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. Bronisława Markiewicza , ul. Ks. J. Bielawskiego 18, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4309587, faks 013 4309587.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-brzozow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-brzozow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa staplerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny zagięty średnica 25 - 26 mm z regulowaną siłą docisku szt. 30 2. Stapler okrężny zagięty średnica 28 - 29 mm z regulowaną siłą docisku szt. 30 3. Stapler okrężny zagięty średnica 31 - 32 mm z regulowaną siłą docisku szt. 30 4. Stapler okrężny zagięty średnica 33 - 34 mm z regulowaną siłą docisku szt. 20 5. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 60 mm do tkanki cienkiej szt. 10 6. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 60 mm do tkanki grubej szt. 5 7. Stapler linowy z regulacją siły docisku 45 mm do tkanki cienkiej szt. 5 8. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 45 mm do tkanki grubej szt. 5 9. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 90 mm do tkanki cienkiej szt. 10 10. Stapler liniowy z regulacją siły docisku 90 mm do tkanki grubej szt. 10 11. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 60 mm do tkanki cienkiej szt. 10 12. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 60 mm do tkanki grubej szt. 10 13. Ładunek do staplera linowego z regulacją docisku 45 mm do tkanki cienkiej szt. 5 14. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 45 mm do tkanki grubej szt. 5 15. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 90 mm do tkanki cienkej szt. 5 16. Ładunek do staplera liniowego z regulacją docisku 90 mm do tkanki grubej szt. 5 17. Stapler liniowy 40 mm z głowicą w formie łuku tnący z wymiennymi ładunkami szt. 20 18. Ładunki do staplera liniowego 40 mm z głowicą w formie łuku, do tkanki normalnej szt. 10 19. Ładunki do staplera liniowego 40 mm z głowicą w formie łuku, do tkanki grubej szt. 10 20. Stapler liniowy z nożem tnącym 75 mm szt. 10 21. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 75 mm do tkanki normalnej szt. 10 22. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 75 mm do tkanki grubej szt. 10 23. Stapler liniowy z nożem tnącym 55 mm szt. 10 24. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 55 mm do tkanki normalnej szt. 10 25. Ładunki do staplera liniowego z nożem tnącym 55 mm do tkanki grubej szt. 10 26. Klips tytanowy średnio duży szt. 2000 27. Klips polimerowy XL szt. 84.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Komisja oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez zamawiającego dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Deklaracje zgodności bądź certyfikaty CE na oferowane wyroby w zależności od klasy wyrobu medycznego. d)Informację o ewentualnym powierzeniu części prac podwykonawcom, e)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów podmiotowych, o których mowa w punkcie 7. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-brzozow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie
Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny Im. Ks. B. Markiewicza
ul. Ks. J. Bielawskiego 18
36-200 Brzozów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Brzozowie, Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny im. Ks. B. Markiewicza, ul. Ks. J. Bielawskiego 18, kancelaria szpitala (pokój nr 21)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa materiałów budowlanych.
- Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania "Zielono - niebieska infrastruktura na terenie miasta Brzozowa" .
- Dostawa aparatury medycznej w ramach zadania pn. ,,Przebudowa z modernizacją i doposażenie SOR oraz Zakładu Radiologii i Diagnostyki Obrazowej Szpitala Specjalistyczny w Brzozowie POO.
- Usługa ochrony Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa sprzętu medycznego (35)
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- "Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Zakup wraz z dostawą sprzętu medycznego II
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.