To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-20
Szemud: Docieplenie budynku głównego siedziby Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie wraz z pracami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 339492 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300708 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Ośrodek Terapii Uzależnień w Smażynie, Smażyno 9, 81-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 676 82 01, faks 58 676 82 72.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku głównego siedziby Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie wraz z pracami towarzyszącymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego docieplenia trzech ścian budynku głównego siedziby Ośrodka Terapii Uzależnień w Smażynie (Smażyno 9, gm. Linia, woj. pomorskie) wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV i wymianą płytek gresowych przy dwóch wejściach oraz wykonaniem zaprojektowanych robót w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Zakresem powyższych prac objęte są trzy ściany zewnętrzne: a) frontowa - powierzchnia docieplenia wynosi 434,303 m2 b) zachodnia - powierzchnia docieplenia wynosi 154,84 m2 c) wschodnia - powierzchnia docieplenia wynosi 107,178 m2 Powierzchnia docieplenia ogółem wynosi 696,321 m2 Wymagana technologia docieplenia: ocieplenie elewacji płytami styropianowymi metodą lekką mokrą. III. Etapy zamówienia: 1. Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Projekt budowlano-wykonawczy winien być sporządzony w oparciu o program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności: Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz.2072) i przy spełnieniu wymagań dotyczących działań poprzedzających rozpoczęcie robót budowlanych wskazanych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) Kolorystykę należy opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym Projekt winien zawierać w szczególności: a) opis techniczny metody ocieplenia, b) kolorystykę elewacji, c) rysunki szczegółów kolorystyki, d) uzgodnienia w zakresie ochrony p.poż. e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Projekt należy przygotować w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na dysku CD w formacie PDF Materiały wskazane w projekcie winny posiadać deklaracje zgodności z Polską Normą lub Polską Normą z europejską aprobatą techniczną. W ramach tego etapu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany: 1) uzyskać wymagane przepisami prawa opinie, sprawdzenia, uzgodnienia i zatwierdzenia dokumentacji projektowej, 2) uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne pozwolenia lub dokonać niezbędnych zgłoszeń - na zasadach opisanych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane 3) Zapewnić nadzór autorski w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane 2. Wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych Zakres robót budowlanych: a) ocieplenie trzech ścian zewnętrznych budynku - frontowej, zachodniej i wschodniej b) wymiana obróbek blacharskich , c) rozebranie rynien oraz ponowne ich założenie , d) uzupełnienie tynków na pilastrach , e) roboty malarskie , f) wymiana parapetów zewnętrznych g) wymiana okien drewnianych na okna PCV , h) wymiana płytek gresowych przy dwóch wejściach i) roboty towarzyszące , j) wywóz i utylizacja gruzu. Prace powyższe winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa i polskimi normami Okres rękojmi za wady wynosi 5 lat, licząc od daty protokolarnego odbioru końcowego robót...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HB Budownictwo Elżbieta Wiśniewska, ul. Kcyńska 8/38, 81-005 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173565,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210773,30
Oferta z najniższą ceną: 210773,30 / Oferta z najwyższą ceną: 210773,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SZEMUD
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 3 pomoce dydaktyczne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
więcej: przetargi SZEMUD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.