Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 339540 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Kędzierzyn-Koźle: Remont pustych lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Kędzierzyn-Koźle III - 2016r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313928
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 326591
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Komunalnych w Kędzierzynie-Koźlu, krajowy numer identyfikacyjny
53085931500000, ul.
ul. Grunwaldzka 4-6
,
47220
Kędzierzyn-Koźle, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774 834 981, faks
774 834 981, e-mail
kubickaa@mzbk.kedzierzynkozle.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont pustych lokali mieszkalnych będących w zasobach Gminy Kędzierzyn-Koźle III - 2016r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZADANIE nr I 1. ul. Korczaka 1/5, typ lokalu 2+1, pow. mieszkalna 30,16 m^2, pow. użytkowa 49,71 m^2, 1 piętro - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych, - ogrzewanie: piec kaflowy grzewczy w obudowie z kątownika, przenośny z osprzętem, 2. ul. Sobieskiego 24A/7, typ lokalu 1+1, pow. mieszkalna 19,40 m^2, pow. użytkowa 39,93 m^2, 2 piętro - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, montaż okna, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych, - ogrzewanie: piec kaflowy grzewczy w obudowie z kątownika, przenośny z osprzętem, 2. ul. Sobieskiego 24A/7, typ lokalu 1+1, pow. mieszkalna 19,40 m^2, pow. użytkowa 39,93 m^2, 2 piętro - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, montaż okna, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych, - ogrzewanie: piec kaflowy grzewczy w obudowie z kątownika, przenośny z osprzętem, ZADANIE nr II 1. ul. Reymonta 11/2, typ lokalu 3+1, pow. mieszkalna 55,84 m^2, pow. użytkowa 84,23 m^2, parter - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów oraz remont tarasu i rozbiórka ścianek działowych, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, 2. ul. Grabskiego 14/51, typ lokalu 1+1, pow. mieszkalna 18,55 m^2, pow. użytkowa 31,99 m^2, 4 piętro - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, wymiana stolarki okiennej, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, - centralne ogrzewanie: wymiana instalacji CO wraz z grzejnikami, ZADANIE nr III 1. ul. Kościuszki 53/8, typ lokalu 1+1, pow. mieszkalna 15,76 m^2, pow. użytkowa 29,32 m^2, poddasze - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, wymiana stolarki okiennej, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, ocieplenie ścian lokalu od strychu, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, - ogrzewanie: piec kaflowy grzewczy w obudowie z kątownika, przenośny z osprzętem, 2. ul. Chopina 13/4, typ lokalu 1+1, pow. mieszkalna 18,75 m^2, pow. użytkowa 34,84 m^2, 2 - ogólnobudowlane: wymiana drzwi wejściowych i wewnętrznych, wymiana podłóg, wymiana stolarki okiennej, naprawa tynków z położeniem gładzi, malowanie ścian i sufitów, - wodno-kanalizacyjna: wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż urządzeń, - gazowe: demontaż starej instalacji, wykonanie nowej instalacji gazowej z montażem urządzeń, - elektryczne: wymiana instalacji wraz z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych, - ogrzewanie: piec kaflowy grzewczy w obudowie z kątownika, przenośny z osprzętem, Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy. Zastosowane materiały muszą posiadać cechy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ponadto w ofercie należy uwzględnić: -koszty wywozu na składowisko odpadów wszystkich odpadów pochodzących z rozbiórki, robót towarzyszących i robót wynikających z technologii prowadzenia prac, -koszt Ubezpieczenia budowy na czas trwania realizacji zadania, -utrzymanie czystości w miejscu prowadzenia robót. Dotyczy wszystkich adresów w poszczególnych zadaniach. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace na podstawie art. 29. ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: a) Roboty elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w Istotnych postanowieniach umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT64972.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 70170.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Remont pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT55868.18 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60337.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Remont pustostanów |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT76620.37 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 82750.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie pzetargu nieograniczonego
na podstawie art. 7 ust 3 i art 91 ust 1
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Najkorzystniejsza ofeta
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zakresie budowy/przebudowy ul. Połanieckich i Leona Wyczółkowskiego w Kędzierzynie-Koźlu
- Dostawa pojemników na odpady dla Czysty Region sp. z o. o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Dostawy warzyw i owoców świeżych oraz kiszonych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.