To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Chorzów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ ODCINKOWEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGOWEJ TRASIE ŚREDNICOWEJ (DW 902) W CHORZOWIE. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 339550 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295576 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Bałtycka 8A, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (32) 2411270, 2411-279, faks 32 2414060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ ODCINKOWEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGOWEJ TRASIE ŚREDNICOWEJ (DW 902) W CHORZOWIE. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu realizowanego wg formuły projektuj i buduj zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym zawierającym: a) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; b) część rysunkową: - numeracja elementów sterowania, - schemat okablowania sieci sterowniczej, - schemat zasilania, - schemat konstrukcji wsporczych stanowiącymi integralną część niniejszej SIWZ. Zakres usługi obejmuje wszelkie czynności kontrolne na etapie realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji Inwestycji między innymi: W ZAKRESIE REALIZOWANEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1. Sprawdzanie materiałów do wniosków o wydanie wszelkich decyzji administracyjnych na etapie projektowania pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami, - zgodności z PFU-kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych. 2. Profesjonalny nadzór nad realizowaną dokumentacją techniczną w zakresie : - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego 3. Sprawdzanie projektów budowlanych, wykonawczych i materiałów przetargowych na roboty budowlane pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i PFU, - kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych, - prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją i PFU. 4. Koordynację prowadzonych prac projektowych i organizowanie narad z projektantami na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej i przetargowej. 5. Nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną. 6. Udział w przygotowaniu dokumentów oraz prowadzenie współuczestniczenie w uzgodnieniach z właścicielami infrastruktury przebudowywanej w ramach opracowywanej dokumentacji technicznej. 7. Nadzór nad załatwianiem spraw formalno - prawnych w zakresie pozyskania dyspozycji dla działek zlokalizowanych pod inwestycję oraz prowadzenie korespondencji z zainteresowanymi stronami postępowania. 8. Koordynacja, współudział i współpraca z jednostkami samorządów terytorialnych w działaniach dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w zakresie uzyskania innych decyzji i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami. 9. Nadzór nad prawidłowością i terminowością złożenia wniosku decyzje o zgodę na realizację Inwestycji drogowej . 10. Udział w procedurze wydawania decyzji o zgodę na realizacje inwestycji drogowej. W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT BUDOWLANYCH 1. Analiza i zatwierdzenie dokumentacji technicznych (projektowych) dla zadania objętego nadzorem inwestorskim, będącym przedmiotem tego zamówienia publicznego. 2. Kontrolowanie i sprawdzanie rozliczeń (robót). 3. Współpraca z projektantami, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu. 4. Pobyty na budowie inspektora nadzoru zapewniające bieżącą kontrolę technologii wykonywania poszczególnych robót - potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 5. Pobyty na budowie inspektora koordynatora co najmniej raz na trzy dni, potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 6. Kontrola zgodności realizowanych robót ze Specyfikacjami Technicznymi i dokumentacją projektową dla zadania objętego niniejszym nadzorem inwestorskim. 7. Ustalanie terminów i uaktualnianie harmonogramu robót oraz dokonywanie analizy i akceptacji harmonogramu, kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem. 8. Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i wnioskowanie o ewentualne zapewnienie nadzoru autorskiego, wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. Rozpoznawanie i przedstawienie do akceptacji inwestorowi zaopiniowanej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej na proponowane przez Wykonawcę roboty dodatkowe. 9. Wnioskowanie o przesunięcie planowanej daty zakończenia, jeżeli zaistnienie tego jest konieczność wynikająca z zaistniałej sytuacji w trakcie realizacji, której nie można było wcześniej przewidzieć. 10. Prowadzenie narad koordynacyjnych z udziałem Wykonawcy i Inwestora. 11. Sprawdzenie robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach, polecenie ich usunięcia. 12. Prowadzenie inspekcji baz materiałowych, wytwórni mieszanek bitumicznych i betonowych Wykonawcy robót. 13. Zatwierdzanie urządzeń, materiałów i systemów zgodnie z wymaganiami norm i specyfikacji. 14. Kontrolowanie Wykonawcy w zakresie zgodności stosowanych materiałów, urządzeń i metod wytwarzania z wymaganiami. 15. Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 16. Polecenie Wykonawcy przeprowadzenia ewentualnych badań nie określonych w Specyfikacji Technicznej w celu sprawdzenia prawidłowości wykonania danych robót lub jakości użytych materiałów. 17. Kontrola zgodności realizacji przez Wykonawcę zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu i zabezpieczeń stanowisk roboczych przy realizacji zadania. Akceptacja znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających. 18. Współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez wykonawcę nie uwzględnionych w dokumentacji urządzeń podziemnych oraz wyegzekwowania od Wykonawcy udzielenia pomocy przy dokonywaniu napraw. 19. Opiniowanie wniosku Wykonawcy o wyborze alternatywnego materiału, gdy przewiduje to dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna. 20. Sprawdzenie wykonanego przez Wykonawcę wytyczenia w planie i wyznaczenia wysokości elementów robót. 21. Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych wykonanie tych badań lub zlecenie ich laboratorium drogowemu do wykonania zgodnie z umową. Uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań Wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych). 22. Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiaru, kontrola prawidłowego gromadzenia dzienników laboratoryjnych, atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Kontrola prawidłowego przechowywania dokumentów budowy. 23. Dokonywanie przy udziale przedstawiciela MZUiM w Chorzowie: - Odbioru robót ulegających zakryciu - poprzez wpis do dziennika budowy - Odbioru częściowego - poprzez spisanie protokołu odbioru - Odbioru końcowego całości robót - poprzez spisanie protokołu odbioru. 24. Kontrola i nadzór nad uruchomieniem systemu. 25. Opracowanie miesięcznych informacji z postępu robót i przekazywanie ich do MZUiM w Chorzowie. 26. Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami dla Programu RPO WSL Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej 27. Na czas nieobecności wyznaczenie zastępstwa z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 28. Uczestnictwo w przekazywaniu terenu budowy. 29. Doprowadzenie do przekazania sprawnego systemu inwestorowi (tj. MZUiM w Chorzowie). 30. Rozliczenie końcowe robót 31. Sprawdzenie i przekazanie inwestorowi kompletnej dokumentacji powykonawczej wykonanych i odebranych robót (operat kolaudacyjny) opracowanej przez Wykonawcę robót łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych (badań Wykonawcy i badań kontrolnych wg. pkt 16). 32. W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań Wykonawcy usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - wykonywanie corocznych przeglądów obiektu w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający przeznaczy na sfinansowanie części zamówienia środki pochodzące z budżetu UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013; Priorytet VII Transport; Działanie 7.1 Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej; Poddziałanie 7.1.1 Modernizacja i rozbudowa kluczowych elementów sieci drogowych...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ ODCINKOWEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM NA DROGOWEJ TRASIE ŚREDNICOWEJ (DW 902) W CHORZOWIE. i obejmującego w swoim zakresie Nadzór nad realizacją dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację Inwestycji drogowej i realizacją robót budowlanych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABIAN KRYSTYNA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AKBUD"
jakie przetargi wygrała firma
FABIAN KRYSTYNA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AKBUD"
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe AKBUD Krystyna Fabian, ul. Roździeńskiego 188b, 40-203 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34497,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28500,00
Oferta z najniższą ceną: 28500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45528,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 1
- (2) Dostawa materiałów promocyjnych i reklamowych
- Usługa druku i dostawy informatora kulturalnego dla Miasta Chorzów w 2025 r.
- Druk materiałów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
- "Wykonanie rozbiórek budynków i obiektów oraz elementów zagospodarowania terenu kompleksu stadionu Ruch Chorzów przy ul. Cichej 6 w Chorzowie - Etap I"
- Zakup sprzętu do tworzenia kopii zapasowych - zakup w ramach umowy o dofinasowanie projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 - zadanie podzielone na części
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.