Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Busko-Zdrój: DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO PAWILONU C SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW
Numer ogłoszenia: 339566 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Busko-Zdrój Spółka Akcyjna , ul. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3703314, 3703314, faks 041 3784154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA DO PAWILONU C SZPITALA UZDROWISKOWEGO KRYSTYNA - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU I AKCESORIÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: akcesoriów łazienkowych i sprzętu porządkowego w części I, drobnego wyposażenia pokoi w części II, wózków porządkowych i hotelowych w części III oraz regałów metalowych w części IV postępowania na dostawę pierwszego wyposażenia do Pawilonu C Szpitala Uzdrowiskowego Krystyna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4, 34.92.84.80-6, 39.22.43.40-3, 39.29.93.00-7, 39.22.11.00-8, 39.22.12.10-2, 39.22.31.00-2, 34.91.11.00-7, 34.91.20.00-3, 34.91.21.00-4, 39.14.11.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków wg kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymaganych kryteriów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnianie warunków wg kryterium spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego z wymaganych kryteriów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający wymaga wykazania realizacji co najmniej jednej dostawy: - armatury łazienkowej lub sprzętu porządkowego o wartości nie niższej niż 50.000,00 zł. netto (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy), - zastawy pokojowej zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł. netto (słownie złotych: jeden tysiąc), - sprzętu porządkowego tj. wózków porządkowych lub hotelowych o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł. netto (słownie złotych: piętnaście tysięcy), -mebli, regałów metalowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy); - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu wykonania umowy jeśli dostawa, montaż i rozruch przedmiotu umowy nie będą możliwe z powodu trwania robót budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.realnet.pl/uzdrowiskobusko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat siedziby Zamawiającego, ul. Gen. F. Rzewuskiego 1, 28-100 Busko - Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 5.1 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia Osi 5 Wzrost jakości infrastruktury społecznej oraz inwestycje w dziedzictwo kulturowe, sport i turystykę Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: AKCESORIA ŁAZIENKOWE I SPRZĘT PORZĄDKOWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Części I jest dostawa akcesoriów łazienkowych i sprzętu porządkowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4, 34.92.84.80-6, 39.22.43.40-3, 39.29.93.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DROBNE WYPOSAŻENIE POKOI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zastawy do pokoi tj. kubeczków, talerzyków deserowych i łyżeczek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.00-8, 39.22.12.10-2, 39.22.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WÓZKI PORZĄDKOWE I HOTELOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części III jest dostawa wózków hotelowych i porządkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.91.11.00-7, 34.91.20.00-3, 34.91.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: REGAŁY METALOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w części IV jest dostawa regałów metalowych na środki czystościowe i bieliznę oraz szaf socjalno - gospodarczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Usługi na kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- Budowa instalacji wewnętrznej gazu i centralnego ogrzewania w budynku magazynu w Wełczu gm. Busko-Zdrój (powtórzenie)
- Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Szaniec
- USŁUGĘ WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE PRZEJĘCIA OBOWIĄZKU ZAPEWNIENIA RECYKLINGU (II postępowanie)
- "Budowa ul. Zachodniej nr 314133T w Busku-Zdroju"
- Dostawa odczynników do badań gazometrii wraz z dostawą i dzierżawą analizatora do równowagi kwasowo-zasadowej do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
więcej: Wózki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.