To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 339584 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Kalisz: Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 323245-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 330217-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
, faks
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiat.kalisz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.1.3.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają: a)załącznik nr 4 do Siwz - Koncepcja plastyczna aranżacji biur, b)załącznik nr 5 do Siwz - Zestawienie wyposażenia biur, c)rozdział 3 Siwz - Istotne postanowienia umowy. 3.Dostawa i montaż mebli w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy ul. Kolegialnej 4 będzie realizowana w oparciu o autorski projekt aranżacji wykonany przez: Wojciecha Stefaniaka, prowadzącego działalność pod firmą "SCENOGRAF" Wojciech Stefaniak, w związku z tym przedmiot niniejszego zamówienia będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta. Przed realizacją, zaleca się aby Wykonawca przedstawił do akceptacji projektantowi m.in. próbki zastosowanych materiałów jak również próbki kolorystyczne przewidzianych do wykorzystania farb. 4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, jakim jest dostawa i montaż mebli wg autorskiego projektu aranżacji, wszelkie ewentualne wskazane znaki towarowe, nazwy, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę zostały użyte z powodu braku możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza produkty "równoważne". W przypadku zastosowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji projektanta próbki tych produktów. 5.Z uwagi na trwający w pomieszczeniach w których maja być montowane meble proces inwestycyjny polegający na wykonaniu strukturalnej sieci LAN oraz dedykowanej sieci elektrycznej, Zamawiający zastrzega możliwość powiadomienia Wykonawcy po podpisaniu umowy o konieczności wykonania w meblach m.in. dodatkowych otworów np. na okablowanie, wynagrodzenie Wykonawcy w takiej sytuacji nie ulegnie zmianie. Zamawiający zastrzega również możliwość samodzielnego wykonania m.in. otworów czy innych form ingerencji w konstrukcję mebli w zakresie koniecznym do doprowadzenia okablowania do stanowisk pracy - Wykonawca dopuszcza taką sytuacje i nie może na tej podstawie odmówić, ograniczyć gwarancji, rękojmi za wady na meble. 6.W celu prawidłowej wyceny oferty zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku z udziałem Zamawiającego. 7.Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca montażu mebli, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. 8.Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie prac, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. 10.Od daty rozpoczęcia montażu do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. 11.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie. 13.Zamawiający udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 14.Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 39100000-3 (meble) 39130000-2 (meble biurowe) 39113000-7 (różne siedziska, krzesła) 39150000-8 (różne meble i wyposażenie)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
39130000-2,
39113000-7,
39150000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT177235.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 132000,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu anestezjologicznego i intensywnej terapii oraz jednorazowego sprzętu do monitorów i respiratorów
- Remonty ulic o nawierzchni gruntowej na terenie miasta Kalisza w 2025r.
- Zakup sprzętu komputerowego z podziałem na części
- Zakup laptopów na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa aparatu do uwalniania substancji czynnej z komór dyfuzyjnych Franza wraz z komorami Franza oraz AED treningowego
- Zakup urządzenia UTM oraz switch'y zarządzalnych wraz z subskrypcją, wdrożeniem, konfiguracją i instruktażem
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.