Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-11-09
Og³oszenie nr 339585 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
G³ogów: Ochrona obiektu , osób i mienia S±du Rejonowego w G³ogowie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Rejonowy w G³ogowie, krajowy numer identyfikacyjny
32545200000, ul.
ul. St. Kutrzeby
2,
67-200
G³ogów, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
76 7545249, e-mail
, faks
76 8388220.
Adres strony internetowej (URL): www.glogow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
www.glogow.srgov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej
Adres:
S±d Rejonowy w G³ogowie , ul. St. kutrzeby 2 , 67-200 G³ogów , pok. 119
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona obiektu , osób i mienia S±du Rejonowego w G³ogowie
Numer referencyjny: F-241-1/6
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: . Zakres zamawianych us³ug obejmuje wykonywanie nastêpuj±cych czynno¶ci : 1) ¦wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi sta³ej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie S±du Rejonowego w G³ogowie zlokalizowanego przy ul. St. Kutrzeby 2. Ochrona sprawowana bêdzie : - przez 2 pracowników ochrony co do których jest obowi±zek wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2014. 1099) - w godzinach 7.30 - 18.00 - w ka¿dy poniedzia³ek roboczy ; - przez 2 pracowników ochrony co do których jest obowi±zek wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2014 . 1099)- w godzinach 7.30 - 15.30 - w ka¿dy dzieñ roboczy , za wyj±tkiem poniedzia³ku ; - przez 1 pracownika ochrony co do którego nie ma obowi±zku wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2014. 1099) - w godzinach 18.00 - 7.30 - w ka¿dy poniedzia³ek roboczy ; - przez 1 pracownika ochrony co do którego nie ma obowi±zku wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U.2014 . 1099) - w godzinach 15.30 - 7.30 - w ka¿dy dzieñ roboczy , za wyj±tkiem poniedzia³ku ; - przez 1 pracownika ochrony co do którego nie ma obowi±zku wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.Dz.U.2014. 1099) - przez ca³± dobê - w soboty , niedziele , dni wolne od pracy oraz ¶wiêta. Us³uga ochrony fizycznej bêdzie ¶wiadczona przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracê. 2) ¦wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ugi ochrony transportu warto¶ci pieniê¿nych (konwojowania warto¶ci pieniê¿nych) na trasie bank - kasa S±du Rejonowego w G³ogowie oraz kasa S±du - bank. Konwój warto¶ci pieniê¿nych bêdzie realizowany w ka¿dy dzieñ roboczy, w uzgodnionych godzinach popo³udniowych . Wysoko¶æ przewo¿onej jednorazowo kwoty nie przekroczy 1 jednostki obliczeniowej Us³uga bêdzie realizowana przy u¿yciu pojazdu Wykonawcy. Transport warto¶ci pieniê¿nych bêdzie chroniony przez konwojentów co do których jest obowi±zek wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2014 . 1099) . 3) obs³uga stanowiska monitoringu wizyjnego dzia³aj±cego 24 godziny na dobê przez wszystkie dni w ci±gu roku oraz obs³uga systemów alarmowych ( antyw³amaniowego , antynapadowego oraz bramki do kontroli przedmiotów metalowych ) . 4) dokonywanie okresowych przegl±dów technicznych systemów alarmowych . 5) us³uga grupy interwencyjnej w obiekcie S±du Rejonowego w G³ogowie . Us³uga grupy interwencyjnej bêdzie wykonywana z zastrze¿eniem , i¿ czas reakcji ( dotarcie do obiektu Zamawiaj±cego ) na wezwanie pracownika ochrony nie przekroczy 30 minut . Us³uga ¶wiadczona bêdzie przez pracowników ochrony co do których jest obowi±zek wpisu na listê kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z ustaw± z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2014 . 1099) .
II.5) G³ówny kod CPV: 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie
Dodatkowe kody CPV:98341140-8
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczêcia: 01/01/2017
data zakoñczenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem, tj. koncesjê na ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia, w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 z³ ;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Wyknawca spe³ni warunek , je¿eli wyka¿e , ¿e nale¿ycie wykona³ , a wprzypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ nale¿ycie wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 us³ugi ochrony w obiektach s±dów lub obiektach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 150.000,00 z³ ka¿da z nich ;
2) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³, a w przypadku Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji przedmiotu zamówienia jako pracownicy ochrony mienia i fizycznej osób ;
3) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada (dysponuje ) patrole grup interwencyjnych zdolne dotrzeæ do siedziby s±du w czasie do 30 minut od ich wezwania .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da: a) aktualnych informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-14 ustawy Pzp, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ; b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 21 ustawy Pzp. wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert ; c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. d) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. e) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. f) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI ust. 5 Specyfikacji musz± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy ¿±da: dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego tj. na warto¶æ nie ni¿sz± ni¿ 500.000,00 z³.
3) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
a) wykazu wykonanych co najmniej 3 us³ug ochrony w obiektach s±dów lub u¿yteczno¶ci publicznej wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci (za³±cznik nr 4 do Specyfikacji ) ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami ( za³±cznik nr 5 do Specyfikacji ) ;
c) o¶wiadczenia o dysponowaniu grupami interwencyjnymi zdolnymi dotrzeæ do siedziby Zamawiaj±cego w czasie do 30 minut od wezwania oraz o¶wiadczenia o dysponowaniu zdolno¶ci± do konwojowania warto¶ci pieniê¿nych z siedziby S±du do banku oraz z banku do siedziby S±du ( za³±cznik nr 6 do Specyfikacji )
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 0.60 |
do¶wiadczenie zawodowe | 0.20 |
czas reakcji upy interwencyjnej | 0.20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadkach: 1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, -je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê. 2) gdy konieczne oka¿e siê wyd³u¿enie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w zwi±zku z niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia w zak³adanym terminie, nie d³u¿ej ni¿ o 14 dni; 3) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 4) gdy wyst±pi si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie us³ugi. 7. Istotne zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Zmiany wskazane w ust. 2 s± dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê pisemnej informacji o proponowanej zmianie wraz z wyja¶nieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiaj±cego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 18/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z G£OGOWA
- Wykonywanie us³ug w zakresie utrzymania czysto¶ci w zasobach administrowanych przez Zak³ad Gospodarki Mieszkaniowej w G³ogowie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarz±dzanych przez G³ogowskie Obiekty Us³ugowe w G³ogowie".
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich w 2025 dla Domu Pomocy Spo³ecznej "Magnolia" w G³ogowie
- Zakup biletów miesiêcznych na przewóz uczniów i dzieci przedszkolnych do placówek o¶wiatowych z terenu Gminy G³ogów w 2025 r.
- Us³ugi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeñstwa w Gminie Miejskiej G³ogów"
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych - przygotowanie i dostawa posi³ków dla dzieci uczêszczaj±cych do Przedszkola Publicznego nr 15 w G³ogowie
wiêcej: przetargi w G³ogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zak³adu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okrêgowej w Przemy¶lu oraz w podleg³ych jednostkach rejonowych.
- Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okrêgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podleg³ych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeñstwa na terenie sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w ¦wiêtoch³owicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.