To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 339615 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Gdańsk: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPomoc Techniczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, srodki ujęte we wniosku o dofinansowanie projektu pomocy technicznej na 2016 rok współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 315553-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 317624-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
19203519100000, ul.
ul. Podwale Przedmiejskie
30,
80824
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 264 890, faks
583 261 816, e-mail
k_chajbos@wup.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie realizowanie jest w siedmiu częściach. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia: I. część przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: 1)zestawy komputerowe - 4 szt., - źródłem finansowania są środki finansowe projektu Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, ujęte we wniosku o dofinansowanie projektu pomocy technicznej na 2016 rok współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)zestawy komputerowe - 20 szt., - źródłem finansowania części zamówienia są środki Funduszu Pracy 3)zestawy komputerowe - 3 szt. - źródłem finansowania są środku Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. Zamawiający informuję iż cena każdego z 3 zestawów komputerowych nie może przekroczyć 3500,00 zł brutto. II. część przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. - źródłem finansowania są środki finansowe projektu Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, ujęte we wniosku o dofinansowanie projektu pomocy technicznej na 2016 rok współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)laserowych urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt. - źródłem finansowania są środki Funduszu Pracy. III. cześć przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)macierzy dyskowej - 1 szt., - źródłem finansowania są środki Funduszu Pracy. IV.cześć przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)switch sieciowy - 1 szt. - źródłem finansowania są środku Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. V. część przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)tablet - 1 szt., - źródłem finansowania części zamówienia są środki Funduszu Pracy. VI. część przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)projektor podsufitowy - 1 szt., 2)projektor przenośny - 1szt., źródłem finansowania części zamówienia są środki Funduszu Pracy. VII. część przedmiotu zamówienia obejmuję dostawę: 1)laptop max 15,6" - 5 szt., - źródłem finansowania przedmiotu zamówienia są środki Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego, Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, ujęte we wniosku o dofinansowanie projektu pomocy technicznej na 2016 r. współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)laptop max 15,6" - 1 szt., - źródłem finansowania części zamówienia są środki Funduszu Pracy, 3)laptop 13,3 - 14,0" - 1 szt. - źródłem finansowania są środku Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia zawierający wymagania minimalne oraz parametry techniczne urządzeń został wyspecyfikowany w załączniku nr 1 do SIWZ - "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia"
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30213300-8
Dodatkowe kody CPV:
30232110-8,
30233141-1,
32420000-3,
30213100-6,
38652100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: zestawy komputerowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT101464.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 116604 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: macierz dyskowa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT48190.58 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62745.38 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: switch sieciowy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2819.51 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2523.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: projektory |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19876.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 16372.09 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.