Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Mikołów: zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020
Numer ogłoszenia: 339722 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej , U. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 738 11 45, faks 32 738 11 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cismikolow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Część I. Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Część II. Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-3, 35.11.34.00-3, 33.71.19.00-6, 39.83.10.00-6, 39.51.41.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cismikolow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2; 43-190 Mikołów; pokój nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 13:30, miejsce: Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie ul. Kolejowa 2; 43-190 Mikołów; pokój nr 16..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I. Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa odzieży ochronnej dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 1. Ubranie robocze typ szwedzki, bluza z zapięciem na guziki i spodnie ogrodniczki możliwością regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami, kurczliwość nie większa niż 3%. Materiał: poliester, bawełna, gramatura min. 250 g/m2., 20 kompletów. Rozmiar odzieży Wzrost/pas 165/100 2 kpl 160/80 4 kpl 160/120 1 kpl 190/120 1 kpl 175/90 4 kpl 180/90 4 kpl 175/110 4 kpl Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 2. Koszula robocza flanelowa zapinana na guziki, kołnierzyk usztywniony, gramatura min.120g/m2, kurczliwość nie większa niż 3%, Materiał: 100% bawełna. 20 sztuk. Rozmiar odzieży Wzrost/pas 165/100 2 szt 160/80 4 szt 160/120 1 szt 190/120 1 szt 175/90 4 szt 180/90 4 szt 175/110 4 szt Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 3. Koszulka bawełniana , t-shirt, gramatura min. 120g/m2, kurczliwość nie większa niż 3%. 100% bawełna. - 20 sztuk. Rozmiar odzieży Wzrost/pas 165/100 2 szt 160/80 4 szt 160/120 1 szt 190/120 1 szt 175/90 4 szt 180/90 4 szt 175/110 4 szt Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 4. Kalesony bawełniane. Kalesony z rozporkiem oraz gumą w pasie, doły nogawek zakończone ściągaczem.- 10 sztuk. Rozmiar M 4 szt. L 4 szt. XL 2 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 5. Bluza robocza ocieplana, materiał wierzchni poliester/bawełna, gramatura min.230g/m2,możliwość prania w temp. 60oC, zapinana na suwak lub z zapięciem na guziki, 20 sztuk. Rozmiar odzieży Wzrost/pas 165/100 2 szt 160/80 4 szt 160/120 1 szt 190/120 1 szt 175/90 4 szt 180/90 4 szt 175/110 4 szt Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 6. Obuwie robocze, skórzane, na spodach olejoodpornych, szytych, ze wzmocnionymi noskami i podeszwami zabezpieczonymi przed przebiciem ostrymi przedmiotami, 20 par. Rozmiar obuwia 37 38 39 40 41 42 43 44 1 2 2 4 4 4 2 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 7. Obuwie robocze ocieplane, wykonane ze skóry, buty typu trzewik, sięgające nie więcej niż 7 cm ponad kostkę, ocieplane kożuszkiem, mające podwyższoną odporność na minusowe temperatury,20 par. Rozmiar obuwia 37 38 39 40 41 42 43 44 1 2 2 4 4 4 2 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 8. Buty filcowo-gumowe, wierzch i spód: guma, podszewka: włóknina, 20 par. Rozmiar obuwia 37 38 39 40 41 42 43 44 1 2 2 4 4 4 2 1 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 9. Czapka robocza letnia, drelichowa, usztywniany daszek i przód czapki, z możliwością regulacji obwodu, 20 sztuk. 10. Rękawice 5-palcowe drelichowe, wykonane z tkaniny bawełnianej. 20 par. 11. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, 20 par. 12. Rękawice 5-palcowe wzmacniane skórą, ocieplane, od środka wyłożone kożuszkiem, 20 par. 13. Rękawice wampirki wykonane z poliestru i bawełny, oblane gumą. Posiadające znak CE. - 300 par. 14. Czapka zimowa, dzianinowa, 20 sztuki. 15. Płaszcz przeciwdeszczowy z kapturem, długość min.120 cm, - materiał: - 30% PCV, 70% poliester - zapinany na suwak oraz dodatkowe napy - kaptur zasuwany w kołnierzu, ściągany troczkami - dwie kieszenie - rękawy zapinane na napy, umożliwiające regulację ich szerokości - system wentylacji na plecach, 20 sztuk. Rozmiar M 8 szt. L 8 szt. XL 4 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%. 16. Leginsy damskie pod odzież roboczą. Min. 95% bawełna. - 10 szt. Rozmiar odzieży S 3 szt. M 4 szt. L 3 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany poszczególnych rozmiarów w zakresie 15%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II. Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II. Zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie w tym dla uczestników projektu SZANSA- wsparcie społeczne w Mikołowie Program: RPO WSL 2014- 2020 1. Mydło, w kostkach po 100 gr., nawilżające, posiada atest PZH, 840 kostek 2. Proszek do prania, opakowanie minimum 450 gr., proszek do stosowania we wszystkich typach pralek i do prania ręcznego, uniwersalny, temp. prania 60°, zeolity min. 15%, wydajność: maks. 100g/4,5 kg prania,420 szt.. 3. Pasta bhp do mycia rąk, ze środkiem ściernym, przebadana dermatologiczne, w pojemnikach 500 gr., 48 szt. 4. Krem do rąk z silikonem i prowitaminą B5, w tubkach po 100ml, 138 szt. 5. Ręcznik bhp, bawełniany, minimalny rozmiar 55x100 cm, gramatura min. 300g/m2 ; w ciemnych kolorach (wyklucza się kolory pastelowe) 35 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Żłobka Miejskiego w Mikołowie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywne dostawy odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-148/2024
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.