Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Chodel: Połączenie wodociągów wiejskich Chodel-Jeżów i Trzciniec-Siewalka oraz remont przepompowni ścieków w Chodlu wraz z zakupem wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 339736 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 10, faks 81 827 73 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Połączenie wodociągów wiejskich Chodel-Jeżów i Trzciniec-Siewalka oraz remont przepompowni ścieków w Chodlu wraz z zakupem wozu asenizacyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Połączenie wodociągów wiejskich Chodel-Jeżów i Trzciniec-Siewalka a)Połączenie wodociągu wiejskiego Chodel-Jeżów o długości sieci 656 mb z rur PE100RC SDR17 O 110 mm (zasuwy kołnierzowe O 80 mm - szt 2 i O 100 mm - szt 3, przeciski: rura osłonowa stalowa O 219/6,7 o l = 20m, hydranty nadziemne O 80 - szt 2). b)Połączenie wodociągu wiejskiego Trzciniec-Siewalka o długości sieci 489 mb z rur PE100RC SDR17 O 110 mm (zasuwy kołnierzowe O 80 mm - szt 4 i O 100 mm - szt 1, przeciski: rura osłonowa stalowa O 219/6,7 o l = 35m). Część II: Remont przepompowni ścieków w Chodlu. Przewidziano mechaniczne czyszczenie istniejącej przepompowni ścieków, wymianę pomp wirowych pionowych zblokowanych z napędem, o masie do 0,3 t, wymianę pokrywy nastudziennej o średnicy 2 300 mm i montaż kompletnej przepompowni (zbiornik, pompy, uzbrojenie, automatyka z modułem telemetrycznym GSM/GPRS) Część III:Wóz asenizacyjny o pojemności 6 600-6 700 l, pojedyncza oś, nośna rama, układ hamulcowy - jednoobwodowy, zbiornik ocynkowany ogniowo z blachy gr. 5 mm, opony radialne, falochron, przyłącze tylne - sterowane hydraulicznie, przyłącza boczne - sterowane ręcznie, wąż 110 mm z koszem ssawnym, o dług. ok. 12 m. Główna zasuwa spustowa - o średnicy 110 mm, sterowana hydraulicznie Uwaga: Wskazane w SIWZ nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- wg. § 20 SIWZ
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.45.30.00-7, 34.14.45.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń załączonych do oferty. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dowodów (dla części I i II). Wykonawca musi wykazać się w Wykazie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanie co najmniej: 1.trzech robót polegających na budowie sieci wodociągowych o wartości brutto ok. 50 000 PLN każda (dla części I), 2.trzech remontów/modernizacji istniejących przepompowni ścieków o wartości ok. 50 000 PLN każda, z monitoringiem chociaż w jednym zrealizowanym zadaniu (dla części II), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Załączenie dowodów potwierdzających powyższe - zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231). Dla części III Zamawiający nie precyzuje wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 Ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń załączonych do oferty. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Ponadto Wykonawca przedłoży: a)Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, obejmujący co najmniej: - koparkę o poj. łyżki co najmniej 0,25 m3 - 1 szt - samochód samowyładowczy - 1 szt, wg załącznika nr 6 do SIWZ - dla części I oraz detektory gazu dla pracowników - 2 sztuki- dla części II. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 7 do SIWZ) - dla części I i II. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 8 do SIWZ) - dla części I i II. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony druk oferta- zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, -pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy), - zakres (części) przedmiotu zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - zał. nr 10 - zbiorcze zestawienie kosztorysów ofertowych - zał. nr 14. -kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie zał. nr 11 ,12 i 13, w formie papierowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW na lata 2007-2013, Działanie: Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Połączenie wodociągów wiejskich Chodel-Jeżów i Trzciniec-Siewalka..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)Połączenie wodociągu wiejskiego Chodel-Jeżów o długości sieci 656 mb z rur PE100RC SDR17 O 110 mm (zasuwy kołnierzowe O 80 mm - szt 2 i O 100 mm - szt 3, przeciski: rura osłonowa stalowa O 219/6,7 o l = 20m, hydranty nadziemne O 80 - szt 2). b)Połączenie wodociągu wiejskiego Trzciniec-Siewalka o długości sieci 489 mb z rur PE100RC SDR17 O 110 mm (zasuwy kołnierzowe O 80 mm - szt 4 i O 100 mm - szt 1, przeciski: rura osłonowa stalowa O 219/6,7 o l = 35m). Wskazane w SIWZ nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont przepompowni ścieków w Chodlu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidziano mechaniczne czyszczenie istniejącej przepompowni ścieków, wymianę pomp wirowych pionowych zblokowanych z napędem, o masie do 0,3 t, wymianę pokrywy nastudziennej o średnicy 2 300 mm i montaż kompletnej przepompowni (zbiornik, pompy, uzbrojenie, automatyka z modułem telemetrycznym GSM/GPRS) Wskazane w SIWZ nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wóz asenizacyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wóz asenizacyjny o pojemności 6 600-6 700 l, pojedyncza oś, nośna rama, układ hamulcowy - jednoobwodowy, zbiornik ocynkowany ogniowo z blachy gr. 5 mm, opony radialne, falochron, przyłącze tylne - sterowane hydraulicznie, przyłącza boczne - sterowane ręcznie, wąż 110 mm z koszem ssawnym, o dług. ok. 12 m. Główna zasuwa spustowa - o średnicy 110 mm, sterowana hydraulicznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.