eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyOCHRONY MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW WRAZ Z TERENAMI NALEŻĄCYMI DO ZAMAWIAJĄCEGO W TYCHACH przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Tychy: OCHRONY MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW WRAZ Z TERENAMI NALEŻĄCYMI DO ZAMAWIAJĄCEGO W TYCHACH przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44.
Numer ogłoszenia: 339761 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319329 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tyskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o., ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2270370, faks 032 2190020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego - spółka gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONY MIENIA ORAZ ZABEZPIECZENIA OBIEKTÓW WRAZ Z TERENAMI NALEŻĄCYMI DO ZAMAWIAJĄCEGO W TYCHACH przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 3.1. Pełnienie dozoru 24 godziny na dobę w budynkach przy ul. Budowlanych 59 i ul. Grota Roweckiego 42-44: a) zabezpieczenie mienia przed działaniami przestępczymi, w szczególności przed kradzieżą, włamaniami i innymi formami wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, b) prowadzenie obserwacji i kontroli osób wchodzących i wychodzących z obiektów, c) podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia, d) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i innym osobom znajdującym się na terenie obiektów, interwencje w przypadku osób zakłócających porządek wewnątrz obiektów, e) odśnieżanie wejścia głównego budynku, f) wykonanie prewencyjnych obchodów obiektów i terenu przyległego wraz z placem zabaw na osiedlu Balbina, g) udzielanie w godzinach urzędowania informacji o lokalizacji firm i pracy administracji Zamawiającego, kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych, h) prowadzenie ewidencji pracowników Zamawiającego przebywających na terenie obiektów po upływie regulaminowego czasu pracy, wpuszczanie osób upoważnionych do wejścia po godzinach pracy, i) po zakończeniu pracy w biurowcu sprawdzanie wszystkich korytarzy, wejść i wyjść oraz pomieszczeń, w tym zabezpieczeń technicznych: zamki, kłódki, plomby, okna, oświetlenie, alarmy, mając na uwadze prawidłowe zabezpieczenie obiektów oraz przepisy ppoż., ustalenie czy na terenie chronionego obiektu nie pozostały osoby nieupoważnione, j) nie wpuszczanie osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz osób z psami, k) prowadzenie ewidencji kluczy, l) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, m) zapalanie i gaszenie świateł zewnętrznych i wewnętrznych należących do Zamawiającego, n) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz wszelkich zdarzeń zaistniałych w trakcie pełnienia służby, o) w razie zaistnienia zagrożenia np. pożar, zalanie itp.- dokonanie wyłączenia dopływu, wody i prądu. p) obsługa centrali telefonicznej i zawiadamianie konserwatora o wszelkich awariach, prowadzenie ewidencji rozmów wychodzących z aparatu w portierni, q) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektów, r) obchód pracownika ochrony na terenie budynku co 90 minut, codziennie w godzinach od 18.00. do 6.00. s) wymagana ilość osób dozorujących to 2 osoby 24 godziny na dobę w budynku przy ul. Grota Roweckiego 42-44 oraz jedna osoba 24 godziny na dobę w budynku przy ul. Budowlanych 59. 3.2. Montaż na każdym z budynków po 6 zegarów pomiarowo - kontrolnych w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach na terenie zewnętrznym (dwa na budynek) i wewnętrznym (cztery na budynek), 3.3. Pełnienie dozoru placu zabaw znajdującego się na osiedlu Balbina: a) patrol obchodowy wykonywany przez pracownika ochrony z budynku przy ul. Budowlanych 59, b) patrol zmotoryzowany Grupy Interwencyjnej 4 razy w ciągu doby, c) podejmowanie niezbędnych interwencji w przypadku stwierdzenia zagrożenia ludzi i mienia, d) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie, e) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu. 3.4. Pełnienie dozoru parkingu przy ul. Budowlanych 59. 3.5. Wykonywanie podjazdów grupy interwencyjnej na każde wezwanie w przypadku wystąpienia zagrożenia życia lub zdrowia mieszkańców, aktów chuligaństwa bądź wandalizmu do nieruchomości będących w zasobach Zamawiającego położonych w Tychach przy ul. Trzy Stawy 1-3-5-7-9, ul. Hierowskiego 2-4-6, ul. Wspólna 3, Plac Zbawiciela 2, Osiedle Balbina. 3.6. Zapewnienie grupy interwencyjnej z czasem dojazdu do 10 minut. 3.7. Pobieranie opłat i abonamentów za postój na parkingu (obsługa systemu parkingowego po przeszkoleniu przez pracownika Zamawiającego) przy ul. Budowlanych 59. 3.8. Codzienne uzupełnianie mydła i papieru toaletowego (duże rolki) w łazienkach ogólnodostępnych. Średnie miesięczne zużycie na dwa budynki to 30 litrów mydła i 72 rolki papieru toaletowego. Wykonawca do 10 każdego miesiąca będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego miesięczny zapas środków czystości, tj. 30 litrów mydła oraz 72 duże rolki papieru toaletowego. 3.9. Bieżące utrzymanie czystości w budynku przy ul. Grota Roweckiego 42-44 w Tychach oraz na terenie do niego przyległym: a) codzienne zamiatanie klatek schodowych i korytarzy oraz utrzymanie należytej czystości pomieszczeń wspólnego użytku, pomieszczeń technicznych, itp., b) mycie klatek schodowych i korytarzy co najmniej cztery razy w miesiącu z zastosowaniem środków dezynfekujących uzgodnionych z Zamawiającym, c) mycie stolarki drzwiowej części wspólnych, pomieszczeń WC, kabiny windy w terminach niezbędnych dla właściwego ich funkcjonowania, d) wykonywanie prac porządkowych polegających na uprzątnięciu z pomieszczeń piwnicznych oraz terenów przyległych do śmietników nieczystości za wyjątkiem sprzętów dużych gabarytowych, e) wykonanie czynności związanych z deratyzacją pomieszczeń wspólnego użytku, raz w roku z zastosowaniem środków uzgodnionych z Zamawiającym, f) dezynfekcja co kwartał pojemników na odpady komunalne, g) bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach w budynku, urządzeniach lub ich wadliwym działaniu, h) zawiadomienie Zamawiającego o stwierdzonych faktach nie wykonania obowiązków przez firmę świadczącą usługi w zakresie wywozu nieczystości, i) roznoszenie zawiadomień o zmianach opłat i bieżących rozliczeń dla Najemców, j) sprzątanie lokali opróżnionych, k) zrzucanie śniegu z dachu budynku (gdy powłoka śniegowa przekroczy 15 cm oraz na każde żądanie Zamawiającego) oraz jego wywóz wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku na czas zrzucania śniegu, l) zrzucanie sopli, m) codzienne usuwanie nieczystości z powierzchni chodników oraz terenu wokół budynku i nieruchomości, n) w okresie zimowym usuwanie śniegu i posypywanie piaskiem chodników, dojść i administrowanych powierzchni oraz oczyszczanie studzienek ściekowych ze śniegu i lodu do godziny 6.00 rano przez wszystkie dni miesiąca gdy zachodzi taka potrzeba, o) czyszczenie wycieraczek przed wejściem do klatek schodowych, p) odśnieżanie wejść do budynku i utrzymanie ich w należytym stanie (posypywanie solą, piaskiem), q) opróżnianie ze śmieci koszy na częściach wspólnych obiektu, r) wykaszanie trawy oraz utrzymanie w drożności pasa drenażu opaskowego od strony zachodniej budynku. 3.10. Bieżące utrzymanie czystości w pomieszczeniach NFZ na 1 piętrze (dni robocze): a) codzienne zamiatanie i mycie podłóg w pomieszczeniu (PCV, płytka), b) dwa razy w tygodniu mycie stolarki drzwiowej, szyb i luster dla właściwego ich utrzymania w czystości, c) codzienne opróżnianie pojemników na śmieci oraz ich usuwanie do punktu zbiorczego, d) codzienne odkurzanie mebli, kaloryferów, przecieranie parapetów okiennych, e) codzienne mycie i dezynfekcja pomieszczeń WC, mycie środkami płytek ściennych i wyposażenia sanitarnego, f) codzienne mycie pomieszczenia socjalnego i urządzeń zabudowanych w tym pomieszczeniu, g) mycie okien w pomieszczeniach biurowych (jeden raz w kwartale w terminie uzgodnionym z Najemcą), h) bezzwłoczne powiadomienie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach w pomieszczeniach oraz wadliwym działaniu urządzeń. Wykaz powierzchni niezbędnych do wyceny punktu 3.8. i 3.9.: klatki schodowe, korytarze, winda - 1.056m2, pomieszczenia sanitarne, WC - 137m2, pomieszczenia NFZ - 153m2, chodniki, podjazdy - 400m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROTECTION Ochrona Mienia Sp. z o.o., ul. Budowlanych 166, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 602376,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 668347,68

  • Oferta z najniższą ceną: 668347,68 / Oferta z najwyższą ceną: 811181,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.