To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Warszawa: Pierwsze wyposażenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Czerniakowski SP ZOZ
Numer ogłoszenia: 339783 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240151 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Czerniakowski S.P.Z.O.Z., ul. Stępińska 19/25, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3186000, faks 022 3186300.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pierwsze wyposażenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Czerniakowski SP ZOZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pierwsze wyposażenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej w Szpitalu Czerniakowski SP ZOZ Pakiet nr 1 - Defibrylator, kozetka lekarska, negatoskop potrójny, podest do badania z poręczą, stolik zabiegowy na kółkach, wózek leżący oraz wózek siedzący Pakiet nr 2 - Parawan, półki na pozycjonery, stelaż na odpady, szafki na leki, taboret oraz wózek wielofunkcyjny z wyposażeniem Pakiet nr 3 - Meble Pakiet nr 4 - Laptop, rzutnik multimedialny, telewizor oraz zestawy komputerowe Pakiet nr 5 - Szafy kartotekowe Pakiet nr 6 - Aparaty telefoniczne oraz lampki biurowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 36.10.00.00 - 36.10.00.00 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.55.00.00 - Sprzęt telefoniczny .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252790 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Defibrylator, kozetka lekarska, negatoskop potrójny, podest do badania z poręczą, stolik zabiegowy na kółkach, wózek leżący oraz wózek siedzący
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Żywiec Medical Trading, ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 78038
- Oferta z najniższą ceną: 78038 oferta z najwyższą ceną: 78038
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Parawan, półki na pozycjonery, stelaż na odpady, szafki na leki, taboret oraz wózek wielofunkcyjny z wyposażeniem
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH Żywiec Medica Trading, ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 53792
- Oferta z najniższą ceną: 53792 oferta z najwyższą ceną: 53792
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Meble
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU MM Michał Mielczarek, ul. Partyzantów 52, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 68620
- Oferta z najniższą ceną: 68620 oferta z najwyższą ceną: 76930
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Laptop, rzutnik multimedialny, telewizor oraz zestawy komputerowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka Krzysztof Cieślikowski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka Krzysztof Cieślikowski
- Przedsiębiorstwo Cieślikowski i Spółka, ul. Dworcowa 47, 05-070 Sulejówek, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 35840
- Oferta z najniższą ceną: 35840 oferta z najwyższą ceną: 35840
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Szafy kartotekowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RODAR - CO, ul. Krucza 16/22, 00-950 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 16500
- Oferta z najniższą ceną: 16500 oferta z najwyższą ceną: 17000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYPOSAŻENIA
- "Dostawa tabletów oraz zestawów komputerowych - dla ZS w Sokołowie Młp."
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby POZ
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.