eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin¦WIADCZENIE US£UG OCHRONIARSKICH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-11-28

Lubin: ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONIARSKICH
Numer og³oszenia: 339805 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Skarbowy w Lubinie , ul. M. Sk³odowskiej - Curie 94, 59-300 Lubin, woj. dolno¶l±skie, tel. 0-76 74 61 100, faks 0-76 847 84 70.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONIARSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: ¶WIADCZENIE US£UG OCHRONIARSKICH W OKRESIE 01.01.2009 - 31.08.2011.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 74.60.00.00 - 74.60.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 32.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy spe³niaj± wymogi okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych. 2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. -Prawo zamówieñ publicznych. 3. Ocena spe³niania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± (spe³nia - nie spe³nia), w oparciu o informacje wyszczególnione w rozdziale VII niniejszej SIWZ. 4. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem wykonawcy z postêpowania. 5. Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce dokumenty: 1.1. O¶wiadczenie wykonawcy zawarte na Formularzu oferty stanowi±cym za³±cznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.3. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at i sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 m-ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.4. Koncesjê, zezwolenia lub licencjê, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym. 2. Dokumenty wymienione powy¿ej (w pkt. 1.2 , 1.3 i 1.4) mog± byæ przedstawione w formie orygina³ów albo kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez upowa¿nion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. 3. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em winno byæ sporz±dzone w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisu (np. wraz z piecz±tk± osoby po¶wiadczaj±cej kopiê dokumentu za zgodno¶æ z orygina³em). 4. W przypadku po¶wiadczania za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osob(ê)y nie wymienion(±)e w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo powinno byæ przedstawione w formie orygina³u lub po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z orygina³em kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.lubin.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: 59-300 Lubin ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 94.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 14:00, miejsce: 59-300 Lubin ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 94 pok. 131.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.