Ogłoszenie z dnia 2010-10-21
Lublin: wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo promocyjnym miasta dla Urzędu Miasta Lublin - 7 części.
Numer ogłoszenia: 339816 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych z logo promocyjnym miasta dla Urzędu Miasta Lublin - 7 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1. Pióro wieczne w opakowaniu- plastikowe typu Parker, w kolorze czarnym, stalówka ze stali nierdzewnej, pakowane w etui z plastikową nakrywką; nadrukowywane na korpusie dookoła, w pełnym kolorze;logotyp na skuwce - 3 kolory, opakowanie, którego przekrój ma kształt trapezu, wykonane z papieru kredowego 300g/m2 + folia mat, 3+0 /czarny, czerwony, zielony/ nakład: po 300 szt. Część 2. Koszulka - gramatura minimum 190g, typ: T-shirt, kolor czarny,zapakowana w worek foliowy, rozmiary: XS, S, M, L, XL, 2XL, technika termotransfer offsetowy, druk na karku dwa kolory, obu rękawach, z przodu nadruk wielkości: 35 cm szerokość i 18,5 cm wysokość, pełny kolor; nakład: 1 200 szt (XS - 120 szt., S - 260 szt., M - 260 szt., L - 240 szt., XL - 220 szt., 2XL - 100 szt.) Część 3. Filiżanka w opakowaniu - ceramiczna, prosta, niezwężana ku dołowi, kolor czarny, nadruk: tapeta pełna, 4 kolory - na filiżance, na spodku nadruk logotypu - 3 kolory (Pantone 485C, Pantone 369 C, Biały), nakład: 1 645szt. Opakowanie na filiżankę - karton biały; dodatkowo przegródka na spodek; nadruk w pełnym kolorze, drukowany jednostronnie, folia matowa; nakład: 1 645 szt Część 4. Kubek w opakowaniu - kubek ceramiczny, czarny, prosty (nie zwężany ku dołowi); pojemność 250ml, nadruk: tapeta pełna od ucha do ucha, 4 kolory, w środku kubka nadruk logotypu - 3 kolory (Pantone 485 C, Pantone 369 C, Biały); nakład: 1 370 szt. Opakowanie na kubek - karton biały; nadruk 3 kolory (Pantone 485 C, Pantone 369 C, Pantone Black), drukowany jednostronnie, folia matowa; nakład: 1 370 szt. Część 5. Czytnik kart pamięci- czytnik kart pamięci typu Kingston FCR-MLG2, obsługa kart: Memory Stick Micro (M2), Memory Stick Pro Duo, Micro SD, MultiMediaCard, Secure Digital, SDHC, USB 2.0 high speed data transfer, rozmiar 62,2 mm x 29,5 mm x 16,5 mm, kolor czarny, pole nadruku: wielkość do ustalenia /wg. projektu 8/ 3 kolory nadruku: biały, czerwony Pantone 485 C, zielony Pantone 369 C nakład: 400 szt. Część 6. Pin przypięty do tekturki, zapakowany w woreczek foliowy, wielkość pinu 22x10 mm, farba zapuszczana emalią termoutwardzalną, 4 kolory (czarny, czerwony, zielony, biały), blacha nowosrebrna (srebro), karteczka wielkości 60x35 mm, papier biały 300g/m2 z nadrukiem nakład: 2 500 szt. Część 7. Torba papierowa - wzmocnienia górne, usztywnienie krawędzi górnej i spodu; papier kredowy o gramaturze 170 g/m2, laminat matowy; uchwyt: sznurek przewlekany, bawełniany o wyrazistym grubym splocie; krótkie ucho, dwa formaty; nadruk jednostronny, pełny kolor: format 21x8x30cm (szer./dno/wys.) - 1 300 szt. format 26x8x36cm (szer./dno/wys.) - 450 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pióro wieczne w opakowaniu- plastikowe typu Parker, w kolorze czarnym, stalówka ze stali nierdzewnej, pakowane w etui z plastikową nakrywką; nadrukowywane na korpusie dookoła, w pełnym kolorze;logotyp na skuwce - 3 kolory, opakowanie, którego przekrój ma kształt trapezu, wykonane z papieru kredowego 300g/m2 + folia mat, 3+0 /czarny, czerwony, zielony/ nakład: po 300 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LECKI MAREK APUS PRZEDSIĘBIORSTWO REKLAMOWO WYDAWNICZE
jakie przetargi wygrała firma
LECKI MAREK APUS PRZEDSIĘBIORSTWO REKLAMOWO WYDAWNICZE
- Marek Lecki APUS Przedsiębiorstwo Reklamowo Wydawnicze, ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10132,20
Oferta z najniższą ceną: 10132,20 / Oferta z najwyższą ceną: 10200,42
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2. Koszulka - gramatura minimum 190g, typ: T-shirt, kolor czarny,zapakowana w worek foliowy, rozmiary: XS, S, M, L, XL, 2XL, technika termotransfer offsetowy, druk na karku dwa kolory, obu rękawach, z przodu nadruk wielkości: 35 cm szerokość i 18,5 cm wysokość, pełny kolor; nakład: 1 200 szt (XS - 120 szt., S - 260 szt., M - 260 szt., L - 240 szt., XL - 220 szt., 2XL - 100 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LECKI MAREK APUS PRZEDSIĘBIORSTWO REKLAMOWO WYDAWNICZE
jakie przetargi wygrała firma
LECKI MAREK APUS PRZEDSIĘBIORSTWO REKLAMOWO WYDAWNICZE
- Marek Lecki APUS Przedsiębiorstwo Reklamowo Wydawnicze, ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22984,80
Oferta z najniższą ceną: 6089,63 / Oferta z najwyższą ceną: 24888,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3. Filiżanka w opakowaniu - ceramiczna, prosta, niezwężana ku dołowi, kolor czarny, nadruk: tapeta pełna, 4 kolory - na filiżance, na spodku nadruk logotypu - 3 kolory (Pantone 485C, Pantone 369 C, Biały), nakład: 1 645szt. Opakowanie na filiżankę - karton biały; dodatkowo przegródka na spodek; nadruk w pełnym kolorze, drukowany jednostronnie, folia matowa; nakład: 1 645 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Bujanowicz AVANT Import - Export, ul. Spacerowa 5, 24-220 Niedrzwica Kościelna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33475,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33374,75
Oferta z najniższą ceną: 33374,75 / Oferta z najwyższą ceną: 36706,20
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4. Kubek w opakowaniu - kubek ceramiczny, czarny, prosty (nie zwężany ku dołowi); pojemność 250ml, nadruk: tapeta pełna od ucha do ucha, 4 kolory, w środku kubka nadruk logotypu - 3 kolory (Pantone 485 C, Pantone 369 C, Biały); nakład: 1 370 szt. Opakowanie na kubek - karton biały; nadruk 3 kolory (Pantone 485 C, Pantone 369 C, Pantone Black), drukowany jednostronnie, folia matowa; nakład: 1 370 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jerzy Bujanowicz AVANT Import-Export, ul. Spacerowa 5, 24-220 Niedzrwica Kościelna, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18084,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18000,98
Oferta z najniższą ceną: 18000,98 / Oferta z najwyższą ceną: 19806,09
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wybór trybu zapytania o cenę w przedmiotowym postępowaniu jest zasadny z uwagi na spełnianie przesłanek określonych w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mając na uwadze definicje słownikowe należy przyjąć, że powszechnie dostępne to takie które oferuje się wszędzie, łatwo osiągalne, pospolite, typowe, seryjne, które spełniają określone wymogi. Powszechność dostępu do usług to także możliwość realizacji typowych dla danej branży zamówień przez większość specjalizujących się w danej branży podmiotów. W przedmiotowym postępowaniu wymienione zostały typowe produkty realizowane i produkowane powszechnie stosowanymi metodami, oferowane zarówno przez rynki lokalne jak i krajowe. Usługi będące przedmiotem tego postępowania są usługą powszechną, ponieważ są możliwe do realizacji przez podmioty działające w danej branży. Posiadają również cechę powtarzalności oraz typowy charakter, który został precyzyjnie opisany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje typowe i powtarzalne produkty, realizowane określoną powszechnie stosowaną techniką.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
- Roboty budowlane polegające na przebudowie dachu akademika przy ul. Niecałej 8 wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej
- Remont pomieszczeń po pożarze w budynku placówki opiekuńczo-wychowawczej - Rodzinka IV przy ul. Pogodnej 31 w Lublinie
- RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
- Zakup sprzętu medycznego. Dozowniki i reduktory tlenowe.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- (BZP.271.7.2025) Opracowanie Koncepcji Rozwoju społeczności energetycznej w Tarnowskich Górach
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2025 roku
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.