Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 33982 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku stosowany w oddziałach Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr Przedmiot zamówienia Ilość j.m. 1) Igły do znieczulenia podpajęczego - 4 230 szt.; 2) Igły do blokad splotów nerwowych - 620 szt.; 3) Rurki intubacyjne - 6 650 szt.; 4) Rurki intubacyjne do długich intubacji - 60 szt.; 5) Rurki intubacyjne do długich wentylacji - 150 szt.; 6) Rurki intubacyjne wstępnie uformowane - 185 szt.; 7) Rurki tracheostomijne - 295 szt.; 8) Rurki ustno-gardłowe - 10 000 szt.; 9) Uchwyt do mocowania rurek intubacyjnych - 2 000 szt.; 10) Maseczka krtaniowa - 140 szt.; 11) Maseczka nadkrtaniowa żelowa - 60 szt.; 12) Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 110 szt.; 13) Worki do godzinowej zbiórki moczu - 150 szt.; 14) Sterylne filtry elektrostatyczne i mechaniczne dla dorosłych - 8 000 szt.; 15) Sterylne filtry elektrostatyczne pediatryczne - 1 000 szt.; 16) Sterylne filtry elektrostatyczne noworodkowe i pediatryczne - 1 400 szt.; 17) Wymienniki ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych i intubacyjnych - 800 szt.; 18) Przepływowy nawilżacz tlenu jednorazowego użytku - 450 szt.; 19) Aparaty do pompy Braun - 2 200 szt.; 20) Regulator prędkości przepływu - 3 000 szt.; 21) Kocyk dla dorosłych do aparatu EQUATOR - 150 szt.; 22) Linie do podgrzewacza HOTLINE - 200 szt.; 23) Zestaw do kaniulacji dużych naczyń - 1 250 szt.; 24) Zestaw do kaniulacji żył centralnych - 150 szt.; 25) Zestawy do przezskórnego drenażu, rampy - 1 500 szt.; 26) Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych ciągłych oraz łączonych zewnątrzoponowo-podpajęczych (CSE) - 620 szt.; 27) Zestawy do pomiaru ciśnienia - 1 000 szt.; 28) Obwody do respiratora Neftis - 80 szt.; 29) Obwody do aparatów do znieczulania - 500 kpl.; 30) Obwody do respiratorów dla potrzeb intensywnej terapii dorosłych - 800 kpl.; 31) Elektrody do czasowej stymulacji serca + introduktory - 125 szt.; 32) Przyrządy do żywienia dojelitowego - 5 320 szt.; 33) Kraniki trójdrożne 8 000 szt.; 34) Przedłużacze anestezjologiczne + łączniki obrotowe - 5 300 szt.; 35) Dreny do pompy objętościowej Graseby 3000 - 860 szt.; 36) Przedłużacze do pomp strzykawkowych - 33 200 szt.; 37) Cewniki do: odsysania, karmienia, podawania tlenu; zgłębniki - 135 250 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 37.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy; 2) opis przedmiotu zamówienia; 3) formularz ofertowy; 4) próbki dostawy zgodne ze złożoną ofertą w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia: Zadanie nr: 1 - po 1 sztuce z pozycji 2 i 4, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 2 - po 1 sztuce z pozycji 2 i 3, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 3 - po 1 sztuce: z pozycji 1 rozmiar 4.0 i 7.0 z pozycji 2 rozmiar 8.0; Zadanie nr: 4 - 1 sztuka rozmiar 8.0; Zadanie nr: 5 - 1 sztuka rozmiar 8.0; Zadanie nr: 6 - po 1 sztuce z pozycji 3 i 8; Zadanie nr: 7 - po 1 sztuce z każdego rodzaju z dowolnego rozmiaru; Zadanie nr: 8 - po 1 sztuce z rozmiaru 1, 2 i 3; Zadanie nr: 9 - po 1 sztuce z rozmiaru 3.5 i 4.0; Zadanie nr: 10 - 1 sztuka; Zadanie nr: 11 - 1 sztuka; Zadanie nr: 12 - katalog; Zadanie nr: 13 - 1 sztuka; Zadanie nr: 14 - po 1 sztuce z pozycji 1 i 2; Zadanie nr: 15 - po 1 sztuce z pozycji 1 i 2; Zadanie nr: 16 - po 1 sztuce z pozycji 1 i 2; Zadanie nr: 17 - 1 sztuka; Zadanie nr: 18 - 1 sztuka; Zadanie nr: 19 - katalog; Zadanie nr: 20 - 1 sztuka; Zadanie nr: 21 - katalog; Zadanie nr: 22 - katalog; Zadanie nr: 23 - 1 sztuka z pozycji 3, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 24 - katalog Zadanie nr: 25 - 1 sztuka z pozycji 4, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 26 - po 1 sztuce z pozycji 4 i 5, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 27 - 1 sztuka; Zadanie nr: 28 - 1 sztuka; Zadanie nr: 29 - 1 sztuka; Zadanie nr: 30 - 1 sztuka; Zadanie nr: 31 - katalog; Zadanie nr: 32 - katalog; Zadanie nr: 33 - po 1 sztuce z pozycji 1, 2, 3; Zadanie nr: 34 - katalog; Zadanie nr: 35 - 1 sztuka z pozycji 2, pozostałe pozycje - katalog; Zadanie nr: 36 - po 1 sztuce z pozycji 3 i 4; Zadanie nr: 37 - po 1 sztuce z każdej pozycji. Wykonawcy zobowiązani są opisać próbki numerem zadania i rodzajem asortymentu oraz opisać strony z katalogów z zaznaczeniem oferowanych zadań i pozycji. Ilości próbek odnoszą się do formularza ofertowego. 5) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 6) deklaracja zgodności; 7) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej; Wykonawcy zobowiązani są opisać dokumenty (pkt.6 i 7) numerem zadania i pozycji
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1) pełnomocnictwo ustanawiające reprezentację wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DZP.261.5.2025 Modernizacja niecki basenowej ze "sztuczną falą" - dostawa i montaż wodnego placu zabaw
- Dostawa testów do wykrywania materiału genetycznego metodą Real Time PCR w systemie zamkniętym kompatybilnym z posiadanym przez Zamawiającego aparatem GENEXPERT firmy CEPHEID dla SZGiCHP w Koszalinie
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (3 zadania).
- Usługa Fizyka Medycznego i Inspektora Ochrony Radiologicznej
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- Termomodernizacja budynku biurowego WIORiN w Koszalinie Oddział w Sławnie przy ul. Sempołowskiej 1 A
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Zakup wiertarki ortopedycznej z oprzyrządowaniem na potrzeby Bloku Operacyjnego - Ortopedia
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Dostawa sprzętu medycznego (32)
- "Zakup echokardiografu z sondą dla dzieci i noworodków"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Poradni Okulistycznej w Powiatowym Centrum Zdrowia - Samodzielnym Publicznym Zespole Przychodni Specjalistycznych we Włocławku
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.