Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-30
Siemianowice Śląskie: Wykonanie usług z zakresu szacowania wartości nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa oraz nabywanych do zasobów gruntowych w roku 2014r.
Numer ogłoszenia: 33992 - 2014; data zamieszczenia: 30.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług z zakresu szacowania wartości nieruchomości Gminnych i Skarbu Państwa oraz nabywanych do zasobów gruntowych w roku 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycena nieruchomości wchodzących w skład zasobu komunalnego Gminy Miasta Siemianowice Śląskie i zasobu Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich oraz wycena nieruchomości nabywanych do zasobów gruntowych gminy i Skarbu Państwa zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), w zakresie: A) określenia wartości pojedynczych lokali mieszkalnych, garażowych wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu z wymaganymi rzutami (Zamawiający udostępni posiadane zestawienia powierzchni użytkowej mieszkań oraz piwnic), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 120 (sto dwadzieścia) B) określenia wartości następnych samodzielnych lokali w tym samym budynku, kompleksie garażowym wg zakresu z pkt A), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 20 ( dwadzieścia) C) określenia wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 100 (sto) D) określenia wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych z podaniem wartości składnika gruntowego i oddzielnie budowlanego oraz łącznej wartości, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 25 (dwadzieścia pięć) E) określenia wartości nieruchomości objętych aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu z podaniem wartości każdej działki geodezyjnej wchodzącej w skład wycenianej nieruchomości, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 85 (osiemdziesiąt pięć) F) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 20 (dwadzieścia), G) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz.U. z 1998r. nr 133 poz. 872 z późn. zm.), oraz w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 687), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć), H) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t.Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 2 (dwa), I) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz.U. z 2012r. poz.647 z późn.zm.), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć), J) określenia wartości ograniczonych praw rzeczowych, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 25 (dwadzieścia pięć) K) określenia wartości nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć) L) potwierdzenia aktualności operatów szacunkowych z zakresu pkt 1 lit. A) - pkt 1 lit. K), przewidywana ilość operatów szacunkowych: 10 (dziesięć). Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającej jego aktualność w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat szacunkowy, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami). Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, M) określenia wartości nieruchomości wchodzących w skład zasobów: komunalnego Gminy Siemianowice Śląskie oraz Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich, w zakresie innym niż określony w pkt 1 lit.A) - pkt 1 lit. L), wymagającego posiadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć). N) określenia wartości wymienników ciepła, stacji transformatorowych i innej infrastruktury miejskiej, przewidywana ilość operatów szacunkowych: 5 (pięć) O) sporządzenie rzutów lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do danego lokalu, innych niż w pkt A i B, przewidywana ilość rzutów 10 (dziesięć) P)Szkicowa inwentaryzacja budynku (przybliżona kubatura inwentaryzowanego budynku to około 1300m3) przewidywana ilość 5 (pięć) Wykonawca na własny koszt uzyska dokumenty niezbędne do wykonania wyceny. Zamawiający będzie powierzał sporządzanie operatów szacunkowych/rzutów sukcesywnie, pisemnym zleceniem określającym zakres wyceny..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości - zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi polegające na wycenie nieruchomości wchodzących w skład zasobu komunalnego Gminy Miasta Siemianowice Śląskie i zasobu Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich oraz wycena nieruchomości nabywanych do zasobów gruntowych gminy i Skarbu Państwa zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami ((j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.) i rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm.), w zakresie: A) określenia wartości pojedynczych lokali mieszkalnych, garażowych wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu z wymaganymi rzutami (Zamawiający udostępni posiadane zestawienia powierzchni użytkowej mieszkań oraz piwnic), B) określenia wartości następnych samodzielnych lokali w tym samym budynku, kompleksie garażowym wg zakresu z pkt A), C) określenia wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych, D) określenia wartości nieruchomości gruntowych zabudowanych z podaniem wartości składnika gruntowego i oddzielnie budowlanego oraz łącznej wartości, E) określenia wartości nieruchomości objętych aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu z podaniem wartości każdej działki geodezyjnej wchodzącej w skład wycenianej nieruchomości, F) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, G) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz.U. z 1998r. nr 133 poz. 872 z późn. zm.), oraz w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 687), H) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t.Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.), I) określenia wartości nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t.Dz.U. z 2012r. poz.647 z późn.zm.) J) określenia wartości ograniczonych praw rzeczowych, K) określenia wartości nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury), L) potwierdzenia aktualności operatów szacunkowych z zakresu pkt 1 lit. A) - pkt 1 lit. K), M) określenia wartości nieruchomości wchodzących w skład zasobów: komunalnego Gminy Siemianowice Śląskie oraz Skarbu Państwa położonych w Siemianowicach Śląskich, w zakresie innym niż określony w pkt 1 lit.A) - pkt 1 lit. L), wymagającego posiadania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego, N) określenia wartości wymienników ciepła, stacji transformatorowych i innej infrastruktury miejskiej, O) sporządzenie rzutów lokalu wraz z pomieszczeniami przynależnymi do danego lokalu, innych niż w pkt A i B, P)Szkicowa inwentaryzacja budynku
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) szkicowe inwentaryzacje budynku oraz co najmniej 150 (sto pięćdziesiąt) operatów szacunkowych, w tym: a)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość lokalu wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu, b)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej, c)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej, d)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości objętej aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu, e)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, f)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. 1998r., nr 133 poz. 872 z późn. zm.) lub w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 687), g)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t.. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.), h)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U. z 2012r. poz.647 z późn.zm.), i)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość ograniczonych praw rzeczowych, j)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania warunków udziału w postępowaniu. -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie zgodny z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma osobami Rzeczoznawców majątkowych, z których każda posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zmianami). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu: - ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania warunków udziału w postępowaniu. -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców będzie zgodny z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) szkicowe inwentaryzacje budynku oraz co najmniej 150 (sto pięćdziesiąt) operatów szacunkowych, w tym: a)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość lokalu wraz z częściami wspólnymi i przynależnymi oraz ułamkową częścią gruntu, b)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej niezabudowanej, c)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości gruntowej zabudowanej, d)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości objętej aktualizacją opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego lub trwałego zarządu, e)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, f)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań za nieruchomości zajęte pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13 października 1998r. przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. 1998r., nr 133 poz. 872 z późn. zm.) lub w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych ( j.t. Dz.U. z 2013r., poz. 687), g)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia odszkodowań z tytułu wywłaszczenia nieruchomości w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (j.t.. Dz.U. z 2010r. Nr 102 poz.651 z późn. zm.), h)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu ustalenia opłat planistycznych w trybie ustawy z dnia 27 marca 2003r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j.t. Dz.U. z 2012r. poz.647 z późn.zm.), i)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość ograniczonych praw rzeczowych, j)co najmniej 1 operat szacunkowy określający wartość nieruchomości w celu naliczenia opłat adiacenckich (zwiększenie wartości ze względu na wzrost wartości działek spowodowanej podziałem, scaleniem, budową nowego urządzenia infrastruktury).; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, Referat Gospodarki Mieniem, ul.Michałkowicka 105 (pok. Nr 44) lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,80 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:45, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul.Michałkowickiej 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- Wymiana i modernizacja nawierzchni ulicy i chodników w dzielnicach Michałkowice i Bańgów w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatów szac. określających wart. prawa własności nieruch. położonych w Radomiu przy ulicy: Słowackiego, Królowej Jadwigi, Wernera, Holszańskiej, Beliny - Prażmowskiego, Miodowej
- Wykonanie operatów szacunkowych do celów ustalenia odszkodowań za nieruchomości które stały się z mocy prawa własnością jednostek samorządu terytorialnego z przeznaczeniem pod drogi
- Pełnienie funkcji biegłego na potrzeby postępowań prowadzonych w Departamencie Ochrony Środowiska, Ekologii i Opłat Środowiskowych
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej - część III (18 zadań)
- "Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie województwa pomorskiego w II półroczu 2025 roku"
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.