Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-11
Lubań: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Numer ogłoszenia: 340010 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Lubaniu , ul. Mickiewicza 2, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 6464340, faks 075 6464321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatluban.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa prawna obejmować będzie w szczególności: 1) udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych w zakresie stosowania prawa w odniesieniu do zadań Powiatu oraz Starosty , wykonywanych przez Starostwo Powiatowe w Lubaniu oraz jednostki organizacyjne Powiatu ; 2) udział w opracowaniu oraz opiniowanie projektów przepisów w tym przepisów prawa miejscowego w szczególności statutów, regulaminów, zarządzeń i innych dokumentów regulujących funkcjonowanie organów powiatu, Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu, 3) udział w opracowaniu oraz opiniowanie pod względem prawnym projektów aktów prawnych wydawanych przez Zarząd Powiatu Lubańskiego oraz projektów uchwał Rady Powiatu Lubańskiego i innych aktów prawnych związanych z zakresem działalności Zamawiającego; 4) udział w sesjach Rady Powiatu Lubańskiego i obsługa prawna sesji ; 5) udział w posiedzeniach Zarządu Powiatu Lubańskiego ; 6) udział w opracowaniu oraz opiniowanie projektów umów cywilno-prawnych, porozumień, ugód i innych uzgodnień ; 7) opiniowanie pod względem formalno-prawnym wskazanej przez Zamawiającego korespondencji z organami administracji publicznej i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi ; 8) opiniowanie projektów udzielanych pełnomocnictw i upoważnień; 9) udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień oraz ugód zawieranych przez Powiat Lubański i Starostę reprezentującego Skarb Państwa ; 10) występowanie przed sądami i urzędami w tym zastępstwo prawne i procesowe. Wykonawca zobowiązany będzie na żądanie Zamawiającego do pisemnego informowania o bieżącym stanie spraw toczących się przed powyższymi instytucjami; 11) opracowanie projektów pism sądowych, projektów pism do organów ścigania oraz innych instytucji w związku z prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi, egzekucyjnymi, cywilnymi i karnymi; 12) stałe doradztwo prawne w zakresie rozwiązania problemów prawnych związanych z bieżącą działalnością wydziałów Starostwa Powiatowego w Lubaniu, równorzędnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy; 13) bieżące informowanie osób kierujących wydziałami, równorzędnymi komórkami organizacyjnymi i zatrudnionych na samodzielnych stanowiskach pracy o zmianach w przepisach prawa, o orzecznictwie i interpretacjach; 14) współudział w organizowaniu szkoleń wewnętrznych szczególnie z zakresu nowych rozwiązań prawnych; 15) innych czynności według zamawiającego związanych z obsługą prawną..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.14.00.00 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymują się kwalifikacjami zawodowymi w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata w myśl ustawy z dnia 6 lipca 1982 r o radcach prawnych ( tekst jedn. Dz. U z 2015 r., poz.507 z póżn.zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze ( tekst jedn.Dz. U z 2015 r poz.615 z póżn.zm. )
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, powinien wykazać, że dysponuje min. 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi w postaci uprawnień radcy prawnego lub adwokata oraz posiadają minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze prawnej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - w okresie trzech lat lub powyżej w obsłudze prawnej w jednostkach samorządu terytorialnego, przed upływem terminu składania ofert, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie w obsłudze prawnej w jednostkach samorzadu terytorialnego - 30
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiatluban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lubaniu ul. Mickiewicza 2,59-800 Lubań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Obsługa weterynaryjna w Schronisku dla bezdomnych zwierząt małych (psy, koty) Związku Gmin "Kwisa" w Przylasku 18, gmina Platerówka
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.