Ogłoszenie z dnia 2011-10-18
Gorzów Wielkopolski: Zapytanie o cenę na obsługę zasobów mieszkaniowych w wielorodzinnych budynkach GTBS Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. w zakresie robót remontowo-konserwacyjnych instalacji c.o., cw. wod-kan, gazowej, elektrycznej
Numer ogłoszenia: 340030 - 2011; data zamieszczenia: 18.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gorzowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225522, faks 095 7225546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. z udziałem gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapytanie o cenę na obsługę zasobów mieszkaniowych w wielorodzinnych budynkach GTBS Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. w zakresie robót remontowo-konserwacyjnych instalacji c.o., cw. wod-kan, gazowej, elektrycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługi konserwacyjne oraz naprawcze w zakresie sieci c.o., c.c.w., wod-kan. gazowej, elektrycznej na osiedlu budynków wielorodzinnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AD Anna Dopierała, ul. Walczaka 106, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164870,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 164870,16
Oferta z najniższą ceną: 164870,16 / Oferta z najwyższą ceną: 177801,38
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość wykonania usługi w okresie 12 miesięcy poprzedzających wdrożenie ww. postępowania w skali roku określono kwotą 61.706,90 zł netto (w tym wartość urządzeń). Wartość zamówienia została określona, po przeanalizowaniu zakresu wykonywanych robót oraz cenników SEKOCENBUD-u, wielkości inflacji stawkami: wynagrodzenie za wykonanie umowy w okresie IX-V - 0,14 zł/m2 p.u., w okresie VI-VIII - 0,13 zł/2 p.u., nieruchomości objęte gwarancją 0,04 zł/m2pu. nieruchomości oraz roboty na sieci objętej zamówieniem na podstawie dodatkowego zlecenia - 9,80 zł/h. Wobec przeliczenia stawek wartość wykonania umowy (przy założeniu, że wykonawca wykona 200h dodatkowej roboty rocznie) określona została kwotą 165.000,00 zł. Usługa jest powszechnie dostępna, a wartość zamówienia przekracza wartość zapisaną art. 4 ust.8 oraz jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach art.11 ust.8. Zamówienie, z uwagi na przejrzystość działania Spółki, zgodnie z zapisami art 3.1 mogło być zrealizowane przez zastosowanie zapisów oddz. 6 Ustawy, tj. w trybie zapytania o cenę. W dniu 30.06.2011 r. decyzją Prezesa Spółki została powołana Komisja przetargowa. Zaproszenia wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia nr 398/06/MR/2011 z dnia 30.06.2011 r. zostały rozesłane do pięciu firm działających na terenie miasta Gorzowa Wlkp. oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń, na terenie spółki. Do godz. 12:00 dnia 22.07.2011 r. wpłynęły trzy oferty. Na otwarciu ofert dnia 22.07.2011 r. o godz. 12:30 nie byli obecni przedstawiciele oferentów. Przewodniczący poinformował o wysokości ustalonych przez Spółkę stawek obowiązujących do realizacji umowy - j.w. Komisja do stanu zamknięcia ofert nie wniosła uwag, otworzyła oraz zapoznała się z ich treścią. Wszystkie spełniały kryteria SIWZ. Ponadto wszystkie oferowane stawki przekraczały powyżej wymienione wartości przyjęte przez Spółkę na realizację zamówienia. Komisja wnioskowała o unieważnienie zamówienia i po ponownym zapoznaniu się z rynkiem wykonawców rozszerzyć listę wykonawców. Prezes GTBS Sp. z o.o. zatwierdził propozycję Komisji. W dniu 09.08.2011 r. oferenci otrzymali odpowiedź z informacją o unieważnieniu zamówienia. W dniu 09.08.2011 r. Prezes Spółki powołał nową Komisję przetargową. W dniu 09.08.2011 r. nowa SIWZ wraz z zaproszeniem do wzięcia udziału w zamówieniu została wysłana do pięciu, wg zmodyfikowanej listy firm. Ponadto ogłoszenie zostało zamieszczone na tablicy ogłoszeń Spółki. Do dnia 06.09.2011 r. do godz. 12:00 wpłynęły 3 oferty. Na otwarciu ofert w dniu 06.09.2011 r. o godz. 12:30 nie byli obecni przedstawiciele oferentów. Przewodniczący Komisji poinformował członków, że zamawiający zmienił wysokość stawek: wynagrodzenie w okresie IX-V - 0,14 zł/m2 p.u., w okresie VI-VIII - 0,13 zł/2 p.u., nieruchomości objęte gwarancją 0,04 zł/m2pu. nieruchomości oraz Ponadto roboty na sieci objętej zamówieniem na podstawie dodatkowego zlecenia R- 10,00 zł/h. Komisja do stanu zamknięcia ofert nie wniosła uwag, otworzyła oraz zapoznała się z ich treścią. Wszystkie spełniały kryteria SIWZ. Komisja GTBS Sp. z o.o. zaproponowała zawarcie umowy z oferentem najkorzystniejszej oferty: w okresie IX-V - 0,14 zł/m2 p.u., w okresie VI-VIII - 0,13 zł/2 p.u., nieruchomości objęte gwarancją 0,04 zł/m2pu. oraz roboty na sieci objętej zamówieniem na podstawie dodatkowego zlecenia R- 9,80 zł/h. Przy założeniu obciążeniem 200h/rok koszt wykonania umowy rocznie 41.217,54 zł netto, w czasie trwania umowy 164.870,16 zł netto. Prezes Zarządu Spółki zatwierdził protokół z propozycją Komisji. O wyborze i decyzji Zamawiającego oferenci zostali poinformowani pismem z dnia 06.09.2011 r. Natomiast przedstawiciel firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe AD Anna Dopierała został zaproszony do podpisania w dniu 30.09.2011 r. umowy (propozycja stanowiła załącznik SIZW) na wykonanie usług przez okres, zgodnie z SIWZ czterech lat, tj. od 01.10.2011 r. do 30.09.2015 r. w terminie odwoławczym nie wniesiono zastrzeżeń i odwołań do procedury i wyboru oferty. W dniu 30.09.2011 r. została podpisana stosowna umowa.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Zakup, dostawa i rozładunek 500 000 szt. worków przeciwpowodziowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie usług polegających na sprzątaniu budynków administracyjnych oraz dbania o teren przyległy wokół budynków KOWR OT w Gorzowie Wlkp.
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
- Konserwacja, drobne naprawy i prace remontowe w ramach bieżącego utrzymania budynków zarządzanych przez TTBS Sp. z o.o. oraz sprawowanie pogotowia w zakresie usuwania awarii w 2025 roku
- Obsługa i konserwacja sprzętu i systemów ppoż. w zakresie gaśnic i hydrantów, systemów SAP, klap dymnych, oświetlenia bezpieczeństwa, systemów DSO w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Usługi przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynkach UMCS w Lublinie
- Obsługa konserwacyjna w zakresie urządzeń zlokalizowanych na terenie Zespołu Miejskich Hal Targowych w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.