To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-09
Ogłoszenie nr 340036 - 2016 z dnia 2016-11-09 r.
Oświęcim: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316370
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, krajowy numer identyfikacyjny
54046900000, ul.
ul. Zamkowa
12,
32600
Oświęcim, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
33 849 500, faks
338 449 510, e-mail
gmina@oswiencim-gmina.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminaoswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.2712.11.2016.GK
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017. 3.2 W ramach zamówienia należy wykonać: - odśnieżanie dróg, chodników, zatok autobusowych, placów itp. - zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej (gołoledzi) przez stosowanie materiałów uszorstniających - wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, w celu zapewnienia przejezdności i przejścia oraz ograniczenia zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu. 3.3Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie 1 - sołectwo Brzezinka i Pławy Zadanie 2 - sołectwo Harmęże i Rajsko Zadanie 3 - sołectwo Zaborze i Poręba Wielka Zadanie 4 - sołectwo Grojec i Stawy Grojeckie zadanie 5 - sołectwo Włosienica, Dwory Drugie, Stawy Monowskie 3.4Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.5 Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do wszystkich części zamówienia wyszczególnionych w pkt. 3.3 3.6 Miejsce realizacji: Sołectwo Brzezinka i Pławy - dla zadania częściowego: 1 Sołectwo Harmęże i Rajsko - dla zadania częściowego: 2 Sołectwo Zaborze i Poręba Wielka - dla zadania częściowego: 3 Sołectwo Grojec i Stawy Grojeckie - dla zadania częściowego: 4 Sołectwo Włosienica, Dwory Drugie, Stawy Monowskie - dla zadania częściowego: 5 W zakresie zadania częściowego nr 4- sołectwa Grojec i Stawy Grojeckie, Wykonawca przyjmuje dodatkowo wykonanie usługi w zakresie zimowego utrzymania chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 948 w miejscowości Grojec ul. Beskidzka na długości 550 mb na podstawie porozumienia pomiędzy Zarządem Województwa Małopolskiego w Krakowie a Gminą Oświęcim. W związku z powyższym Wykonawca przejmuje wszystkie obowiązki wynikające z w/w porozumienia, a w szczególności wykonywanie usługi zimowego utrzymania chodnika w Standardzie I - (opis standardu I zawiera załącznik nr 1 do umowy). 3.7 Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do usuwania i pokrywania kosztów wszelkich szkód oraz zaspokojenia roszczeń związanych z realizacja zadań częściowych będących przedmiotem zamówienia, a w szczególności Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie szkody związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym również za szkody poniesione przez osoby trzecie w przypadku ich powstania z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, w tym w przypadku nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. 3.8 Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia 3.9 Wykonawca zobowiązuje się iż na dzień uruchomienia (rozpoczęcia) akcji zimowej wyposaży pojazdy, przeznaczone do wykonywania usługi określonej w umowie w urządzenie zapewniające monitoring pracy sprzętu. Urządzenie ma rejestrować dane związane z pracą pojazdów. Wykonawca zapewni dostęp on-line Zamawiającemu do danych znajdujących się na serwerze oraz dostarczy Zamawiającemu indywidualne konto do logowania (najpóźniej w dniu uruchomienia akcji zimowej). Urządzenie zamontowane na pojazdach oraz oprogramowanie powinny umożliwić Zamawiającemu pozyskanie na bieżąco (on-line) informacji dotyczących pracy pojazdu w zakresie: trasy, prędkości i czasu przejazdu, aktualnego położenia pojazdu i miejsc zatrzymania. Oprogramowanie ma rejestrować i zapisywać w/w dane w taki sposób, aby umożliwić Zamawiającemu dostęp do nich przez cały okres obowiązywania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia sprawnego, ciągłego działania oprogramowania. Koszty związane z wyposażeniem pojazdów w odbiorniki GPS oraz koszty związane z korzystaniem przez Zamawiającego z oprogramowania oraz dostępu do danych z monitoringu pokryje Wykonawca. Wyposażenie pojazdów w odbiorniki GPS oraz monitoring pracy sprzętu Wykonawcy, ma służyć Zamawiającemu jako system kontroli nad realizacją zamówienia. 3.10 Rozpoczęcie realizacji zimowego utrzymania dla każdego zadania (zadania od 1 - 5 ) przewiduje się z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub śliskości z gotowością na dzień 24 października 2016 r., a termin zakończenia pozostawania w gotowości do świadczenia w/w usług określa się na 30 kwietnia 2017 r. 3.11 Usługi wykonywane będą w dni robocze, niedziele i święta. 3.12 Koordynatorem akcji na terenie poszczególnych sołectw będzie sołtys danego sołectwa, który potwierdzał będzie rodzaj wykonywanej usługi niezbędnej dla prawidłowego utrzymania dróg. 3.13 Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał sprzętowo-materiałowy oraz gotowość rozpoczęcia akcji do dwóch godzin od chwili zgłoszenia. W przypadku sprzętu najmowanego, przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda umowy najmu na wybrany sprzęt. 3.14 Po zakończeniu akcji odśnieżania tj. w czasie obowiązywania umowy jednak nie później niż do 15 maja 2017 r. należy materiał rozsypany do posypywania dróg posprzątać - usunąć. 3.15 Zamawiający informuje, że wskazana ilości godzin w formularzu oferty dla poszczególnych zadań częściowych stanowi tylko i wyłącznie podstawę do przeprowadzenia badania ofert celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający nie zapewnia ciągłości świadczonych usługi. Ilość godzin uzależniona jest od opadów śniegu lub śliskości. 3.16 Rozliczenie Wykonawcy za wykonane usługi będzie następować na podstawie rzeczywistych godzin pracy wg cen jednostkowych niżej podanych pozycji określonych w ofercie tj.: a/ cena za 1 godz. odśnieżania b/ cena za 1 godz. posypywania włącznie z materiałem do posypywanie (materiał uszorstniający: piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4 mm) Materiał stosowany do uszorstnienia nawierzchni nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. c/ cena za 1 godz. odśnieżania wraz z posypywaniem włącznie z materiałem do posypywanie (materiał uszorstniający: piasek i żwiry, drobne kruszywa naturalne, grysy o uziarnieniu 2-4 mm) Materiał stosowany do uszorstnienia nawierzchni nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych i gliniastych. d/ cena za 1 godz. posypywania włącznie z materiałem do posypywania (mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku 30% soli) e/ cena za 1 godz. odśnieżania wraz z posypywaniem włącznie z materiałem do posypywania (mieszanka piaskowo solna w proporcji 70% piasku 30% soli) f/ 1 godz. odśnieżania chodników g/ 1 godz. zimowego utrzymania chodnika wzdłuż DW nr 948 w standardzie I (dot. zadania nr 4) Ważne! Na wszystkie materiały stosowane do zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Odpowiedzialność za stosowanie materiałów innych niż w/w ciąży na Wykonawcy. 3.17 Ceny określone w pkt 3.16. są cenami za godziny realizacji usług i nie obejmują czasu dojazdu do miejsca realizacji usługi. 3.18 Do rozliczenia Wykonawca załączy zestawienie wykonanych usług z potwierdzeniem rodzaju zrealizowanych usług przez koordynatora, które powinno być zgodne ze wskazaniami urządzeń monitorujących GPS, o których mowa w pkt. 3.9. 3.19 W przypadku niezgodności przedłożonego zestawienia ze wskazaniami urządzeń monitorujących GPS Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień oraz do ewentualnej korekty przedstawionego czasu realizacji danej usługi. Powyższe prawo przysługuje Zamawiającemu również na etapie składania meldunków przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 3.19. 3.20 Wykonawca usług zobowiązany jest do składania meldunków do siedziby zamawiającego każdego dnia (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt): do godz. 11:00 telefonicznie lub e-mailem z podaniem czasookresu pracy za dzień poprzedni,za okres pracy w soboty, niedziele i święta meldunek należy podać do godz. 11:00 dnia następnego - dnia roboczego 3.21 Meldunek o którym mowa powyżej powinien zawierać następujące informacje: rodzaj zrealizowanej usługi, datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji usługi z podziałem na poszczególne sołectwa, dane pojazdu realizującego usługę na danym sołectwie, umożliwiające jego identyfikację w systemie monitoringu pracy sprzętu, o którym mowa w pkt. 3.7. 3.22 Nie złożenie meldunku przez Wykonawcę w w/w terminie będzie równoznaczne z nie wykonaniem usługi w dniu poprzednim. 3.23 Brak potwierdzenia przez koordynatora rodzaju wykonywanej usługi za dany dzień będzie równoznaczne z nie wykonywaniem usługi w danym dniu 3.24 Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę jednej osoby wykonującej czynności operatora sprzętu do odśnieżania dróg w zakresie świadczonych usług dla każdego zadania częściowego przedmiotu zamówienia odrębnie. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownik świadczący usługę o której mowa wyżej będzie w okresie realizacji umowy zatrudniony na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem załączonym do oferty. 3.25 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu kserokopie umów o pracę zatrudnionych osób potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3.26 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych z pracownikami świadczącymi usługę w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługę na podstawie umowy o pracę oraz naliczeniem kar określonych w umowie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017 - sołectwo Brzezinka i Pławy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT66212.96 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 69174.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017- sołectwo Harmęże i Rajsko |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT57148.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60328.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017-sołectwo Zaborze i Poręba Wielka |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT70481.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 72084.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017- sołectwo Grojec i Osada Stawy Grojeckie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59398.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 60544.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Oświęcim w sezonie 2016/2017- sołectwo Włosienica, Dwory Drugie, Stawy Monowskie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT62148.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 63633.60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Roboty budowlane oraz zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na potrzeby Centrum Aktywności Lokalnej w budynku mieszkalno - usługowym przy ul. Olszewskiego 34 w Oświęcimiu.
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.