Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Niechanowie
Numer ogłoszenia: 340074 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211, 61-485 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8312405, faks 61 8312485.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.ohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy o wartości poniżej 130.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Niechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Niechanowie następujących artykułów żywnościowych podzielonych na opisane niżej pakiety: PAKIET 1 - grupa asortymentowa : mięso i wędliny PAKIET 2 - grupa asortymentowa : różne warzywa i owoce PAKIET 3 - grupa asortymentowa : pieczywo PAKIET 4 - grupa asortymentowa : różne produkty mleczarskie PAKIET 5 - grupa asortymentowa : różne produkty spożywcze PAKIET 6 - grupa asortymentowa : różne przetwory z warzyw i owoców PAKIET 7 - grupa asortymentowa : różne ryby i przetwory rybne Szczegółowy zakres (nazwa towaru i ilość) dostarczanych artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Niechanowie zawarte zostały w formularzach cenowych (załączniki od nr 8 do nr 14) do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-3, 15.50.00.00-3, 15.80.00.00-6, 15.33.00.00-0, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: a) Zmian organizacyjnych stron, np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. b) W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. c) W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ohp.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 14:00, miejsce: Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, 61-485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 nr 211.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - grupa asortymentowa : mięso i wędliny..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: baleron wieprzowy kg 30 filet z kurczaka surowy- płaty kg. 25 karczek b/k kg 10 kaszanka kg 40 kiełbasa krakowska drob kg 30 kiełbasa pasztetowa wieprzowa kg 30 kiełbasa rusztowa kg 120 łopatka wieprzowa b/k kg 80 mortadela kg 20 parówki drobiowe kg 60 porcje rosołowe kg 150 schab wieprzowy b/k kg 10 szynka gotowana wieprz. kg 30 wątróbka drobiowa kg 40 żołądki drobiowe kg 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - grupa asortymentowa : różne warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: buraki kg 60 cebula kg 80 fasola sucha kg 20 jabłka kg 50 kapusta biała-luz kg 110 kapusta czerwona kg 10 kapusta kwaszona kg 80 kapusta pekińska-młoda szt. 25 marchew kg 100 pieczarki kg 20 pietruszka korzeń kg 60 pietruszka natka - pęczek pęcz 20 pomidory kg 30 por-luz szt. 10 sałata zielona szt. 32 seler kg 60 ziemniaki kg 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - grupa asortymentowa : pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bułka zw. - 50g szt. 640 bułka tarta kg 20 chleb zw. 0,6 kg szt. 2000 pączki szt. 160..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - grupa asortymentowa : różne produkty mleczarskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jogurt owocowy-150g. szt. 200 masło 200g szt. 244 mleko UHT - 2 % - 1l szt. 300 ser twarogowy-półtłusty kg 40 ser żółty-twardy kg 50 ser topiony do smarowania min150 g. szt. 100 śmietana 12 % 500 g. szt. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - grupa asortymentowa : różne produkty spożywcze..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: śnieżka śmietana w na wodę szt. 30 budyń- różne smaki-60g szt. 30 cukier kryształ- 1 kg szt. 160 cukier wanilinowy - 32g szt. 30 drożdże - 100g szt. 20 herbata czarna 100g szt. 140 jaja klasa M szt. 1600 kakao 100 g szt. 16 kasza jęczmienna - 1000g szt. 40 kasza manna - 400g szt. 20 kawa inka 150 g szt. 20 ketchup 500 g szt. 80 kisiel- 70g szt. 60 kwasek cytrynowy - 20g szt. 30 liść laurowy-30g szt. 15 majeranek- 100g szt. 80 majonez-700g szt. 50 makaron 400 g szt. 50 makaron świderki-500g szt. 160 margaryna mleczna- 250 g szt. 100 margaryna palma-250g szt. 100 margaryna śniad.500g szt. 150 mąka wrocławska - 1kg szt. 100 musztarda - 900g szt. 25 ocet spirytusowy - 0,5l szt. 10 olej 1l szt. 60 papryka miel.20g szt. 80 pieprz czarny mielony - 50g szt. 60 płatki kukurydziane zw. - 250g szt. 32 proszek do pieczenia - 30g szt. 10 przyprawa do potraw 200g szt. 40 przyprawa do zup w płynie 1 l szt. 20 ryż kg 50 skrobia ziemniaczana - 1kg szt. 5 sos do sałatek-9g różne szt. 30 sos pieczeniowy 60g szt. 40 sól - 1 kg szt. 50 woda mineralna-0,5l szt. 200 woda mineralna-1,5l szt. 200 ziele angielskie-30 g szt. 50 zioła prowansalskie 30 g szt. 30 zupa pieczarkowa - Winiary 60g szt. 80 zupa żurek 60g szt. 80 żelatyna- 50g szt. 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - grupa asortymentowa : różne przetwory z warzyw i owoców..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: fasolka ziel.konserw-470g szt. 16 groch połówki-luz kg 20 groszek konserw.-400g szt. 30 kukurydza konserw. 400 g szt. 30 ogórki kwaszone- 500 g szt. 60 papryka konserw. 900 g szt. 30 powidła śliwkowe-500g szt. 50 soczek owocowy-0.33 l szt. 200..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - grupa asortymentowa : różne ryby i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Burger rybny kg 50 karp świeży kg 25..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.