eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaKompleksowa usługa cateringowa w zakresieprzygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-11

Dąbrowa Górnicza: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 340078 - 2015; data zamieszczenia: 11.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 303204 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzienny Dom "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej, ul. Morcinka 15, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 264 7033, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa cateringowa w zakresie: przygotowanie i dostarczanie posiłków dla klientów Dziennego Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej- zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 1) Przewidywana ilość pensjonariuszy z pełnym wyżywieniem tj. śniadanie, obiad 2-daniowy wynosi: maksymalnie 135 osób dziennie, minimalnie 90 osób dziennie. Ilość posiłków określana w niniejszym punkcie SIWZ będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania w przypadku nie zapewnienia przez Zamawiającego minimalnej ilości posiłków, gdyż ilość ta jest jedynie szacunkowa, a ryzyko z tego tytułu zgodnie z wolą stron obciąża Wykonawcę. 2) Posiłki dostarczane będą pod adres: - Dzienny Dom Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej ul. Morcinka 15, - Dzienny Dom Senior-WIGOR Filia Nr 1 w Dąbrowie Górniczej ul. Korczaka 9a, - Dzienny Dom Senior-WIGOR Filia Nr 2 w Dąbrowie Górniczej ul. Jaworowa 4a. 3) Godziny dostarczania posiłków:a) śniadanie w godzinach: Filia nr 2 - do godz. 7.50, Filia nr 1 - do godz. 8.05 DDSW Morcinka - do godz. 8.20 b) obiad w godzinach: Filia nr 2 - do godz. 12.00, Filia nr 1 - do godz. 12.30, DDSW Morcinka - do godz. 13.00 4) Usługa obejmuje: a) śniadanie codziennie od poniedziałku do piątku b) dwudaniowy obiad codziennie od poniedziałku do piątku c) Zabawa karnawałowa - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego d) Śniadanie wielkanocne - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego e) Jesienna biesiada plenerowa - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego f) Kolacja wigilijna - 1 raz w roku, w terminie ustalonym przez Zamawiającego Usługa obejmuje przygotowanie posiłków z komponentów zakupionych przez Wykonawcę, dowóz posiłków własnym transportem Wykonawcy codziennie od poniedziałku do piątku. Posiłki będą dostarczane wraz z wniesieniem do ww. filii w ściśle ustalonych godzinach. 5) Wykonawca przygotuje posiłki (śniadanie i obiad 2- daniowy) dla klientów Dziennego Domu Senior-WIGOR w Dąbrowie Górniczej określonych w pkt. 2. 6) W okresie wykonywania umowy Wykonawca będzie przygotowywał posiłki ściśle według jadłospisu sporządzonego przez Zamawiającego (Załącznik nr 6). 7) Wykonawca będzie dostarczał z tygodniowym wyprzedzeniem jadłospis na każdy kolejny tydzień. 8) W razie nagłej zmiany jadłospisu wymagana jest telefoniczna, pisemna lub przekazana za pomocą faksu akceptacja Zamawiającego. 9) Posiłki winny być świeże, I gatunku i przygotowane przez Wykonawcę wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych. 10) Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy, itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.) 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w jadłospisie dodatków do posiłków na sezonowe lub wprowadzenia potraw sezonowych typu: makaron z truskawkami lub jagodami, pierogi z truskawkami lub jagodami, knedle ze śliwkami, leczo z cukinią, młode ziemniaki z koperkiem, jajkiem sadzonym i kefirem, gotowany kalafior, fasolka szparagowa, mizeria jako przystawka do drugiego dania itp. 12) Wykonawca określi cenę codziennego posiłku tj. śniadania + 2-daniowy obiad na podstawie jadłospisu 4-tygodniowego sporządzonego przez Zamawiającego, określonego w załączniku nr 6 do SIWZ oraz cenę za przygotowanie i dostarczenie okolicznościowych posiłków z okazji uroczystości organizowanych dla klientów DDSW, takich jak: Zabawa karnawałowa, Jesienna Biesiada Plenerowa, których jadłospis został określony w załączniku 6a do SIWZ. W dniach, w których będą organizowane wyszczególnione imprezy okolicznościowe, o których mowa w niniejszym punkcie, oprócz posiłku codziennego (tj. śniadanie i 2- daniowy obiad), Wykonawca dostarczy dodatkowo catering na imprezę okolicznościową (Zabawę karnawałową, Jesienną biesiadę plenerową) zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem przez daną komórkę organizacyjną DDSW, w ilości osób określonej w zapotrzebowaniu. Cena za usługę cateringu na imprezę okolicznościową (Zabawę karnawałową lub Jesienną Biesiadę plenerową), ujętą w Załączniku nr 6a, będzie zgodna z ceną określoną w ofercie. 13) Wyjątek stanowią imprezy okolicznościowe: Śniadanie Wielkanocne oraz Kolacja Wigilijna, które Wykonawca wyceni odrębnie na podstawie przedstawionego jadłospisu określonego w załączniku nr 6b do SIWZ. W dniach organizowania imprezy, o której mowa w niniejszym punkcie catering będzie obejmował posiłki okolicznościowe, ujęte w załączniku 6b do niniejszej SIWZ. Cena za dostarczony catering będzie zgodna z ceną ofertową, określoną w ofercie. (W tym przypadku nie będzie dostawy śniadania i obiadu 2- daniowego). 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia diet lekkostrawnych dla wyodrębnionej grupy pensjonariuszy. 15) W przypadku organizowania imprez okolicznościowych dopuszcza się zmianę godzin dostarczania posiłków, jednak po wcześniejszym ustaleniu godzin dostawy z Zamawiającym. 16) Produkcja i dostarczanie posiłków musi odbywać się w sposób zapewniający wymagany standard sanitarno-epidemiologiczny oraz zgodny z wymogami Rozporządzenia WE Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz UE L 139 z 2004 r. ze zmianami) i Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U.2015.594 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w okresie trwania umowy. 17) Produkcja i dostarczanie posiłków realizowana będzie zgodnie z zasadami systemu HACCP. 18) Zakwestionowane przez Zamawiającego pod względem ilościowym lub jakościowym posiłki (smak, zapach, wygląd posiłku) podlegają natychmiastowej wymianie na koszt Wykonawcy. 19) Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym środkiem transportu i na własny koszt. 20) Pracownicy, którzy będą dostarczać posiłki, winni posiadać odzież ochronną zgodnie z wymogami sanitarno-higienicznymi. 21) Naczynia transportowe (termosy) muszą być przeznaczone tylko do tego celu, muszą być szczelnie zamknięte, nieuszkodzone, zapewniające utrzymanie właściwej jakości i temperatury potraw. 22) Mycie i dezynfekcja naczyń transportowych (termosów), w których dostarczana będzie żywność należy do Wykonawcy. Zamawiający zwróci Wykonawcy naczynia, o których mowa, ze śniadania po dostarczeniu obiadu w danym dniu, zaś z obiadu w dniu następnym po dostarczeniu śniadania. 23) Wykonawca dostarczy nieodpłatnie Zamawiającemu pojemniki na odpady. Wykonawca zobowiązany jest codziennie usuwać ewentualne pozostałości jedzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami (ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. Dz. U. 2013 poz. 21) i poddawać je utylizacji na własny koszt. 24) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania uprawnień, odpowiednich kwalifikacji i warunków do odpowiedniego wykonania przedmiotu umowy. 25) Zamawiający będzie informował o zmianie ilości zamówionych posiłków zgodnie z deklaracją złożoną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym jednak nie wcześniej niż do godz. 12.00 w dniu poprzedzającym złożenie zamówienia. 26) Do Wykonawcy należało będzie prowadzenie dokumentacji wydawanych posiłków tj. dokument WZ w dwóch egzemplarzach dla każdej ze stron z podziałem na poszczególne filie oraz Karta Dostawy - Przyjęcia Posiłku. Dostawie posiłków będzie towarzyszył odbiór jakościowy i ilościowy potwierdzony każdorazowo imiennie przez uprawnione osoby na Karcie Dostawy-Przyjęcia Posiłku. 27) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług cateringu - przygotowywania i dostarczania żywności dla odbiorców zewnętrznych i w zakresie transportu żywności wydane przez właściwego terytorialnie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego. 28) Wykonawca będzie pobierał i przechowywał próbki każdej składowej części potrawy z dostarczonej partii żywności w ilościach niezbędnych do przeprowadzenia badań laboratoryjnych - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 29) Płatności za usługi będą rozliczane w okresach miesięcznych za faktyczną ilość wydanych posiłków. Faktura VAT zostanie wystawiona na podstawie przedstawionych po zakończeniu każdego miesiąca, tj. w pierwszym dniu roboczym po upływie danego miesiąca wykazów dostarczonych posiłków. Wykazy wskazane powyżej są przedstawiane odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej jw. 30) W kosztach usługi należy ująć imprezy okolicznościowe, o których mowa w pkt. 12 i 13 niniejszego rozdziału, organizowane przez każdą komórkę organizacyjną wymienioną w pkt. 2. 31) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców, przebiegu procesów technologicznych oraz norm dziennych pokarmowych i ilości wagowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catermed S.A., ul. Ks. Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243125,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220337,50

  • Oferta z najniższą ceną: 220337,50 / Oferta z najwyższą ceną: 235927,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.