eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzemeśniazakup i dostawa artukułów żywnościowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-02

Trzemeśnia: zakup i dostawa artukułów żywnościowych
Numer ogłoszenia: 34008 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów i Innych Osób Uprawnionych "Biały Potok" w Trzemeśni , Trzemeśnia 377, 32-425 Trzemeśnia, woj. małopolskie, tel. 012 2735036 w. 18, faks 012 2735035.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artukułów żywnościowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych. 2. Zamawiający zamawia przedmiot zamówienia publicznego wykazany w załączniku nr 2 do SWIZ - 4 pakiety. Część I zamówienia - pakiet nr. 1- dostawa artykułów ogólno- spożywczych Część II zamówienia - pakiet nr. 2 - dostawa jarzyn i owoców Część III zamówienia - pakiet nr. 3 - dostawa drobiu Część IV zamówienia - pakiet nr . 4 - dostawa mrożonek 2.1 W trakcie realizacji zamówienia ilość przedmiotowego zamówienia wykazana w załączniku nr 2 może ulec zmniejszeniu z ważnych przyczyn, których nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia . 2.2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w danym pakiecie, bez zmiany jego wartości . 3. Dostawy będą realizowane wg pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych przez osobę upoważnioną z wyprzedzeniem 2 dni. Zamówienia o których mowa w pkt. 3 określać będą: wielkość, asortyment i termin dostawy poszczególnych partii towaru. 4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w dniu ustalonym przez osobę upoważnioną w godz. od 8.00 do 14.00 . Wykonawca dostarcza towar własnym transportem na własny koszt, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami higieniczno-sanitarnymi . 4.1. Dostarczony towar musi być I gatunku , świeży, odpowiedniej jakości, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, mający odpowiedni termin ważności do spożycia podany na opakowaniu . 4.2. Wędliny w opakowaniu hermetycznym . 4.3. Towar ilościowo i jakościowo niezgodny z zamówieniem nie będzie przez Zamawiającego odbierany . 4.4. Towar ilościowo będzie odbierany w dniu dostawy, natomiast jakościowo w terminie do trzech dni od dnia dostawy. Numer sprawy 2/PN/2011 4.5. W przypadku nie przydatnego do spożycia towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu lub wymiany towaru. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych wg pakietów . Oferta powinna obejmować całość zamówienia lub poszczególne pakiety . Nie będą rozpatrywane oferty nie zawierające wszystkich cen w ramach poszczególnych pakietów . 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w Art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy . 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 99-101 Ustawy . 9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na potrzeby wykonania zamówienia . 10. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców , u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne . 11. Rozliczenia między Wykonawcą a Zamawiającym będą prowadzone w PLN. 12. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę . 13. Ceny jednostkowe towaru podane w umowie nie ulegają zmianie przez okres trwania umowy ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art . 24 ust . 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone przepisami art. .22 ust . 1 pkt . 1- 4 Ustawy z dnia 29.01.2004r.- Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U . 2010 nr. 113, poz. 759). Zgodnie z art. . 22 ust .1 pkt. 1-4 Ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . - Posiadają wiedzę i doświadczenie . - Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . - Sytuacji ekonomicznej i finansowej . 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr. 3 SIWZ 3.Zamawiający oceni jako warunek spełniony, nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie : - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia stanowiącego załącznik nr. 4 do SIWZ - aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy . - w przypadku osób fizycznych Zamawiający uzna za wystarczające złożenie oświadczenia na załączniku nr. 5 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. z 2009r nr. 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. V. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy stanowi załącznik nr . 3 do SIWZ, oraz w celu wykazania, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania art. . 24 ust . 1 , stanowi załącznik nr . 4 do SIWZ. Ponadto oferta musi zawierać : Wypełniony formularz ofertowy z oświadczeniem Wykonawcy, że zapoznał się ze SIWZ, stanowi załącznik nr . 1 i 2 do SIWZ. Zaakceptowany wzór umowy zał . nr . 6 do SIWZ. Przez akceptację rozumie się złożenie podpisu i imiennej, firmowej pieczątki przez uprawnioną osobę na ostatniej stronie umowy . Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez przedstawiciela Wykonawcy . Dokumenty, mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej napisem za zgodnością z oryginałem i podpisane przez oferenta. W przypadku gdy osoby podpisujące ofertę nie są wymienione w dokumentach rejestrowych należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia nie spełnia Brak któregokolwiek z oświadczeń, dokumentów i załączników będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy - na mocy art. . 24 ust . 2 pkt .3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. . 26 ust . 3 Ustawy )z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemesni, 32-425 Trzemeśnia 377.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Biały Potok w Trzemeśni, 32-425 Trzemeśnia 377.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa artykułów ogólno-spożywczych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa towaru dwa razy w miesiącu wg potrzeb dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych na dwa dni przed planowaną dostawą.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.80.00.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa jarzyn i owoców.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa raz lub dwa razy w tygodniu wg potrzeb dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych na dwa dni przed planowaną dostawą.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa artykułów drobiarskich.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa raz lub dwa razy w tygodniu wg potrzeb dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych na dwa dni przed planowaną dostawą.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.20.00-6.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa mrożonek.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa raz lub dwa razy w tygodniu wg potrzeb dokonywana na podstawie pisemnych lub telefonicznych zamówień składanych na dwa dni przed planowaną dostawą.

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.21.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.