Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Wrocław: Dostawa ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej we Wrocławiu MT.2370.1.2013
Numer ogłoszenia: 34010 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu , ul. Kręta 28, 50-233 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3207051, faks 071 3207005.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej we Wrocławiu MT.2370.1.2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej ustawą Pzp w procedurze jak dla wartości zamówienia poniżej równowartości kwoty 130.000 EURO. Nazwa zamówienia: Dostawa ubrań strażackich specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej we Wrocławiu MT.2370.1.2013 Wspólny słownik zamówień według CCPV: Główny przedmiot - 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 120 kompletów fabrycznie nowych ubrań specjalnych (kurtka + spodnie) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu. 2. Oferowane ubranie musi spełniać wymienione poniżej wymagania: 2.1. Posiada ważne świadectwo dopuszczenia wydane przez jednostkę dopuszczającą zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143 poz. 1002 ze zmianami). 2.2. Spełnia warunki techniczne dla ubrania specjalne zgodnie z Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ( Dziennik Urzędowy KG PSP Nr 2) 2.3. Wymagania techniczno-użytkowe są zgodne z rozporządzeniem MSWiA z dnia 27.04.2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego, lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 85, poz. 553 ze zmianami). 2.4. Spełnia normy określone w 2 poziomie ochrony. 2.5. Wykonane jest w technologii warstwowej, gdzie wszystkie warstwy związane są ze sobą na stałe. Wyklucza się ubranie, którego warstwa zewnętrzna wykonana jest z impregnowanych tkanin bawełnianych. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość ubrań może ulec zmniejszeniu maksymalnie o 15% z ilości podanej w pkt. 1. Gwarantowana ilość zamówienia wynosi 100 kompletów. 4. Dostawa ubrań będzie odbywała się cyklicznie w trakcie trwania umowy według bieżących zamówień Zamawiającego. Wykonawca dostarczy ubrania zgodnie z otrzymanym wcześniej pisemnym (fax) zamówieniem z podaniem rozmiarów i ilości wg określonych terminów: - do 20 kpl. - w terminie 1 tygodnia od otrzymania zamówienia - od 20-50 kpl. - w terminie 2 tygodni od daty otrzymania zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kmpsp.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP ul. Kręta 28 50-233 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Komenda Miejska PSP ul. Kręta 28 50-233 Wrocław SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa pieluchomajtek jednorazowych na rzepy dla dzieci i dorosłych
- Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wewnętrznych instalacji gazowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 2 ZADANIA.
- Prace budowlane związane z wykonaniem, montażem i uruchomieniem kabiny śrutowniczej wraz z robotami towarzyszącymi w ramach dokończenia zadania 21205 - Budowa myjni i malarni w Składzie Jastrzębie.
- SZP/242-038/2025 Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Sukcesywne dostawy akumulatorów do służbowego sprzętu transportowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
- 18.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Becton Dickinson lub równoważnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Bielsk w Bielsku Podlaskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko sp. z o.o. we Włocławku
- SUKCESYWNA DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ NA POTRZEBY URBIS SP. Z O. O.
- Dostawa odzieży roboczej ochronnej
- Zakup i serwisowanie odzieży roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.