Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Biały Dunajec: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC
Numer ogłoszenia: 340128 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białym Dunajcu , ul. Jana Pawła II 312, 34-425 Biały Dunajec, woj. małopolskie, tel. 18 20 795 12, faks 18 20 73 124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialydunajec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOŻYWIANIE DZIECI W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY BIAŁY DUNAJEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Biały Dunajec w formie gorącego posiłku, w ramach następujących szkół (części zamówienia): 1.Część I. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 39) 2.Część II. Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 30) 3.Część III. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym (Ilość dzieci: 41) 4.Część IV. Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem (Ilość dzieci: 36) 5.Część V. Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym (Ilość dzieci: 5). Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wg zał. nr 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanien sprzętem lub przedstawienie zobowiazania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego, do wykonania przedmiotowego zadania (przedstawią opinię Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej o transporcie posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne oraz przedstawią atesty pojemników, w których będzie przewożona żywność).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanego przez Wykonawców: 1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wg zał. nr 2a do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie składanej przez Wykonawców: 1. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2). Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - wg zał. nr 4 do SIWZ, 3). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4). Podpisany i parafowany na każdej stronie projekt umowy - wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Postanowienia umowy Zamawiający zawarł w projekcie umowy /zał. nr 3 do SIWZ/, który należy podpisać, strony projektu umowy zaparafować i załączyć do oferty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu umowy. 3. Poza przypadkami określonymi w umowie zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienie, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron, - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamanie warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację i cenę przedmiotu zamówienia (w szczególności zmiana stawek podatku VAT); c) zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu objętego umową d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy; e) gdy istnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialydunajec.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec II piętro, pokój nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy Biały Dunajec ul. Jana Pawła II 312 34-425 Biały Dunajec Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.10.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 1 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 39) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG nr 2 w Białym Dunajcu (Ilość dzieci: 30) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Gliczarowie Górnym (Ilość dzieci: 41) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w ZSPiG w Sierockiem (Ilość dzieci: 36) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej w Gliczarowie Dolnym (Ilość dzieci: 5) Posiłki należy przygotowywać z własnych produktów żywnościowych; dowóz posiłków w samochodzie spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno Epidemiologiczną; transport posiłków w atestowanych termosach. Okres realizacji powyższych zadań to dni szkolne w okresie od dnia 24 września 2012r. do dnia 14 czerwca 2013r. Wrzesień 2012r. - 5 dni Październik 2012r.- 22 dni Listopad 2012r. - 19 dni Grudzień 2012r. - 15 dni Styczeń 2013r. - 13 dni Luty 2013r. - 20 dni Marzec 2013r. - 19 dni Kwiecień 2013r. - 19 dni Maj 2013r. - 20 dni Czerwiec 2013r. - 10 dni Godziny dostarczania posiłków w godzinach 11.00 - 13.00, szczegółowo należy uzgodnić z dyrektorami w/w szkół. Obiady do szkół należy dostarczyć w ramach kosztów własnych (wraz z załadunkiem i rozładunkiem), a także w ramach realizacji zamówienia należy zapewnić naczynia i sztućce. Obowiązek wydania posiłków dzieciom leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega, że ilość osób korzystających z posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy i Wykonawca każdorazowo będzie o tym informowany przez dyrektorów szkół. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłków w ciągu jednego tygodnia. Posiłek musi się składać z jednego dania (zupa i pieczywo lub drugie danie), z czego przynajmniej dwa razy w tygodniu drugie danie. Minimalna wartość kaloryczna posiłku: 500 kcal. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej. Muszą być wykonywane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Po zakończeniu wydawania posiłków Wykonawca sprząta wszelkie pozostałe odpady i nieczystości, a w pomieszczeniu pozostawia porządek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00-3, 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- wynajęcie sali wykładowej oraz świadczenie usługi cateringowej realizowanej w takcie warsztatów w dwóch terminach, współfinansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Usługi przygotowywania posiłków dla dzieci Publicznego Przedszkola Nr 2 w Ząbkach wraz z wynajmem pomieszczeń przeznaczonych na prowadzenie kuchni związanej z działalnością gastronomiczną
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.