eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Białadostawa pierwszego wyposażenia 3 nowej strażnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Bielsko-Biała: dostawa pierwszego wyposażenia 3 nowej strażnicy
Numer ogłoszenia: 340152 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej , pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, faks 033 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pierwszego wyposażenia 3 nowej strażnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa pierwszego wyposażenia 3 nowej strażnicy w Bielsku - Białej przy ul. Leszczyńskiej 43., tj. Grupa I-sprzęt rtv; Grupa II-sprzęt informatyczny; Grupa III-wyposażenia zaplecza warsztatowego; Grupa IV-wyposażenie pomocnicze; Grupa V-sprzęt do pielęgnacji zieleńców; Grupa VI-wyposażenie magazynowe; Grupa VII-sprzęt do utrzymania czystości; Grupa VIII-wyposażenie jadalni; Grupa IX-umeblowanie pokoi; Grupa X-wyposażenie sportowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.10.00 - Meble różne 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność gospodarczą będącą przedmiotem zamówienia . 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Złożą ofertę i zaakceptują projekt umowy. 4.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku - dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia w 100%. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt 3 siwz oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt 4,5,6 siwz. 6.Zaakceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt. 1 siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1.Oryginał Oferty przetargowej, sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej siwz zawierającym oświadczenia Wykonawcy o: 1)zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, 2)zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do siwz); 3)związaniu się niniejszą ofertą w terminie 30 dni od upływu terminu składania ofert, 2.Rysunki wykonawcze, próbki kolorystyki tapicerki, certyfikaty,świadectwa, karty gwarancyjne itp. wymienione w szczegółowym opisie grup wyposażenia (załącznik nr 4) 3.Potwierdzenie dokonania wizji budynku (załącznik nr 5) dla grupy .IV i IX.. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ze zmianami ), - Załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum ) każdy ze Współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . Załącznik nr 2 do nin. siwz 3.Oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik nr 2 do nin. siwz 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Leszczyńska 43, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, ul. Leszczyńska 43, sekretariat, pokój nr 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.