Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Opole: Demontaż urządzeń systemu alarmowego w Biurze Powiatowym w Strzelcach Opolskich przy ul. Jordanowskiej 2 i przeniesienie całego systemu do nowego lokalu na ul. 1-go Maja 59, oraz dostarczenie i montaż nowych elementów systemu alarmowego, których montaż jest niezbędny do prawidłowego chronienia wszystkich pomieszczeń biurowych w nowej lokalizacji
Numer ogłoszenia: 340161 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny, ul. Wrocławska 170G, Opole, woj. opolskie, tel. 0 77 401 84 32, faks 0 77 457 45 23.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż urządzeń systemu alarmowego w Biurze Powiatowym w Strzelcach Opolskich przy ul. Jordanowskiej 2 i przeniesienie całego systemu do nowego lokalu na ul. 1-go Maja 59, oraz dostarczenie i montaż nowych elementów systemu alarmowego, których montaż jest niezbędny do prawidłowego chronienia wszystkich pomieszczeń biurowych w nowej lokalizacji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż urządzeń systemu alarmowego w Biurze Powiatowym w Strzelcach Opolskich przy ul. Jordanowskiej 2 i przeniesienie całego systemu do nowego lokalu na ul. 1-Maja 59, oraz dostarczenie i montaż nowych elementów systemu alarmowego, których montaż jest niezbędny do prawidłowego chronienia wszystkich pomieszczeń biurowych w nowej lokalizacji. Przeniesienie urządzeń: Centrala alarmowa Rokonet 254 - 1 szt Obudowa centrali wraz z akumulatorem - 1 szt. Klawiatura LCD wraz z obudową - 2 szt. Sygnalizator zewnętrzny - 1 szt. Czujnik ruchu - 11 szt. Czujnik PPOŻ - 2 szt. Dostawa i montaż nowych urządzeń : Czujnik ruchu - 8 szt Czujnik PPOŻ - 1 szt Przeniesienie systemu powinno się odbyć w sposób bezkolizyjny i zapewniający ochronę lokalu na ul. Jordanowskiej 2 do 21 listopada i uruchomienie tego systemu w godzinach popołudniowych 21 listopada w lokalu na ul. 1-go Maja 59. 2. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do zaproszenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.00 - Czujniki 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4508.60 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GWARANT AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GWARANT AGENCJA OCHRONY SP. Z O.O.
- GWARANT Agencja Ochrony S.A., ul. Cygana 2, 45-131 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4435.00
- Oferta z najniższą ceną: 4435.00 oferta z najwyższą ceną: 4435.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Wykonanie robót budowlanych dla realizacji inwestycji pod nazwą "Budowa (rozbudowa) i przebudowa budynku w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 2A"
- "Budowa budynku Centrum Usług leczniczych, rehabilitacyjnych i kulturalnych - II etap - instalacje elektryczne"
- Wykonanie Systemu Sygnalizacji Pożaru (SSP) w budynku Oddziału ZUS w Toruniu ul. Mickiewicza 33-39
- Rozbudowa budynku wraz z dostosowaniem do przepisów ppoż. - Inspektorat ZUS w Chodzieży
- Dostosowanie wybranych kondygnacji budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 do wymagań ochrony przeciwpożarowej
więcej: Czujniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.