Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Bydgoszcz: Usługi szkoleniowe oraz hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia organizowanego przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego
Numer ogłoszenia: 340170 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, Biuro Finansowo-Inwestycyjne , ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 34 97 290, faks 52 34 97 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe oraz hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia organizowanego przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi szkoleniowe oraz hotelarsko-gastronomiczne wraz z udostępnieniem sali wykładowej dla uczestników szkolenia wyjazdowego dla pracowników publicznych służb zatrudnienia, organizowanego w dniach 04-05.10.2012r. przez Wydział Polityki Społecznej Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, w tym: przygotowanie i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia dotyczącego stosowania ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i wystawieniem zaświadczeń dla uczestników szkolenia, zakwaterowanie uczestników szkolenia (30 osób, z możliwością zmniejszenia liczby uczestników o 5 osób) w pokojach 1 i 2 osobowych (w tym 1 pokój 1-osobowy), serwowanie całodziennego wyżywienia na terenie tego samego obiektu (1 śniadanie, 2 obiady i 1 kolacja) wraz z obsługą cateringową w trakcie szkolenia (4 przerwy kawowe) oraz udostępnienie sali wykładowej (szkoleniowej) na terenie tego samego obiektu. UWAGI: 1. Ze względu na dostępność szkolenia dla dedykowanej grupy uczestników obiekt, w którym będzie się ono odbywać, musi być zlokalizowany na terenie województwa kujawsko-pomorskiego. 2. Dojazd uczestników szkolenia do miejsca, w którym będzie się ono odbywać we własnym zakresie. Wykonawca nie pokrywa kosztów przejazdu oraz delegacji uczestników szkolenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 39.16.22.00 - Pomoce i artykuły szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tzn. oświadczenia że wykonawca (lub podmiot, z udziałem którego zostanie wykonane zamówienie) jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (wykonawcy lub podmiotu, z udziałem którego zostanie wykonane zamówienie), zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tzn. wykazu usług szkoleniowych połączonych z usługami hotelarsko-gastronomicznymi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu (tematyki) usługi szkoleniowej, liczby uczestników, czasu trwania (w godzinach lekcyjnych), dat wykonania i odbiorców. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się wykonaniem co najmniej 3 (trzech) usług polegających na kompleksowej organizacji wyjazdowych szkoleń, kursów lub warsztatów dla pracowników publicznych służb zatrudnienia połączonych z usługami hotelarsko-gastronomicznymi, odpowiadających swym zakresem tematycznym i organizacyjnym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości łącznej pojedynczego zamówienia (obejmującej usługę szkoleniową połączoną z usługą hotelarsko-gastronomiczną) minimum 30 tys. zł, przeznaczonych dla grup uczestników, o liczebności minimum 25-30 osób oraz czasie trwania minimum 12 godzin lekcyjnych (1 godz. lekcyjna = 45 min.) w przypadku każdej z wymienionych w wykazie usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tzn. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie nie mniejszej niż 20.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1. dokument potwierdzający spełnianie przez obiekt, w którym będzie się odbywać szkolenie wymogów kategorii hotelu 3-gwiazdkowego, 2. oświadczenie, że obiekt, w którym będzie się odbywać szkolenie jest zlokalizowany na terenie województwa kujawsko-pomorskiego wraz z podaniem nazwy i adresu obiektu (zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy), 3. konspekt (program) szkolenia zawierający wstępny harmonogram godzinowy obu dni szkolenia z określeniem poszczególnych bloków tematycznych przy uwzględnieniu godzin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia oraz przerw na posiłki i przerw kawowych, o których mowa w SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy; Biuro Finansowo-Inwestycyjne; ul. Jagiellońska 3; 85-950 Bydgoszcz; budynek A, parter, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Biura Finansowo-Inwestycyjnego Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego, ul. Jagiellońska 3, Bydgoszcz, budynek A, parter, pok. nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy"
- Świadczenie usług ochroniarskich w tym monitorowania sygnalizacji pożarowej, podejmowaniu interwencji , monitorowanie (przyjmowanie) sygnałów z systemu alarmowego, monitoring wizyjny
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup instrumentów muzycznych dla Opery Nova w Bydgoszczy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla Komendy Miejskiej PSP w Bydgoszczy
- "Dostawa produktów leczniczych - płynów i roztworów infuzyjnych dla WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Zakup i dostawa wyposażenia Sali do terapii SI wraz z kabiną SI dla szkoły podstawowej z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykształcenie"
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- Świadczenie usług cateringowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku, w okresie 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
więcej: Pomoce i artykuły szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.