eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWykonanie robót zabezpieczających w branży sanitarnej a budowlanym obiekcie - Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego wraz z zapleczem szkoleniowo dydaktycznym.



Ogłoszenie z dnia 2016-11-10

Ogłoszenie nr 340200 - 2016 z dnia 2016-11-10 r.

Wrocław: Wykonanie robót zabezpieczających w branży sanitarnej a budowlanym obiekcie - Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego wraz z zapleczem szkoleniowo dydaktycznym.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zakład Projektowania i Usług Inwestycyjnych "PROBUDEX" - Jan Leszczyński SIEDZIBA: ul. Kusztelana 6 53-021 Wrocław BIURO: ul. Leszczyńskiego 4 50-078 Wrocław

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Paprotna  14, 50349   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 721 306, faks 071 3221617 w. 132, e-mail cyganek@wroclaw.pios.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administrcja zespolona.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót zabezpieczających w branży sanitarnej a budowlanym obiekcie - Laboratorium WIOŚ we Wrocławiu przy ul. Chełmońskiego wraz z zapleczem szkoleniowo dydaktycznym.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wykonanie robót zabezpieczających: 1)Instalacja sanitarna - odprowadzenie wód deszczowych z pomieszczeń piwnicznych; 2)Centralne ogrzewania - montaż i uruchomienie wyłącznie w zakresie grzejników, które już znajdują się na budowie; 3)Węzeł cieplny - montaż i uruchomienie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT284552.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AM - SYSTEM Agata Mińska,  ,  ul. Daktylowa 8,  55-330,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 350000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 350000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 350000
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  Zamowienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z przywołanym art. 67 ust 1 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, gdy ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on wcześniej przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Analiza stanu faktycznego, wskazuje, że sytuacja w której znalazł się Zamawiający, należy uznać za spowodowaną wystąpieniem wyjątkowych (ponadstandardowych) okoliczności, których nie dało się wcześniej przewidzieć. Odstąpienie od umowy z Generalnym Wykonawcą inwestycji w jej ostatniej fazie realizacji bez wątpienia nastąpiło niespodziewanie i wyłącznie w wyniku okoliczności leżących po stronie Generalnego Wykonawcy. W doktrynie prawa zamówień publicznych podkreśla się, że z sytuacją, w której występuje konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia mamy do czynienia wówczas, gdy Zamawiający zmuszony jest udzielić zamówienia publicznego bez zbędnej zwłoki, a samo zamówienie winno być zrealizowane natychmiastowo. Zdaniem Inwestora Zastępczego nie ulega wątpliwości, że zagrożenie związane z możliwością poniesienia strat materialnych w mieniu Zamawiającego, wynikające z nierealizowania przez Generalnego Wykonawcę umowy, w związku z odstąpieniem od Umowy, stanowi przesłankę konieczności natychmiastowego wykonania zamówienia. Inwestor Zastępczy zwraca również uwagę, że nie mógł wszcząć procedury udzielenia zamówień na przedmiotowy zakres przed zakończeniem inwentaryzacji stanu faktycznego budowy oraz określenia zakresu robót koniecznych do wykonania. Związane jest to przede wszystkim z koniecznością jednoznacznego opisu przedmiotu kolejnych zamówień których udzielenie jest niezbędne w celu dokończenia inwestycji. Prace inwentaryzacyjne, ze względu na duży zakres i konieczność zastosowania staranności przy ocenie zakresu już wykonanego trwały ponad 8 tygodni. Obecnie, istnieje już realne zagrożenie możliwością nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych praktycznie w każdej chwili. Jesienna czy zimowa aura bez wątpienia negatywnie wpłynęła by na niezabezpieczony budynek i należało by liczyć się ze stratami w wykonanych już robotach. Podsumowując, mając na uwadze powyższe oraz spełnienie przesłanek o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 3 zasadne jest udzielenie przedmiotowych zamówień w trybie zamówień z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.