eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławWykonanie usługi polegającej na wycince drzew wraz z usunięciem pni z terenu parku dworskiego objętego wpisem do rejestru zabytków dla dworu w Bolesławiu (nr rej. zab. A-1297), działka 1618/40 obręb Bolesław

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-16

Bolesław: Wykonanie usługi polegającej na wycince drzew wraz z usunięciem pni z terenu parku dworskiego objętego wpisem do rejestru zabytków dla dworu w Bolesławiu (nr rej. zab. A-1297), działka 1618/40 obręb Bolesław
Numer ogłoszenia: 34022 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19340 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bolesław, ul. Główna 58, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 642-45-01, 642-40-71, faks (032) 642 48 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na wycince drzew wraz z usunięciem pni z terenu parku dworskiego objętego wpisem do rejestru zabytków dla dworu w Bolesławiu (nr rej. zab. A-1297), działka 1618/40 obręb Bolesław.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince 78 szt. drzew wraz z usunięciem pni poprzez frezowanie z terenu parku dworskiego objętego wpisem do rejestru zabytków dla dworu w Bolesławiu (nr rej. zab. A-1297), działka 1618/40 obręb Bolesław zgodnie z Pozwoleniem Nr 187/15 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie z dnia 26.11.2015r. stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ, Wykazem drzew przeznaczonych do usunięcia stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Mapą określającą obszar działań stanowiącą Załącznik nr 9a i 9b do SIWZ. Drzewa przeznaczone do usunięcia zostały oznakowane poprzez namalowanie na pniu zielonego krzyżyka. Ścięte drzewa stanowią własność Zamawiającego. Po wykonaniu prac polegających na wycince drewno należy pociąć na sortymenty długości 1 m oraz przewieźć na działkę nr 1618/49 znajdująca się w odległości do 1 km od parku oraz ułożyć w stosy. Zrębki po frezowaniu pni i gałęzi należy uprzątnąć i wywieźć z terenu parku. Obowiązki wykonawcy podczas realizacji zadania: 1). Podczas realizacji robót Wykonawca ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności Wykonawca ma zadbać, aby pracownicy nie wykonywali robót w warunkach niebezpiecznych i szkodliwych dla zdrowia. 2). Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego. 3). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji, urządzeń zlokalizowanych na terenie obiektu. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania prac. 4). Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki w zakresie usuwania drzew. W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAR PIL S.C. Marek Pawlik, Robert Woźniak, Wołyńce 54, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 72493,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23889,60

  • Oferta z najniższą ceną: 23889,60 / Oferta z najwyższą ceną: 54000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.