eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › dostawa stolarki okiennej drzwiowej i okiennej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-21

Kamienna Góra: dostawa stolarki okiennej drzwiowej i okiennej
Numer ogłoszenia: 340247 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa stolarki okiennej drzwiowej i okiennej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 22/2011 na dostawę stolarki drzwiowej dla PCZ w Kamiennej Górze Sp. z o. o . NZOZ Szpitala Powiatowego. CPV: 44.22.00.00-8 (stolarka budowlana); 44.22.10.00-5 - okna, drzwi, podobne elementy 44.22.10.00-5 Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej oraz PCV dla PCZ w Kamiennej Górze Sp z o. o. NZOZ Szpital Powiatowy przy ul. Bohaterów Getta 10 w ilości: 26 szt drzwi aluminium, 2 szt witryn z drzwiami (prawo-lewo) aluminiowe, 1 kpl witryn aluminiowych, okna PCV 1 szt, witryna PCV i drzwi PCV 1 szt. Zamawiana stolarka ma wymiary niestandardowe jak na załączonych rysunkach technicznych. Dostawa nie obejmuje demontażu, wykucia, rozbiórki czy montażu. Zamawiana stolarka winna być w tonacji RAL: 3018. Opis stolarki okiennej PCV: okna nietypowe, w profilach białych, pięciokomorowe zapewniające odpowiednią wytrzymałość skrzydła okiennego, białe od wewnątrz i od zewnątrz z okuciami obwiedniowymi, rozwiernymi i rozwierno - uchylnymi; dla skrzydeł RU mikrowentylacja. Zastosowane do skrzydeł okucia (R, Ru, U) muszą posiadać pełną regulację tj. strona zawiasów: regulacja pionowa i pozioma skrzydła, dla skrzydeł RU zastosować blokadę przeciw niewłaściwej obsłudze, wzmocnienia stalowe ocynkowane we wszystkich profilach głównych, o przekrojach ściśle wg dokumentacji systemowej dostawcy profili oraz aprobaty ITB. Profile w najwyższej klasie wytrzymałości A o grubości ścianek wewnętrznych >= 2,8 mm, nawiewniki zgodnie z normą PN-83/B-03430 wentylacja jak w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej, ze zmianami Pr PN-B-03430/Az3 z lutego 2000r. oraz aktualnymi warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (będących podstawowym aktem prawnym dla nadzoru budowlanego) komplet nawiewników w oknie musi zapewnić maksymalny przepływ od 20 do 50 m3/h oraz współczynnik infiltracji powinien wynosić <0,30m3/(mhdaPa2/3), wyroby powinny mieć wysoko elastyczną uszczelkę z mikrogumy o profilu pełnym i zamkniętym, która powinna zapewnić po zamknięciu odpowiednią szczelność i redukcję hałasu a jednocześnie zapobiegać wnikaniu do pomieszczenia zimnego powietrza, wody, pyłków, dźwięków i zapachów uszczelki kolor biały, szary lub czarny, klamki: wysokiej klasy klamki okienne o nazwie: HOPPE SECUSTIC- dowolny model lub inne o nie gorszych parametrach technicznych, szyby podwójne 4/16/4 - zespolone, typu FLOAT, U<=1,1 spełniające wymagania PN BN-89/6821 - 02, mają posiadać wymagane atesty, aprobaty, deklaracje, certyfikaty ITB zezwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej, kotwy stalowe elastyczne do montażu zestawów stolarki, pianka poliuretanowa do uszczelnień. Opis stolarki drzwiowej: Zgodnie z obowiązującymi przepisami do sal chorych, gabinetów zabiegowych i pokoi badań należy stosować drzwi specjalistyczne stosowane w szpitalach i ośrodkach zdrowia. Konstrukcja i powierzchnia drzwi powinna zapewniać bezproblemowe stosowanie środków chemicznych zapewniających utrzymanie drzwi w wymaganej przepisami sanitarnymi czystości. Drzwi do sal chorych powinny w górnej części mieć zamontowaną szybę matową, bezpieczną, pozwalającą na doświetlenie korytarza. Szyba powinna być zamontowana w sposób wykluczający jej wypadnięcie, pęknięcie lub rozbicie podczas użytkowania drzwi. Klamki w drzwiach powinny zapewniać łatwość ich otwierania przez osoby o ograniczonej motoryczności. Uszczelki powinny zapewniać ciche i łatwe domykanie drzwi. Drzwi w sanitariatach, powinny być odporne na działanie wilgoci, łatwe w utrzymaniu czystości. W dolnej części powinny posiadać kratki lub otwory nawiewne. Wszystkie drzwi powinny otwierać się na całą szerokość (kąt 180°), tak, aby po otwarciu nie zwężać drogi ewakuacyjnej na korytarzu. Transport stolarki drzwiowej powinien odbywać się zgodnie z zaleceniami producenta. Przestrzenie załadowcze środków transportowych powinny być czyste. Płaszczyzny ścian i podłóg nie powinny mieć wystających gwoździ oraz ostrych elementów mogących powodować uszkodzenie elementów. Okna i drzwi należy ustawiać w jednej warstwie, pionowo w rzędach tak, aby płaszczyzny skrzydeł były równoległe do podłużnej osi pojazdu, z tym że okna - na progach ościeżnic, drzwi - na stojakach ościeżnic. Kierunek otwierania stolarki przedstawiono na rysunkach technicznych i szkicach. Termin dostawy towaru: 7 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od dnia dostawy towaru i doręczenia faktury Vat. Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. Wykonawca udzieli gwarancji na w/w stolarkę bez montażu min. - 12 miesięcy. UWAGA: Wymiary podane przez Zamawiającego mogą się różnić w związku z tym prosimy dokonać własnego pomiaru. Przed ostatecznym wykonaniem stolarki należy sprawdzić z natury wymiary wszystkich otworów i uzgodnić z Zamawiającym wszystkie wymiary,wielkość, podział, ostateczną ilość, rodzaj, kolorystykę, funkcjonalność. Należy pamiętać, że rysunki techniczne są elementem pomocniczym, a nie podstawowym do wyceny. Wykonawca może sporządzić kosztorys lub przedmiar czy ST na własne potrzeby. Zamawiający nie wymaga ich sporządzenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8, 44.22.10.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wyrażające się tym, że jako wykonawca brał udział w co najmniej 1 dostawie (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    atesty oraz aprobaty, deklaracje, certyfikaty ITB zezwalające na stosowanie w obiektach użyteczności publicznej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załączniki: 1.1 formularz ofertowy 1.2 oświadczenie oferenta 1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz 1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty 1.5 formularz cenowy 1.6 projekt umowy 1.7 podwykonawcy 1.8 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- wystąpi siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, - zaistnieje omyłka pisarska lub rachunkowa, - nieistotne zmiany umowy, - zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, - niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, - zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ, - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, - nastąpiła zmiana danych Wykonawcy w tym min. formy organizacyjno - prawnej, - zmiana rachunku bankowego i innych danych stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie dział zam. publ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2012 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWE CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE Sp. z o. o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy 58-400 Kamienna Góra, ul. Bohaterów Getta 10, woj. dolnośląskie SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.