Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Wrocław: Sprzątanie obiektów dydaktycznych Akademii
Numer ogłoszenia: 340371 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu , ul. Paderewskiego 35, 51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3473285, faks 071 3473032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie obiektów dydaktycznych Akademii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie objęte przedmiotem zamówienia, podzielone na 2 zadania dotyczy: - obiektu dydaktycznego przy ul. Witelona 25 (Zadanie I) oraz - jednokondygnacyjnego obiektu Biblioteki przy. ul. J. I. P Paderewskiego 98 (Zadanie II) wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych utwardzonych (chodniki, parkingi) i terenów zielonych wokół tego obiektu, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w odpowiednio w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ, mapką terenu stanowiącą odpowiednio Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. Całkowita przewidywana wartość zamówienia na usługę sprzątania nie przekracza kwoty 206.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. min. 2 usługi sprzątania obiektów z grupy PKOB 126 Ogólnodostępne obiekty kulturalne, budynki o charakterze edukacyjnym, budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz budynki kultury fizycznej, świadczone przez nieprzerwany okres minimum 12 miesięcy każda tj.: a. dla Zadania I - o powierzchni co najmniej 1600 m2 każda, b. dla Zadania II - o powierzchni co najmniej 1000 m2 każda, oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia tj.: Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć:a) Oświadczenia: (i) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pzp (zawarte na formularzu Oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty: (i) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (ii) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; (iii) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dołączonymi dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (według Załącznika nr 4a oraz 4b do SIWZ). 2. W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie (1) ust. b) odnośnik (i) oraz (ii). b) W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. c) W przypadku warunku wymaganego doświadczenia Wykonawcy występujący wspólnie, wspólnie muszą wykazać, iż spełniają ten warunek. d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika. 3. Oferta złożona przez spółkę cywilną jest rozumiana jako oferta wspólna, w związku z czym zapisy niniejszego podpunktu 2. mają odpowiednie zastosowanie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, ul. Mickiewicza 98, Dom Studencki Spartakus, pok. nr 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 51-612 Wrocław, ul. Mickiewicza 98, Dom Studencki Spartakus, pok. nr 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie obiektów dydaktycznych Akademii - Zadanie I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie objęte przedmiotem zamówienia dotyczy obiektu dydaktycznego przy ul. Witelona 25 (Zadanie I) wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych utwardzonych (chodniki, parkingi) i terenów zielonych wokół tego obiektu, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2a do SIWZ, mapką terenu stanowiącą Załącznik nr 3a do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie obiektów dydaktycznych Akademii-Zadanie II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie objęte przedmiotem zamówienia jednokondygnacyjnego obiektu Biblioteki przy. ul. J. I. P Paderewskiego 98 (Zadanie II) wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych utwardzonych (chodniki, parkingi) i terenów zielonych wokół tego obiektu, zgodnie ze szczegółowym opisem zamieszczonym w Załączniku nr 2b do SIWZ, mapką terenu stanowiącą Załącznik nr 3b do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 77.30.00.00-3, 90.60.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont klatek schodowych budynków przy ul. Lotniczej 22 i ul. Pomorskiej 19 we Wrocławiu.
- Usługi w zakresie przeglądów konserwacyjnych i serwis węzłów mieszkaniowych (logoterm) w budynkach zarządzanych przez ZZK
- SZP/242-257/2024 Zakup nowej subskrypcji oprogramowania do backupu na rok 2025.
- Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu - w podziale na 4 zadania
- Świadczenie usług ochrony obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 r.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 80 WE WROCŁAWIU
- "Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki"
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń w SR w Prudniku
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.